Oletko hoidellut itsesi kumppanin katsellessa?
Kommentit (6)
Exän kanssa oli ihan tyypillistä. Saatettiin olla sängyllä tai istua sylikkäin ja kumpikin teki itselleen. Nainen sai voimakkaimman orkun nimenomaan katsellessa kun tein itse. Luonnollisesti voihkivan naisen hieroessa itseään sylissä oli helppo saada lentämään itseltäkin, vaikka oli toinen tai kolmas kierros menossa.
Olen, kuten myös vaimoni. Meni aika paljon aikaa päästä ujostelun yli, mutta on tilanteinta, joissa haluaa orgasmin, mutta toinen väsyy. Ja onhan sitä myös kiva katsella.
Itse olen ja jotenkin kiihottaa mitä nolompi tilanne on. Yhdellä kertaa oli naispuolinen yövieras joka teki heti selväksi ettei halua seksiä niin kysyin että voinko hoidella itseäni hänen katsellessa. Aika vastentahtoisesti suostui ja jotenkin kiihottavaksi teki ettei hän edes peitellyt halveksuntaa. Toki kun lopulta laukesin niin olihan se todella noloa itsellekkin.
Heräsin krapulassa vuosia sitten ja rouva silitti vaatteita sängyn edessä, peiton alta yritin kinua pillua, ei ehtinyt kun pitää silittää. Potkaisin peiton syrjään, puristelin kalua ja aloin rukkaamaan. Rouva vaan silitti ja välillä katseli touhujani, taas jatkoi silittämistä hymyssä suin. Lopulta roiskahti ja rouva heitti jonkin pyyhkeen mihin kuivasin mällit. En olisi selvinpäin kehdannut, jatkossa olen runkkailut jos on erektio ja rouva läsnä.
Olen masturboinut lukemattomia kertoja sekä vakituisen kumppanin että satunnaisen seuralaisen katsellessa, niin naisen kuin miehen seurassa. Olen jossain määrin ekshibitionisti, varmaan tästä johtuen tilanne kiihottaa.