Kuinka nopeasti tulit raskaaksi kun aloitte yrittämään toista lasta?
Kommentit (22)
Eka tärppäsi heti, joten toisen kanssa slkoi jo pelottaa.
Kaikki mahdolliset kirveet olivat siinä vaiheessa jo kaivossa. Mutta sitten tapahtuikin tosi iloinen yllätys!
kestää kauemmin kuin ekan teko eli tuli hiukan edellä aikatauluja mutta kivahan se kuitenkin oli!
Harrastettiin yhden kerran suojaamatonta seksiä ja siinä se. Mutta ihan kiva ylläri:) Ekaa kuitenkin yritettiin hieman kauemmin.
sillä molemmat natiaiset ovat saaneet alkunsa ihan eka yrittämällä.
mutta toki väliissä oli yks tuulimuna, joka oli 5 vuotta esikoisesta
ja keskenmenokin yks 15v
myös tärppi tullut nopeaan. Ekasta kierrosta tulin raskaaksi, kun annettiin toiselle lapselle mahdollisuus. Ekaa tehtiin vähän kauemmin, yksi keskenmenokin oli välissä.
Ihanaa olla äiti, olen ikionnellinen kahdesta terveestä lapsestani!
Tsemppiä teille! toivottavasti saatte tärpin pian!
-mom ja pojat-
Kolme seuraavaa tärppäsivätkin heti.
..ja tokasta kierrosta tuli ykkönen. Ikäeroa tulee nyt 1,5 vuotta.
Kuukautisia ei sen jälkeen tullut. Olin heti raskaana!
Eli esikoinen tärppäsi ns. vahingossa yhdestä kierrosta ja toista siis yriteltiin kymmenen kiertoa ja sitten oli tärppi käynyt, vihdoin. Tuntui tosi rankalta noi kierrot, kun menkat aina alkoi ja sitten 10 keirrosta aattelin ettei taaskaan ja mietin jos hoitoja vuoden yrityksen jälkeen, mut sitten olinkin raskaana :)
Nyt onnellisesti puolessa välissä ja onneksi siis noinkin pian tärppäsi ja ilman hoitoja!
Olemme onnekkaita. Ekakin lähti yhtä helposti.
Tuli keskenmeno mutta sen jälkeen taas tokasta tärppäsi
Eka tais tärpätä kolmannesta kierrosta
pillereiden poisjättämisen jälkeen. Eka tärppäsi toisesta kierrosta, silloin olin ollut jo kauemmin ilman pillereitä.
.. ollaan yritetty, mutta vielä ei ole täpännyt.
esikoinen sai alkunsa 1,5 vuoden yrittämisen jälkeen luomusti. Toista ollaan yritetty nyt lääkärinkin keinojen avustamana, mutta vielä en ole raskautunut.
kakkonen tuli viidennestä (km välissä). Nyt tuli taas keskenmeno, kun yritämme kolmatta :( Ehkä se vielä onnistuu.
Eli ekasta mahdollisesta kierrosta. Mistä olen hyvin kiitollinen.