Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mainosten jakelu lopetetaan!!

Vierailija
07.05.2024 |

Nyt meni kuppi nurin. Tämä halpa elämä on perustunut juuri noihin mainoslehtiin. On ollut aikaa lukea niitä ja tehdä muistiinpanot. Kahvia 10e/3pkt, hain 21 pakettia, eli 7 kertaa ovesta sisään uutena asiakkaana. Samaa rataa kanan rintafile, lohifile, mandariinit, rypäleet, banaanit, jogurtti jne. Olen onnistunut ostamaan melkein kaiken tarjoushinnalla. Nyt sitten ei tule mainoksia ensi vuonna. Pitää ladata kaikkien liikkeiden äpit. Sieltä lukeminen on huomattavasti hankalampaa. Ensi vuonna menee enemmän kaurapuuroa, porkkanoita, näkkileipää, hernekeittoa ja rinkeleitä.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lukee postilaatikosta että ei mainoksia koska vihaan mainoksia on ne sitten missä muodossa tahansa. Vaikka olen tukien saaja ja saan osa-aikatyön palkkaa niin mulla ei ole tarvetta juosta tarjousten perässä 

Lisään että netissähän tulee mainoksia vähän väliä eteen mutta onneksi niitä ei ole pakko lukea ja youtubessa ym. videoiden muodossa mutta onneksi niitä ei ole pakko katsoa eikä kuunnella kun voi laittaa niiden ajaksi äänet pois ja kääntää puhelimen näytön siten ettei näe.

Vierailija
42/79 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen tuli Postin tiedote että loppuu. Samalla vähennetään väkeä.

Postihan on muutenkin ollut pelkkä vitsi jo pitkän aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/79 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Citarin mainos on joka uutisotsikon välissä, mihin niitä paperimainoksia tarvitaan.

Riittää että jouluna jakavat sen suuren lelukuvaston.

No senkin näkee netistä.

Vierailija
45/79 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää, kyllä kilpaileva jakelija löytyy.

hah hah. Ei löydy syrjäseuduille

Tosi hyvä. Suunnittelin jo laittavani postilaatikkoon ilmaisjakelun kieltävän tekstin. Nyt ei tarvitse 

Vierailija
46/79 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä että harvenee mainosten ilmestyminen eteiseen, kokonaismäärä tuskin laskee mutta tarvitsee harvemmin viedä paperia keräyslaatikkoon.

Köyhillä ne ilmestyy eteiseen kun asuu kerrostalossa.

Vierailija
47/79 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lukee postilaatikosta että ei mainoksia koska vihaan mainoksia on ne sitten missä muodossa tahansa. Vaikka olen tukien saaja ja saan osa-aikatyön palkkaa niin mulla ei ole tarvetta juosta tarjousten perässä 

Postinen-lehdykkä tulee silti ja sen välissä on mainoksia. Hyvä uudistus!

Luulin että ei mainoksia lopettaisi nuo postin mainokset, mutta ei.  

Vierailija
48/79 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsäkin sorretaan köyhiä vanhuksia. Monelle vanhukselle on ainoa mahdollisuus nähdä niitä tarjouksia, koska heillä ei ole nettiä eikä jaksa kiertää kaikkia kauppoja. Samoin kuin nuo appitarjoukset. Nimeen omaan tarjouksia tarvitsevat ei niistä saa tietoa.

Tasa-arvo asia enemmin kuin kaikille kuuluvat seksipalvelukset😅

Vierailija
49/79 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mainoksia tulee, niin ei niiden joukossa oo mitään ruokakauppojen mainoksia. Lähinnä on noiden kodinkonekauppojen, ostoskeskusten ja Tokmannin mainoksia. Yllätyin, että ruokakaupat sellasia enää ees julkaisee, kun en moneen vuoteen nähny.

Mutta mikä on lähde aloittajalla? Jos on totta, niin tämähän on ilouutinen, loppuu tuo turha paperijätteen tuotto.

Vierailija
50/79 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää, kyllä kilpaileva jakelija löytyy.

Joo, täällä kaupungin laidalla meidän laatikkoon tulee postia tai mainoksia parhaillaan kolme kertaa päivässä. Ja tuskinpa vähenee.

Vierailija
51/79 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin lopetetaan myös pullonpalautus, ruokajonot yms. Toivotaan että köyhät kuolevat pois.

Mee töihi köyhä, ja lopeta veronmaksajien rahoilla lokkeilu.

Vierailija
52/79 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkoja menee ja täällä riemuitaan. Niin kovin perus suomalaista 😁

Vierailija
53/79 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postinen-lehdykkä tulee silti ja sen välissä on mainoksia. Hyvä uudistus!

Luulin että ei mainoksia lopettaisi nuo postin mainokset, mutta ei.  

Antaa postilaatikon täyttyä niistä. Siinähän jakaja sitten kiroilee kun yrittää tunkea postista ja kirjeitä täpötöyteen laatikkoon. Niin itse teen eli annan täyttyä kunnolla ja hetken aikaa annan olla niin ja vasta sitten tyhjennän laatikon.

Vierailija
54/79 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti lopetaa ilmaislehtien tai mainoksien jakelun. Ne mainokset jaetaan jakelu-firmojen kautta.Saman joka jakaa ilmaislehdet .Ps. onhan sinulla netti näet netistä ihan jokaisen ison kauppaketjun mainoslehdt,tarjoukset..

Vierailija
55/79 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ne mainospostit vaikka gmailiin. Kookkari ainakin lähettää ihan jatkuvasti mainospostia sähköisesti.

Ja oikeesti, mitä järkeä on hakea kerralla 21 pakettia kahvia? Varsinkin jos on vähävarainen.

Vierailija
56/79 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin lopetetaan myös pullonpalautus, ruokajonot yms. Toivotaan että köyhät kuolevat pois.

En noidenkaan lopettaninen vaikuttaisi mun elämään millään tavalla. Osa-aikatyössä olen ja saan myös tukia. Ruokajonoissa ei ole ollut koskaan tarvetta käydä eikä tarjouksia kyttäillä. Eilenkin meni 50€ kauppaan enkä tule nälkään kuolemaan tässäkään kuussa ja siinä oli vain eilisen ruoat. Tänään uudestaan kauppaan.

Vierailija
57/79 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin eivät ole täyttämässä postilaatikkoa koska en mainoksia sieltä pois ota paitsi sitten vien  suoraan roskiin kun laatikko on niin täynnä mainoksia ettei sinne mahdu kirjeitä.

Vierailija
58/79 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisjakelulehdissä on mainoksia.

Vierailija
59/79 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outoa, että GDPR:n myötä pyytämättömän mainossähköpostin lähettäminen on oletuksena kiellettyä. Postilaatikkoon saat kuitenkin tunkea paperiroskaa vapaasti. Samanlaiset uhkasakot paperinjakelijoille, että ilman erillistä lupaa et saa jakaa mitään. 

Vierailija
60/79 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppojen tarjoukset löytyvät netistä, kauppojen omilta sivuilta. Ei tarvita ylimääräistä paperiroskaa. Hyvä päätös.

Paitsi, että Prisman ei löydy. Se kehottaa hakemaan mainoslehden S-kaupat äpistä. Kun lataa sen äpin ja aukaisee, niin se menee automaattisesti kohtaan "osta ruokaa verkosta". Mutta kun en osta verkosta vaan menen Prismaan sisälle. Lidl ja K-ruoka sovellus toimii hyvin.

Joo , todella vaikeeta löytää mainoksia enkä usein löydäkkään enkä viitsi yrittää . Cittarin mainokset löytyy helposti.