Kuka muu on niinv-mäinen kuin minä että haluaa rajoittaa anopin ja lastensa näkemistä?
Minun mielestäni heidän ei tarvitse ihan joka kuukausi tavata. En jaksa itse nähdä anoppia ja pienin on imetettävä edelleen. Äitiäni sen sijaan näkevät joskus useammin kuin kerran viikossa. Julmaa, ilkeää mutta enpä jaksa nähdä sitä naista. Eikös kuitenkin kerran kuukaudessa tai kahdessakin ole melko usein tapaamisia?
Kommentit (8)
Tai anna miehesi mennä lasten kanssa äitiään tapaamaan.
Lapsilla on oikeus rakentaa suhde myös isän puoleisiin isovanhempiin, vaikka sinä et anopista tykkäisikään.
että miksi se sinun asiasi on. Miksei anopin poika hoida jälleennäkemisiä. Meillä kumpikin hoitaa oman sukunsa ja sillä siisti. Minä en edes näe appea ja anoppia, lapsia voivat tavata.
Minä taas soisin, että lapsi tutustuisi isän puoleisiin isovanhempiinsa. Kinkkistä kun symppaan appivanhempia vaikka pitäisi olla lojaali miehelle. Mitäs siihen sanotte?
mutta mä en koko aikaa juokse siellä. Tilanne meni siihen, että mulle valitettiin etten halua/viitsi/jaksa lähteä anopille eikä anoppi näe lapsenlasta. Anoppi ei kuitenkaan koskaan käynyt meillä! Meidän olisi pitänyt siellä rampata lasta näyttämässä! Sama matka (400km) se on kumpaankin suuntaan ja molemmilla autot. Nyt anoppi kävi kolme kertaa viime vuoden aikana meillä, me viisi tai kuusi kertaa niillä. Nyt aion pitää luvut tasassa, tai me ei ainakaan useammin käydä heillä. Inhottavaa, mutta totta.
Munkaan käly ei halua, että äitini, siis hänen anoppinsa tapaa hänen lapsia. Se on hänen päätöksensä ja sitä pitää kunnioittaa, ainut mitä en ymmärrä on miksi kälyäni ärsyttää niin paljon, kun äitini näkee vauvaani käytännössä viikottain. Se taas on minun valintani, että haluan lapseni näkevän isovanhempiaan.
vaikka oma osa olisikin ollut v-mäinen. Ei sitä kierrettä tarvitse jatkaa, sen voi myös pysäyttää.
Minulla ei ole poikia ;) ja minudta tuo tapaamismäärä on melko paljon, riittäisi kenties minulle.
ap
hermoja järjestellä tapaamisia.