Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oksettaa ja ahdistaa, pitänyt viikonloppu sumplia exän kanssa asioita

Vierailija
27.08.2023 |

Vanha painostava tunne palaa heti. Eikä ne asiat tunnu edistyvän. Ainoastaan painostava olo ja oksetus palasi.
Pitikin tehdä moisen tyypin kanssa lapsia. En haluais nähdä enkä kuulla siitä enää ikinä.

Nyt meen metsään rauhottamaan itseäni. Onneks huomenna pääsee töihin ja saa muuta ajateltavaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian raskas ja painostava ihminen. Ole onnellinen että olet päässyt eroon moisesta. Nyt vaan asiat lopullisesti kuntoon ja ns. Välit poikki.

Vierailija
2/11 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, että kohta helpottaa. Kun nyt sumplit kaiken kuntoon, pääset tyypistä lopullisesti!

Toivottavasti metsä auttoi, sillä yleensä on rauhoittava vaikutus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian raskas ja painostava ihminen. Ole onnellinen että olet päässyt eroon moisesta. Nyt vaan asiat lopullisesti kuntoon ja ns. Välit poikki.

Entä jos vika onkin aloittajassa?

Vierailija
4/11 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä eksässä on vikana?

Vierailija
5/11 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pata kattilaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, harvemmin sen toisen osapuolen näkemyksen kuulee, itse toki aina ollaan tehty kaikki oikein ja muutenkin täydellisiä. 

Vierailija
6/11 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisesta ihmisestä tulee fyysisesti huono olo, on hänen seuransa silloin aloittajalle huonoa, olkoon ap minkälainen persoona tahansa. Hyvinkin voivat olla vaan toisilleen epäsopivat ihmiset, hankalia molemmat.

Mutta, tuommoisen reaktion aiheuttava ihminen pitää saada pois elämästä. Oli syy asiaan kenessä tahansa.

Vierailija
7/11 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pata kattilaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, harvemmin sen toisen osapuolen näkemyksen kuulee, itse toki aina ollaan tehty kaikki oikein ja muutenkin täydellisiä. 

Tehköön oman ketjun, jos hänelläkin paha olo. Tämä on ap:n eikä nyt tarvitse silitellä hänen pahaa oloa luovaa eksäänsä.

Vierailija
8/11 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Minä en todellakaan ole täydellinen, oikeastaan olen surkea parisuhteessa, mutta hyvä perheessä. Äitinä hyvä, vaimona huono. Unohdin itseni ja miehen jne...

Ex kuitenkin oli, mikä oli, omine vikoineen. Olen pitänyt häneen tietoisesti etäisyyttä ja olo ollut paljon parempi. Nyt kun pitänyt asioita setviä, on vanha eron aikainen fyysinen ja henkinen pahaolo ottanut jälleen vallan.

Se mies on mulle kun myrkkyä. Eikä kukaan halua myrkkyä tietoisesti nauttia.

Toivon todella, että asiat saadaan pian selviksi!! Mutta epäilen kyllä asiaa paljon.

Ap

Vierailija
9/11 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kannattiko porsia, niin?

Vierailija
10/11 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole vuosiin ollut tekemisissä exän kanssa. En halua nähdä enkä kuullä hänestä mitään. Onneksi ei lasten asioitakaan ole tarvinnut hänen kanssa selvitellä. Ulkoisti itsensä niistä minun onneksi, lapsien harmiksi. Tuo lasten hylkääminen on aiheuttanut sellaisen inhon minussa, että en voi sietää exää.

Vierailija
11/11 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kannattanut porsia.

Tämä ei ulkoista itseään. Koittaa edelleen pitää kontrollia yllä joka asiassa. Negatiivista palautetta tulee tasasesti. Mutta eihän jän hauku eikä arvostele. Eikä ymmärrä miksi hånen kanssa "riidellään" koska hänhän ajattelee vaan lasten ja minun parasta, oman etunsa kustannuksella.

Huhhuh