Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, auttakaa. Miten suhtautua miehen erektio-ongelmaan parhaalla tavalla?

Vierailija
07.05.2024 |

Mä olen koittanut suukotella ja hymyillä ja kertoa että ei haittaa ollenkaan. Mut mies on aivan hajalla ja tuntuu että en pysty auttamaan ollenkaan. Pitääkö sen tunteen vaan antaa laantua, vaan olla siinä? Olen kysynyt häneltä mitä toivoo, mut ei saa sanaa suustaan kun on niin kova paikka. 

Tilanne on kehittynyt aika nopeasti, yhtäkkiä ei vaan enää pysy kovana kuin hetken. 

Mies on 41-vuotias terve ja liikunnallinen.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu mieshän voi naisen silti tyydyttää! Tämä tuppaa unohtumaan, mutta ei koskaan toisinpäin!

Jostain syystä katsotaan, että miehne tyydytys on tärkeämpää kuin naisen. Mutta sillä onkin sitten seurauksensa.

Ei mulla ainakaan tee mieli yhtään mitään kun toisella on niin paha mieli 😯

Kiitos kaikille vastauksista!

Ap

Nonellakaan miehellä ei ole paha mieli vaikkei nainen saanutkaan, sensijaan heillä itsellään oikeinkin hyvä mieli.

Tälläisen kommentin kirjoittaa ja sitä yläpeukuttaa naiset, joilla on ilmeisesti kokemuksia lähinnä aivan luokattomista miehistä. Pitäisiköhän katsoa peiliin.

Ai sekin on siis naisen vika - kun mies saa ja nainen ei ja siihen mies ihan tyytyväinen, niin naisen syy.

Vierailija
62/64 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M68 ja N67, ensinmainitulla ei erektiota vaikka on kahdet eri tabut, pitää tulla toimeen siten että vaimo saa ratsastaa strappidildon päällä ja minä saan puoliveltolle nakille käsihoitoa. Mutta, ikääntynyt emätin kuivunut karrelle ja vaikka kuinka laittaa vulvaan liukkaria ja dildo ikäänkuin lakattu liukkarilla niin kipeetä tekee ja raapii sisukset vereslihalle. Vaimo pelkää hormonikorvaushoitoa, ja minä en saa testokorvausta koska oma lukema ei tarpeeksi alhainen.

Tässä iässä pitänee ymmärtää tilanne mutta toisaalta vaimo on pelkonsa panttivanki kuten minä lääkärin, joka totesi kyllä että pistoslääke on varmin. Olisin mielelläni kokeillut sitä testokorvausta koska on tutkittu ettei ole eturauhasongelmaa.

Jos 40-50v mies kokee haluttavassa ja kiihottavassa suhteessaan erektio-ongelmia niin ehdottomasti lääkäriin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloittaja:

Älä nyt ainakaan naura kumppanisi erektio ongelmille. Siitä on hyvä lähteä kun noudatat sitä.

Vierailija
64/64 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta kerrotaan silti, jos on jollekin muulle apua.

Minulla (M47) oli sama ongelma sen jälkeen kun tuli 40 täyteen. Mietin että ei helkkari, nytkö se alkaa. Kun asiaa alkoi jännittää, vereen tuli stressihormonia ja sillä oli vielä pahemmat seuraukset. Tätä jatkui muutaman kuukauden.

Asia ratkesi monella tavalla. Aloin epäillä, että ongelma on työstä johtuva, siinä oli paljon kiirettä ja stressiä, mutta myös elämäntavoista. Tein tällaiset muutokset.

- Aloin nukkua 8 tuntia joka yö. Suojelin untani. Tämä paransi myös työtehoa, joten stressi ja kiire väheni.

- Aloin kävellä 10000 askelta joka päivä

- Laihdutin 7 kiloa. Se oli helppoa, kävely + vähemmän herkkuja.

Siinä kaikki. Kun painoa oli enemmän ja kunto huono, hengästyminen vie erektion. Kun stressaa töistä, sama juttu. Kun ei nuku, sama juttu.

Ongelmista huolimatta seksielämämme oli jatkuvasti vireää, mutta suosin asentoja, joissa en hengästynyt niin paljon, esimerkiksi olemalla enemmän alla. Silloin erektio pysyi paremmin. Olen tosi iloinen naiseni puolesta, hän ei sanonut mitään, vaan ainoastaan halasi tyytyisenä joka kerta. Hän ei ehdottanut mitään, mutta hän ehkä tiesi, että teen asialle jotain, koska se on tapani. En tiedä mitä voi tehdä, jos itse ei halua korjata asiaa. Ehkäpä koittaa saada yhdessä noita muutoksia aikaan niin, että aletaan liikkua yhdessä, parantaa syömistä yhdessä jne. Mutta minkäänlainen painostus ei olisi minuun tehonnut.

Nykyään ongelmaa ei enää esiinny ja kun itseluottamus on palannut, se vain vahvistaa niin fiilistä, kuin erektiota. Mutta kun ongelma vääjäämättä palaa, olen jo miettinyt yksinkertaisesti meneväni lääkäriin ja sanovani "Tarvitsen erektiolääkkeen viihdetarkoitukseen. Kiitos.". Sillä se järjestyy.