Kellään noussut nuoruuden haamu elämään... joku johon jo oli rakastunut... sit tuli 'elämä' väliin kunnes sekin tuli päätepisteeseen... ja h
Kellään noussut nuoruuden haamu elämään... joku johon jo oli rakastunut... sit tuli 'elämä' väliin kunnes sekin tuli päätepisteeseen... ja haamu tuli tapetille... ja nouset haudasta???
Kommentit (5)
Joo olen nähnyt säännöllisesti unia nuoruuden ensimmäisestä oikeasta rakkauden kohteesta. Hän on ollut jo 15 vuotta haudassa. Jotenkin surullista.
N.48v.
Joo, sen takii mä sanon aina ihmisille, että käykää läpi omat traumanne. Myös kun parisuhteet päättyvät.
Mä annan esimerkin:
Jos sulla on ollu nuoruudessa oikeasti iso rakkaus, mikä ei ole jostain syystä taikka toisesta toiminut ja sä olet itse lähtenyt esimerkiksi vetämään siitä suhteesta, tai sut on jätetty ja sä et oo käsitelly ollenkaan sitä asiaa.
Mitä tapahtuu on tämä:
Ainakun sä eroat jostain uudesta ihmisestä, se ensimmäinen sama vanha rakkaus nousee AINA uudelleen pintaan sen uuden eron myötä.
Uudet traumat TUO AINA vanhat traumat pintaan. Sä et pääse pakoon sitä asiaa
Kuunnelkaa aina sydäntänne rakkaudessa. Se ei katso aina järkeä.
Hep. Tuntuu kuin elämä olisi alkanut uudelleen.
Nuoruuden rakkaus, joka jatkui uudelleen pitkän "muun elämän" jälkeen.
Välillä emme kuulleet vuosiin toisistamme, emme olleet missään tekemisissä. Toistemme mielissä haamuina vain.
Nyt olemme olleet 25 vuotta naimisissa. Onnellisina.
Kerro ap tästä "haamustasi"