Mainosten jakelu lopetetaan!!
Nyt meni kuppi nurin. Tämä halpa elämä on perustunut juuri noihin mainoslehtiin. On ollut aikaa lukea niitä ja tehdä muistiinpanot. Kahvia 10e/3pkt, hain 21 pakettia, eli 7 kertaa ovesta sisään uutena asiakkaana. Samaa rataa kanan rintafile, lohifile, mandariinit, rypäleet, banaanit, jogurtti jne. Olen onnistunut ostamaan melkein kaiken tarjoushinnalla. Nyt sitten ei tule mainoksia ensi vuonna. Pitää ladata kaikkien liikkeiden äpit. Sieltä lukeminen on huomattavasti hankalampaa. Ensi vuonna menee enemmän kaurapuuroa, porkkanoita, näkkileipää, hernekeittoa ja rinkeleitä.
Kommentit (79)
Voikin sitten poistaa postilaatikkoni, mulle ei ole tullut aikoihin muuta kun mainoksia.
Myydäävähän n käytetty postilaatikko
Nyt lähtee paljon töitä postilta. Olin siellä pari vuotta sitten ja valtaosa jakelusta oli mainosten ja kelan kirjeiden jakelua.
Citarin mainos on joka uutisotsikon välissä, mihin niitä paperimainoksia tarvitaan.
Riittää että jouluna jakavat sen suuren lelukuvaston.
Vierailija kirjoitti:
Posti lopettaa ilmaisjakelulehtien ja mainosten jakelun. Joku muu jakelee sitten sen mitä posti ei.
Ahaa. Eli mikään ei muutu. Postin tehtävä tietysti ei noita ole jakaakaan, eli vain hyvä että lopettavat. Posti ei ole ilmaisjakelua ja mainoksia varten.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin on muuta postia tullut kuin mainoksia.
Onneksi ei tule niitäkään, kun ulko-oveen/postilaatikkoon laittaa tekstin: Ei mainoksia, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Kauppojen tarjoukset löytyvät netistä, kauppojen omilta sivuilta. Ei tarvita ylimääräistä paperiroskaa. Hyvä päätös.
Paitsi, että Prisman ei löydy. Se kehottaa hakemaan mainoslehden S-kaupat äpistä. Kun lataa sen äpin ja aukaisee, niin se menee automaattisesti kohtaan "osta ruokaa verkosta". Mutta kun en osta verkosta vaan menen Prismaan sisälle. Lidl ja K-ruoka sovellus toimii hyvin.
En katso mainoksia kuin ehkä kerran tai kaksi vuodessa, joten kovin turhia ovat olleet. Perstuntuma kyllä kertoo ja opettaa mikä omista kaupoista on edullisin ja kannattavin käydä. Tai tuoteryhmittäin, mikä kannattaakin ehkä ostaa naapurikaupasta.
LUOJAN KIITOS jos se on totta. Olen kauan unelmoinut että haisevaa mustetta levittävä paperimassa pysyy mahdollisimman kaukana ja nuoret ei kolaa niitä kärryjä pienellä palkalla, levotonta ollut kerrostaloille mm. Tosin on vielä ilmaisroskalehdet ellei nekin jää pois. Tiedotteet saa ala-aulaan tms. Miten olisi kaikille riittävä raha, ettei ole tarjouksista kiinni? Jos siitä huolehdit. Vaikka harrastuksensa kullakin.
Taas on puurot ja vellit sekaisin. Se, että Posti lopettaa mainospostin jakamisen, ei tarkoita, että mainospostin jakaminen lopetetaan. Johan niitä mainoksia tälläkin hetkellä jakaa ties kuinka moni eri firma. Ne, joilla on Postin kanssa jakelusopimus, siirtyvät muille tekijöille. Mainokset eivät ole loppumassa mihinkään.
Posti ei aikanaan edes jakanut mainoksia. Sitten se alkoi haalia niitä itselleen, ja muilta jakeluyhtiöiltä alkoivat mainokset loppua. Huomattiin tuo, kun itse jaettiin mainoksia yli 10 vuotta. Monet mainostajat siirtyivät postille, oli varmaan halvempaa kuin meidän muutaman euron jakopalkkiot. Hyvä vaan, jos mainosten jakelu palaa takaisin muille toimijoille.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida mainosposti vähentyä.
Mitä jos laitat postiluukkuusi tarran:
Mainospostia kiitos!
Saat naapurien.
Mun ovessa on tarra
" Ei laskuja, kiitos! ".
Joskus tunkevat postiluukusta pyynnöstä huolimatta.
Ihan hyvä että harvenee mainosten ilmestyminen eteiseen, kokonaismäärä tuskin laskee mutta tarvitsee harvemmin viedä paperia keräyslaatikkoon.
Lehtijutusta ymmärsin, että Posti ei jaa enää mitään. Suoramarkkinointi jakaa settiä, jossa on sekä mainokset, että ilmaislehdet. Vaihtoehto ei mainoksia loppuu. On vain vaihtoehto "ei ilmaisjakelua", jolloin luukkuun ei jaeta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Lehtijutusta ymmärsin, että Posti ei jaa enää mitään. Suoramarkkinointi jakaa settiä, jossa on sekä mainokset, että ilmaislehdet. Vaihtoehto ei mainoksia loppuu. On vain vaihtoehto "ei ilmaisjakelua", jolloin luukkuun ei jaeta mitään.
Ei suurta osaa kirjepostistakaan jaa enää posti.
Mainokset ei lopu mihinkään siitä voi olla aivan varma.
Kun ydinsota on maailman tuhonnut niin jäljlellä on torakat ja mainosposti.
Postin kantamat postinen ja sen välissä olevat mainokset jää 90 prosenttisesti lukematta. Kaupunkilehden välissä olevista mainoksista tulee selattua puolet. Viiden vuoden päästä posti tuloo kerran viikossa. Paikalliset jakelijatkin jakavat kohta enemmän kirjepostia. Mainosten ohella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun oikeasti kaikesta paperista voitaisiinkin jo luopua
Vessapaperia ja nästyykejä tarvitaan, ei niitä voi lopettaa.
Kyllä voi jos joku keksii perseenpyyhintä ja räänniisto applikaation kännykkään.
Mulla lukee postilaatikosta että ei mainoksia koska vihaan mainoksia on ne sitten missä muodossa tahansa. Vaikka olen tukien saaja ja saan osa-aikatyön palkkaa niin mulla ei ole tarvetta juosta tarjousten perässä
Vierailija kirjoitti:
Niin lopetetaan myös pullonpalautus, ruokajonot yms. Toivotaan että köyhät kuolevat pois.
Kannatetaan, nekin ovat aivan turhia.
Oi kun lopetettaisiinkin, en usko ennen kuin näen. Puhelimessa on Lidlin ja K-kaupan sovellukset, niistä näkee tarjouslehdet ja muut tarjoukset joita ei ole lehdessä.