Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen kauniit luonnolliset kynnet

07.05.2024 |

Ig:tä selaillessa sattui vastaan tällainen nainen, jolla on mielestäni todella hienot ja siistit luonnolliset kynnet. Miltei täydellisen vaaleat, pitkät ja sileät vapaat reunat näyttävät ainakin omaan silmääni todella upeilta. Tykkäätkö itse?

https://www.instagram.com/p/C6RVUTBIyge/

Kommentit (36)

21/36 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap  ei nuo kynnet oo luonnollisuutta nähänykkään. 

Itse taas oon siinä uskossa, että olisivat aidot kynnet. Lähikuvassa (linkki alla) näyttävät mielestäni pitkiltä luonnonkynsiltä.

https://www.instagram.com/reel/C3sGg2uIp_8/

Mutta en kuitenkaan ole mikään kynsien asiantuntija. Tykkään vaan katsella niitä!😂

22/36 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa, mikä pitkistä kynsistä tulee mieleen on, että kynsien alle on pesiytynyt miljardeittain bakteereja, viruksia ja hiivoja.

Oli lakatut tai ei. Hyi hlvtti.

On varmaan oma hommansa pitää ne puhtaina. Rakennekynnet ovat kai vielä pahemmat siinä suhteessa. Itse kyllä enemmän yrjistelen ihmisiä, jotka esim. lounasravintolassa menevät suoraan syömään ilman mitään käsien pesua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/36 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä perverssi fiksaatio sulla oikein on asiaan? Sairasta.

Niin, sanopa se!

24/36 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten te naiset joilla hirveän pitkät kynnet teette yhtään mitään kunnollista? Kädet joutuvat epäluonnollisiin työasentoihin? 

Eikö niitä kynsiä joudu myös koko ajan varomaan?

Olen itse työkaveriltani kuullut, että pitkiin luonnonkynsiin ainakin jossain määrin tottuu, koska ne kasvavat niin hitaasti. Hänellä oli vielä viime vuonna n. 1-2 cm luonnonkynnet, joista joutui luopumaan työnkuvan vaihduttua. Oli hieman surullinen, kun joutui niistä luopumaan. Nykyään on kauniit ja siistit lyhyet kynnet.

25/36 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehkä vähän Hocus Pocus -fiilikset tulee kyllä

Nyt vasta huomasin tämän kommentin. En vaan ihan saa kiinni, mitä sillä tarkoitetaan.

Laittakaa vaan kommentteja (mielellään) kynsiin liittyen. Kivaa lueskella ja vastailla niihin.

26/36 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Nyt kun mietin, niin ehkä noiden aloituksen kynsien muoto voisi olla pyöristettynä hieman miellyttävämpi.

Vierailija
27/36 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma malli ja liian pitkät.

Vierailija
28/36 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalat, tuo ei ainakaan taloustöitä noilla voi tehdä. Hänellä näyttää suu aivan supistuneelta p-reiältä, huomasitteko?

Vierailija
29/36 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kynnen malli on ruma, ei nainen.

30/36 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ehkä hieman pyöristetympi muoto voisi olla kivempi... Mutta ehkä hän tykkää itse neliön mallisista. Se vapaus hänelle suotakoon.

31/36 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalat, tuo ei ainakaan taloustöitä noilla voi tehdä. Hänellä näyttää suu aivan supistuneelta p-reiältä, huomasitteko?

Olipa todella ikävästi sanottu. Tämän kommentin takia Tutankhamon kuoli!

32/36 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kynnen malli on ruma, ei nainen.

Niin muuten on! On kyllä viehättävä nainen muutenkin, kuin vain kynsien osalta.

Vierailija
33/36 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko jotain kiksejä kynsistä? Tulee jotenkin likainen olo tästä. Sori.

34/36 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko jotain kiksejä kynsistä? Tulee jotenkin likainen olo tästä. Sori.

En oikein osaa selittää, mutta musta ne vaan on kauniita. En tiedä miksi. Näin joskus ehkä n. 6-7 v sitten yhdellä kaupan kassalla tosi hienot ja siistit luonnolliset kynnet. On siitä lähtien ollut tällainen mielenkiinto.

35/36 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa hieman vanhempaa ketjua. Tuon aloituksen naisen uudemmassa kuvassa hänellä on tyylikäs meikki ja hiukset. Sekä hänen pitkät, luonnolliset kyntensä ovat todella hyvin esillä.

https://www.instagram.com/p/C6_SREkIOXc/

36/36 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnet vielä lähikuvassa, tosin kiiltävällä mustalla lakattuina. Mielestäni ne ovat todella näyttävän pituiset ja sileät. Peukuissa hieman lyhyemmät. Lähes täydelliset. Jos muoto olisi hieman pyöristetympi niin saattaisi olla vielä parempi.

https://www.instagram.com/p/C68evryoisL/