Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan lasten isän pois kodistani

Vierailija
07.05.2024 |

Täytyykö turvautua virkavaltaan jos hän ei omin jaloin suostu lähtemään? Olemme siis eronneet aika päivää sitten mutta vanhemmuuden varjolla hivuttautunut takaisin arkeemme. Ongelma on vain se että henkinen väkivalta on vaan jatkunut ja on alkanut tulla fyysisesti uhkailemaan jos olen korottanut ääntäni kun on käyttäydytty huonosti.  Olen toistuvasti pyytänyt poistumaan täältä mutta hänen asuntonsa sijaitsee eri paikkakunnalla ja joutuisi käyttämään kulkemiseen autoani koska sinne ei ole bussiyhteyksiä. Olen hieman sokea tilanteelle ja se huolestuttaa minua koska tuntuu etten tiedä miten tästä edetä. Miten saan tämän miehen pois asunnostani. Pitäisikö minun mennä heti turvakotiin ja antaa miehen oleskella täällä? Pattitilanne

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei suostu poistumaan asunnosta jossa ei asu, ja uhkailee asunnon omistajaa/asukasta, niin on ainoa vaihtoehto soittaa poliisit ja lisäksi hakisin lähestymiskieltoa. Koeta myös pitää äänitystä tai kuvausta päällä, niin että jos uhkailu jatkuu saat todistusaineistoa (kotirauha koskee kodissa asujaa, ei kotiin tunkeutunutta ulkopuolista joka ei suostu poistumaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi