Voiko Pirkka juoksevaa kasviöljyvalmistetta käyttää Mokkapaloihin?
En ymmärrä näitä valmisteita onko ne margariinia vai mitä ja mihin niitä voi laittaa. Kyseessä on pullo, Koskaan ei koulussa kerrottu. Pitääkö sitä kuumentaa vai ei taikinaan yms. Oon nähny Mokkapala reseptejä joissa jotain tällaista voi käyttää mutta niissä sanotaan "juoksevaa margariinia". Kuvia ei tietenkään näytetä että tyhmempi ymmärtäisi mitä se on ja mitä ei ole. Onko kasviöljyvalmiste kuitenkaan margariinia?
Nämä on näitä mystisiä salaisuuksia jotka kaikki muut tietää salaisen tiedonatosysteemin johdosta, josta vain minä olen jäänyt tietenkin paitsi. Joten kertokaas, te joille vanhemmat on opettaneet leivonta-asioita. HÄH?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mene ranskalaiseen leipomoon ja kysy voisivatko korvata tuotteissaan voin tuolla juoksevalla margariinilla.
Oletko sinä niitä tyyppejä, jotka eivät myöskään laita kanaa, tonnikalaa, varsinkaan ananasta tai jauhelihaa pitsaan, koska italialaiset pizzamestarit sanoo, ettei noita Oikeassa pitsassa saa käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Voihan siihen käyttää vaikka oliiviöljyä tai Mobil ykköstä mutta maku ja koostumus ei ole sama.
Entä sitten? Me emme myöskään tee koskaan mokkapaloihin perinteistä ällömakeaa pintaa tomusokerista.
Ihan hyvää tulee. Ravistele puteli kunnolla ennen annostelua.