Paljon matkustelleet. Mihin veisitte 18- vuotiaan pojan
kaupunkilomalle, ulkomaille, elokuussa poislukien Viro, Ruotsi ja tietenkin Venäjä.
Tässä haetaan ehkä enemmän euroopan maita , vaikka kaikelle ollaankin avoimia.
Mitä olette tykänneet esim. Berliinistä, Roomasta, Madridista, Lontoosta, Dublinista, Kööpenhaminasta, Pariisista..
minne meijän oikein kannattaisi matkustaa ?
Kiitti vinkeist jo etukäteen :).
Kommentit (86)
Miksi kaikki ehdottaa jotain bilettämistä, ei kaikki nuoret tykkää bilettää. Ja äitinsä (tai koko perheen) kanssa menossa matkalle, jos oikein ymmärsin.
Katselin Köpin ja Vicin matkaohjelmaa areenasta, vähän erilainen matkailuohjelma, josta voisi saada jotain inspiraatiota. Joku 12 eri kaupungissa käyneet ja itselläni heräsi kiinnostus Wieniin. Münchenkin voisi olla kiva paikka. Edinburgh ja mielenkiintoinen, mutta sanoivat sen olevan euroopan kallein kaupunki.
Viknkeits? Ettet itse olis 18-vuotias, tai pikemminkin 15.
Ja miksi et tule vastaamaan kysyjille, mistä poika on kiinnostunut?!!
Kaikissa olen käynyt,
Köpis on oikeasti kallis paikka, Dublinissa hotellit ovat täynnä ja kalliita. Madrid on helppo, edukkaampi ja eläväinen. Espanjan opinnot auttaa kyllä.
Berliini on edullinen, valtavan kokoinen ja paljon tekemistä
Lontoo saa kovasti pojoja.
Asun täällä töitten takia. Liian iso mun makuun.
Kysymys on miksi Lontoo on suosittu? Itse pidän vaikka Swindonista tai Milton Keystä.
Swindonissa etelä-engalnnin ehkä halvin outlet mall, Magic roundabout siellä minut kahdesti kutsuttu aivan ventovieraiden häihin. Outo paikka :)
Milton Keys 60 luvun suunnitelu kukkanen, laskettelin kesäkuussa UKSsa :o
Magaluf, Mallorca. Pääsee poika bilettämään 🕺🍺