Miksi et ole nyt töissä?
Kommentit (74)
Vanhempainvapaalla 10viikkoisen vauvan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Olen määräiaikaisella työkyvyttömyyseläkkeellä
Onko sitäkin määräaikaista? Olen sairauslomalla, ollut kohta vuoden. Parantumaton sairaus, kohta pitäisi hakea työkyvyttömyyseläkettä.
Vierailija kirjoitti:
Työt loppui jo tältä päivältä.
Pitäisikö hankkia lisätyö? Velkalaiva ei muuten käänny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sitäkin määräaikaista? Olen sairauslomalla, ollut kohta vuoden. Parantumaton sairaus, kohta pitäisi hakea työkyvyttömyyseläkettä.
Kuntoutustuki on määräaikainen eläke.
Olen juuri päässyt ansaitulle työeläkkeelle, 45vuotta työelämää takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Määräaikainen työkyvyttömyyseläke eli kuntoutustuki. Työkyvyttömyyseläke myönnetään yleensä ensin kuntoutustukena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määräaikainen tk eläke on kuntoutustuki.
T.eri
Koska olen työttömänä tällä hetkellä.
Miksi määräaikainen? Mä sain pysyvän osatyökyvyttömyyseläkkeen 3kymppisenä aivovamman takia.
vuokra 410e
asuntotuki 200e
työkkäri 600 e käteen
sossukela toimeentulo +sähköjen maksu sossulta 250 + 75 e
ruoka apu n 300 e kk ilmaista ruokaa
-----
1100e tuet + 300 e ruoat on 1400 e käytännössä rahaa ilmaiseksi
pikkuduuneja jos tulee tai busineksia lisärahaa
toki tekisin töitä jos kiinnostaisi joku jännä työ van ei kinnosta mikään kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Miksi määräaikainen? Mä sain pysyvän osatyökyvyttömyyseläkkeen 3kymppisenä aivovamman takia.
Sairastan skitsofreniaa. Pari vuotta olen ollut kuntoutustuella.
Äitiysvapaalla, vauva leikkimatolla
Saikulla. Keuhkokuume ja ruusu kasvoissa. Viimeksi sama helmikuun lopussa. Ahdistaa. Sattuu ja kirveltää. Naamasta kuoriutuu nahanriekaleita ja kudosneste valuu paidalle. Yskin ikivihreitä limoja mitkä ei mene edes käsisuihkulla lavuaarista alas.
Koska vapaapäivä ja niin oli eilenkiin ja huomennakin. Ensi viikolla pidän viikon kesälomaa.
Vierailija kirjoitti:
Saikulla. Keuhkokuume ja ruusu kasvoissa. Viimeksi sama helmikuun lopussa. Ahdistaa. Sattuu ja kirveltää. Naamasta kuoriutuu nahanriekaleita ja kudosneste valuu paidalle. Yskin ikivihreitä limoja mitkä ei mene edes käsisuihkulla lavuaarista alas.
Ai saakeli, ihan hirveetä! Mahdollisimman supernopeaa toipumista sinulle!
Tuli tossa ammuskeltua pyssyllä julkisella paikalla ja nyt nolottaa niin sadanakseen että oon saikulla kun en kehtaa naamaa näyttää missään.
Olen työtön työnhakija, jään vuoden lopussa eläkkeelle.
Menin töihin, siellä ei ollut töitä, lähdin kotiin.