Tarviiko kanasuikaleet oikeasti ottaa puoleksi tunniksi huoneen lämpöön ennen kuin ne paistaa?
Kommentit (18)
No ei ole. En koskaan odottele, pannulle vaan.
Minä syön raakana mitäpä nuita paistammaa
Vähemmänhän niistä nestettä lähtee, jos ovat huoneenllämpöisiä, mutta toki voihan ne laittaa vaikka jäisinä pannulle.
Ehkä ideaalisinta olisi ottaa ne jääkaapista puoli tuntia ennen paistamista, kuten muutkin lihat.
Tulee vähemmän nestettä kun ei laita pannulle jääkaappikylmänä
Moni on kuollut kun eivät ole odottaneet!!!! Muista se!!
AirFryerissa 11min ja täydellisiä.
Myytti murrettu toistuvasti, ei mitään merkitystä.
Kokeile vuorokausi, on tosi mehukasta.
Ei tarvitse. Kyllä lihatkin otetaan huoneen lämpöön ennen paistoa. Tulee parempaa, siis kypsyy tasasemmin. Mistä minä tiedän?! Nyt alkoi ahistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähemmänhän niistä nestettä lähtee, jos ovat huoneenllämpöisiä, mutta toki voihan ne laittaa vaikka jäisinä pannulle.
Ehkä ideaalisinta olisi ottaa ne jääkaapista puoli tuntia ennen paistamista, kuten muutkin lihat.
Ei pidä paikkaansa. Käytät vain liian kylmää pannua tai tehotonta liettä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse. Kyllä lihatkin otetaan huoneen lämpöön ennen paistoa. Tulee parempaa, siis kypsyy tasasemmin. Mistä minä tiedän?! Nyt alkoi ahistaa.
Et tiedäkään, vaan luulet. Ongelmia tulee vain silloin, jos annat pannun jäähtyä kun laitat siihen lihoja. Pannu ensin kunnolla kuumaksi ja liesi täydelle teholle, kun lisäät siihen tavaraa. Eikä laiteta kiloa lihaa kerralla pannulle.
Vierailija kirjoitti:
Ahistaa oikeesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedäkään, vaan luulet. Ongelmia tulee vain silloin, jos annat pannun jäähtyä kun laitat siihen lihoja. Pannu ensin kunnolla kuumaksi ja liesi täydelle teholle, kun lisäät siihen tavaraa. Eikä laiteta kiloa lihaa kerralla pannulle.
Mä en syö lihaa. Paitsi sitä yhtä. Bownskikabow
En ota, pannulle kun paistinrasva on sulanu. Tänään teen kanasuikaleista ruokaa.
Mää oon laittanut pannulle jäisenäki.
Itse laitan kaikki lihat suoraan kylmästä pannulle, en ala niihin mitään bakteereja keräämään huoneenlämmössä, puoli tuntia on pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
Mää oon laittanut pannulle jäisenäki.
Olivat tutkineetkin asiaa, ihmiset tykkäsivät mausta, lihasta kyse, enemmän kun oli paistettu jäisenä tai jääkaappi kylmänä, huonointa oli maultaan se puoli tuntia huoneenlämmössä ollut. Kokit teki nämä ruoat.
Kannattaa noudattaa ohjetta.