Miesten hajusteet
Kiihottaako ketään naista miehille myytävät dödöt, suihkusaippuat yms.
Minä en voi käyttää juuri mitään noista koska niiden haju on linjalla tärpätti - kärpäsmyrkky.
Onko naisilla eri näkemyksiä vai onko jotain merkkiä joka on jotain muuta kuin nuo mainitut?
Kommentit (8)
kyl mä ainakin sytyn jos mies tuoksuu hyvälle.... se on ihanaa, jos esim. jossain kaupassa tms. " tavallisessa tilanteessa" huomaa, että mies tuoksuu hyvälle. En voi vastustaa vaan meen kyllä viereen kiehnaamaan ja " nuuhkimaan" ..... ;) ihanaa....
Eri tytsyt tykkää varmaan eri tuoksuista, joten kannattaa kysyä siltä omalta tytsyltä kauppareissulla että mistä tuoksusta se tykkää. Mun mies ainakin kysyy multa, että tykkäänkö... =)
Vierailija:
Kiihottaako ketään naista miehille myytävät dödöt, suihkusaippuat yms.Minä en voi käyttää juuri mitään noista koska niiden haju on linjalla tärpätti - kärpäsmyrkky.
Onko naisilla eri näkemyksiä vai onko jotain merkkiä joka on jotain muuta kuin nuo mainitut?
Eilen juuri työpaikalla ohi käveli joku tuntematon mies, ja hänen tuoksunsa oli aivan fantastinen. Suustani pääsi " mmmmm....." , tosin onneksi aika hiljaa.
Tämä on sellanen juttu, että suomi-poika ei vielä oikein taida ymmärtää tuoksujen merkitystä. Mutta suosittelen kokeilemaan!
Muistakaa miehet käyttää aina tunnettuja, kunnollisia (= ei markettien) merkkejä. Esim Boss, Fahrenheit, Armani jne.
Sitäpaitsi jos käytät jotaki hyvää oodekoloknee niin saippua saakin olla tuoksutonta. Hyvältä tuoksuva mies saa munkin sukat pyörähtämään
: )
Jean Paul Gaultierin Le Male on mun suosikkini, ei mikään rekkamies.
Minulle riittää, että käyttää hyvää dödöä. omalla miehellä Bossin Aqua on ihana, sopii tuollaiselle luonnolliselle ja miehekkäälle tyypille.
joku Axe yök, amis haju ja halpa
Kyllä sitten löytyy hyviä tuoksuja kun hinta luokka on yli 20 egen