Naisen kauniit luonnolliset kynnet
Ig:tä selaillessa sattui vastaan tällainen nainen, jolla on mielestäni todella hienot ja siistit luonnolliset kynnet. Miltei täydellisen vaaleat, pitkät ja sileät vapaat reunat näyttävät ainakin omaan silmääni todella upeilta. Tykkäätkö itse?
Kommentit (36)
Kellään mielipiteitä tuon aloituksen naisen kynsistä?
Ei o luonnollista nähneetkään nuo.
Hyi helvetti miten hirveät, varsinkin tuossa toisessa kuvassa. Oksettaa.
Kammottavat. Mielestäni ylipitkät kynnet ovat aina rumat. Itse myös tykkään lakata lyhyehköt kynteni ja pitää lakan kunnossa. Luonnollinen sävy paras, mutta välillä käytän myös kirkkaampia lakkoja vaihtelun vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
No eihän nuo ole aidot kynnet.
Miten niin ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Hirveet kotkan kynnet.
No jaa, sen kyllä ymmärtää ettei kaikkien mieleen varmaankaan ole noin pitkät. Mutta itse miellän kotkan kynnet sellaisiksi paksuiksi ja erittäin alaspäin kaartuviksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei o luonnollista nähneetkään nuo.
Miten niin? Jos pituutta tarkoitat, niin kyllä luonnonkynnetkin voivat pitkät olla.
ehkä vähän Hocus Pocus -fiilikset tulee kyllä
Vierailija kirjoitti:
Rumat.
Ikävää, kun ei miellyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti miten hirveät, varsinkin tuossa toisessa kuvassa. Oksettaa.
Vähän ajattelinkin, ettei noin pitkät ole ehkä kaikkien mieleen. Vaikkeivät nyt silti edes mitkään älyttömän pitkät (yli 5 cm. jne) olekaan.
Ap ei nuo kynnet oo luonnollisuutta nähänykkään.
Vierailija kirjoitti:
Kammottavat. Mielestäni ylipitkät kynnet ovat aina rumat. Itse myös tykkään lakata lyhyehköt kynteni ja pitää lakan kunnossa. Luonnollinen sävy paras, mutta välillä käytän myös kirkkaampia lakkoja vaihtelun vuoksi.
Ikävää kun eivät hänen kyntensä miellyttäneet. Mutta kiva tuo kommenttisi lakkailusta, kirkkaat värit näyttävät mielestäni kivoilta lyhyillä kynsillä.
Ainoa, mikä pitkistä kynsistä tulee mieleen on, että kynsien alle on pesiytynyt miljardeittain bakteereja, viruksia ja hiivoja.
Oli lakatut tai ei. Hyi hlvtti.
Mikä perverssi fiksaatio sulla oikein on asiaan? Sairasta.
En ymmärrä miten te naiset joilla hirveän pitkät kynnet teette yhtään mitään kunnollista? Kädet joutuvat epäluonnollisiin työasentoihin?
Eikö niitä kynsiä joudu myös koko ajan varomaan?
Noin pitkät ja hyväkuntoiset luonnonkynnet ovat aika harvinaiset.
https://www.instagram.com/p/C6qdKZaoft0/