Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"ETHÄN TUO OMIA EVÄITÄ LEFFAAN" - Siis vieläkö tämä Finnkinon pelleily jatkuu?

Vierailija
08.05.2024 |

Eikö ne muka saaneet riittävästi vihaista palautetta? Muuten en edes menisi tuon firman teatteriin, mutta sain lahjaksi lippuja. Nyt tuossa lipussa on oikein kuvan kera, että karkit kielletty. Mitä v......

Kommentit (377)

Vierailija
261/377 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarkastaako siellä muka joku jos salakuljetan sinne oman karkkipussin laukussani? :D

Ei ole tarkistettu ainakaan minulta. Minulla on aina mukana 1.5L vesipullo ja omat eväät (yleensä kirsikkatomaatteja, omenaa, kurkkua). Finnkino ei myy mitään mitä söisin tai joisin (myyvätkö edes muuta kuin kivennäisvettä?).

Vierailija
262/377 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan tuohon vain, että TUONHAN. Eivät ala kasseja penkoa kuitenkaan.

Miksi et voi noudattaa sääntöjä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/377 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi leffateatteriin pitäisi saada tuoda omat eväät? Ethän kahvilaan tai ravintolaankaan vie omia eväitä.

Koska leffateatteriin mennään katsomaan leffaa ja siitä maksetaan lippu.

Kahvilaan ja ravintolaan mennään syömään/juomaan, joten silloin on ihan eri asia, että omia eväitä ei siellä syödä, koska sinne ei osteta lippua, vaan tulot tulevat vain siitä ruoasta ja juomasta.

Miksi leffalipun hintaan pitäisi kuulua omien eväiden syöminen? Yhtälailla leffateatteri saa tuloja siitä myymästään ruuasta. 

Koska leffateatteri on leffateatteri. Ihan samalla logiikalla voisi kieltää karkin syönnin junassa ja vaatia ostamaan junassa syötävät karkit ravintolavaunusa.

Tai sitten kumpikaan vaihtoehto ei houkuttele, vaan asiakas ostaa mieluisat leffaeväät kaupasta ja katsoo kotonaan Netflixia. 

Vierailija
264/377 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh? No kyllä varppina tuon oman rillin kuten tähänkin asti! Ei leffaa VOI katsoa ilman pihvejä ja muita grilliherkkuja. Penniäkään en tietenkään aio maksaa, vaan jos teatterissa rillaus kielletään niin katson elokuvat kotona piraattina 

Vierailija
265/377 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatteko ne kaupasta ostetut mässyt vai varastatteko?

Vierailija
266/377 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elokuvissa pitäisi mitään mässyttää? Syö ennen elokuvia ja/tai elokuvan jälkeen. Ei sinne eväsretkelle mennä. Häiritsee myös keskittymistä naapurin rapistelu ja mässytys, kuiskuttelu nyt mä haluan maistaa tuota ja tuota, tuo oli pahaa...... hei, mä haluan nyt juomista. Ei v..tu.

Vierailija
267/377 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lippujen hinnat pitää nostaa korkeammaksi jos porukka ostaa eväät muualta. Ovat menettäneet ihan hirveästi rahaa korona-aikana ja pulju taistelee hengestään. Vähän ymmärrystä hei. Katsoisit välillä jotakin muuta kuin omaa napaasi. 

Jos katsoisin vain omaa napaani ja ajattelisin järkevästi, jättäisin ylihinnoiteltut elokuvaliputkin ostamatta ja odottelisin elokuvien tuloa suoratoistoon. Jäisivät finnkinolta nekin rahat saamatta.

Kannattaa ladata elokuva piraattikopiona ja varastaa karkit kaupasta, niin ei maksa turhasta! 

Vierailija
268/377 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mene elokuviin syömään. Ällöttää se popparien tuoksu!

Mutta valitsenkin aikuisten suosimia elokuvia, ei teinipätkiä. Karkkeja voi rapistella sitten kotona, jos pakko.

Vesipullo minulla on aina käsilaukussa, siemailen, jos suuta kuivaa.

Vierailija
269/377 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ärsyttää kun jengi rapsuttaa ja mässyttää, mun leffa menee pilalle...mä en syö leffassa ikinä kun korkeintaan kurkkupastillin jos rupee kurkkua kutittamaan...

En ole yli kymmeneen vuoteen läynyt elokuvateatterissa. Ärsyttää se myssyjen haju, mässyttämisen ääni ja pussien rapina. 

Kotona on 230 cm leveä valkokangas, projektorilla ja 5.1 surround, jotka antavat riittävän hyvän katsomiskokemuksen. 

Vierailija
270/377 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ärsyttää kun jengi rapsuttaa ja mässyttää, mun leffa menee pilalle...mä en syö leffassa ikinä kun korkeintaan kurkkupastillin jos rupee kurkkua kutittamaan...

En ole yli kymmeneen vuoteen läynyt elokuvateatterissa. Ärsyttää se myssyjen haju, mässyttämisen ääni ja pussien rapina. 

Kotona on 230 cm leveä valkokangas, projektorilla ja 5.1 surround, jotka antavat riittävän hyvän katsomiskokemuksen. 

Ei ole Atmos?? Onko edes 4k?

Vierailija
271/377 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan tuohon vain, että TUONHAN. Eivät ala kasseja penkoa kuitenkaan.

Miksi et voi noudattaa sääntöjä? 

Sääntöjä?? Ei ne kuule mitään lakeja ole vaan yksityinen firma haluaa tehdää lisää voittoa

Vierailija
272/377 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi leffateatteriin pitäisi saada tuoda omat eväät? Ethän kahvilaan tai ravintolaankaan vie omia eväitä.

Kahvilan ja ravintolan idea on se eväiden myynti ja niiden nauttiminen siellä. Teatterin idea on tarjota elokuva. Eväät teatterissa on vain sivubisnes, kun ei kehdata lippujen hintoja nostaa kolmeenkymppiin. Minulla johti siihen, että laitan rahani Netflixiin ja käytettynä ostettuihin elokuvalevyihin. Ei ole kukaan kieltämässä omia eväitä elokuvan aikana.

Vierailija
273/377 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä on varastamista jos ei osta finnkinon karkkeja? WTF?

Vierailija
274/377 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja karkkinatseilun lisäksi siellä on vartti niitä pakkomainoksia.

Muuttaisi sitten koko toimintaperiaatteen niin, että leffa itsessään on ilmainen, mutta saavat tulot mainoksista ja karkeista. Ei voi ahnehtia kaikkea!

Miksi Finnkinon pitäisi noin muuttaa hinnoitteluaan? Moni firma tarjoaa erilaisia palveluita, joista asiakas voi valita mitä haluaa hyödyntää.

No esimerkiksi minä en käy enää leffassa juuri näistä syistä, että siellä on niitä mainoksia ja kun rupesivat vielä näitä karkkikieltoja keksimään, niin meni vähän niinku maku koko jutusta. Kympillä saa kuukaudeksi suoratoiston ja marketista mässyt, niin eipä ole vaikea valita.

ja moniko kävisi katsomassa leffat ilmaiseksi ostamatta mitään syötävää? Miten

Sehän ei ole asiakkaan ongelma. En katso, että leffareissu olisi mitenkään elintärkeä mulle. Ei siis ole pakko ostaa lippua, ei karkkia eikä poppareita heiltä.

Olen vastuussa vain omasta taloudestani. En ole vastuussa jokaisesta monihaaraisesta suuryrityksestä, joita Kiina, EU tai USA piereskelee kiihtyvällä tahdilla lisää. Ei kiinnosta jos sulla on sijoituksia niissä, hoida taloutesi paremmin.

eri

Vierailija
275/377 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Eli jonkun mielestä leffateatterin pitää tehdä oikein luettelo, mitä saa viedä ja mitä ei. Että sallittuja ovat karkkipussit, mutta ei omat juustonaksut, pullot tai tölkit. Kiellettyjen listalla mainitaan sitten ilmeisesti yksityiskohtaisesti, mikä tuote on kielletty ja mikä sallitaan. Ja sitä myös valvotaan niin, että katsotaan omaisuus, onko sinulla täällä kaljatölkki vai onko se Lidlin energiajuomaa? Onko ne henkilöstöresurssit tosiaan sellaiset, että joka iikka tarkastetaan ovella, onko sillä sallitut vai kielletyt omat eväät? Kun Helsingissä on ollut vuosikausia kaikki omat eväät kielletty, enkä ole kuullut ihmisten siitä vetäneen herneitä nenäänsä, niin mikä juttu tämä nyt on, ettei kaikkialla saisi olla samat säännöt? Ethän sinä teatteriinkaan saa kuljettaa omia eväitä.

Vierailija
276/377 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin meinaat sä, että joku ottaa juoksukaljat ja lähtee leffaan?

Vierailija
277/377 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnkino itkee ja ei voi tehdä mitään. Ja mä nauran.

Vierailija
278/377 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilan ja ravintolan idea on se eväiden myynti ja niiden nauttiminen siellä. Teatterin idea on tarjota elokuva. Eväät teatterissa on vain sivubisnes, kun ei kehdata lippujen hintoja nostaa kolmeenkymppiin. Minulla johti siihen, että laitan rahani Netflixiin ja käytettynä ostettuihin elokuvalevyihin. Ei ole kukaan kieltämässä omia eväitä elokuvan aikana.

Kannattaa ladata leffat piraattina, niin ei tarvitse maksaa niistäkään. Pelkkää plussaa! 

Vierailija
279/377 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kuolevaa elinkeinoa sitten väkisin tekohengittää? Kyllä näiden Finnkino-tyyppisten paikkojen aika oli ja meni siinä vaiheessa, kun telkkukoot alkoivat olla 50"+ ja suoratoistot kympin luokkaa kuussa.

Vierailija
280/377 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin meinaat sä, että joku ottaa juoksukaljat ja lähtee leffaan?

Säästö se on pienikin säästö! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi