Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen kaveri avautui humalassa naisettomuudestaan

Vierailija
07.05.2024 |

Kyseli sitten neuvoja ja apuja sen naisen saamiseen. Ymmärrän hyvin hänen ongelmansa, mutta en voi auttaa. Hän on mukava, mutta 'outo'. Vieraiden ihmisten kanssa hänellä on sellainen pälyilevä katse. Ja ääni naismainen, se ei katoa edes tuttujen seurassa. Eihän noista voi hänelle edes sanoa. Lohduttelin vaan, että kyllä se oikea vielä tulee vastaan. Haluaisitko sinä ikisinkkuna tiedää kavereidesi rehellisen mielipiteen?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naismaisesta äänestä tulee helposti homomainen vaikutelma. Karkottaa monet. 

Vierailija
62/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuuden ja esiintymisentaidon parantamista voisi kuitenkin monellekin ehdottaa - vikoja varsinaisesti luettelematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät uskalla sanoa miehille mikä miehessä on "vikana", koska niin moni mies suuttuu ja alkaa jopa väkivaltaiseksi, vähintään tulee silmille haukkujen mielessä kun egoa loukattiin. Paljon helpommalla pääsee kun ei "sano suoraan" vaan keksii jotain ympäripyöreitä kliseitä. Sillä voi jopa pelastaa henkensä, kun taas rehellisen palautteen antamisesta ei oikeasti hyödy itse mitenkään. 

Vierailija
64/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naismainen ääni on kyllä aikamoinen turn off.

Vierailija
65/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaa kysyä naisettomuuteensa neuvoa miehiltä, joilla on nainen.

Näin sanoisin. Nainen ei osaa antaa neuvoa tällaisessa asiassa miehelle (eikä mies naiselle).

No jaa-a, näköjään ainakin minä (nainen) osasin antaa sopivia neuvoja eksälle (mies) että saa tinderissä matcheja. Ennen neuvoja 3kk ja 0 matchia, neuvoillani viikossa sai kaksi matchia ja kahdet treffit, sekä toiselta ns. "sai pesää". Juu juu, ei hän heti niistä parisuhdetta saanut mutta en minäkään ihmeisiin pysty.

Olihan se sutkin jotenkin saanut, ettei ihan naiseton ollut

Vierailija
66/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä isälläni että veljelläni on/oli vähän naismainen puhetapa eikä kovinkaan matala ääni. 

Isällä on neljä lasta ja hän oli naimisissa kuolemaansa saakka, veljeni on ollut vasta 21 vuotta saman naisen kanssa. 

Ei se siitä äänestäkään ole aina kiinni. 

Tämä. Ihmisillä on hassu tapa ajatella, että parisuhteeseen pääsyn voi typistää yhteen omianaisuuteen. Toki tarjokkaita voi olla enemmän, jos kaikki on kunnossa. 

Parisuhteeseen pääsyä ei voi typistää yhteen ominaisuuteen, mutta pääsemättömyyden pystyy kyllä monestikin. Ei tarvitse olla kuin yksi niin silmiinpistävä ominaisuus, että se ajaa useimmat pois välittömästi ja loput kohteliaisuuden mukaan.

Vierailija
67/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Kyllä naismainen mies naisen löytää. Tiedän monta sellaista pariskuntaa.

Vierailija
68/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kaksipiippuinen juttu. Suoraan sanominen voi loukata, mutta jos ei koskaan kuule keneltäkään että mistä kiikasta, niin ei osaa tehdä mitään asian korjaamiseksi.

Vierailija
69/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaa kysyä naisettomuuteensa neuvoa miehiltä, joilla on nainen.

Ei kannata. En minä ainakaan tiedä miksi naiset minusta kiinnostuvat.

Vierailija
70/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lomaa Thaimaassa, missä on valkoisen miehen markkinat. Käytyään naisissa saisi itseluottamusta ja voisi onnistua myös Suomessa.

Itse joskus siellä käynneenä ja ummikkona en aluksi tiennyt mitä tehdä, kerran kun on oppinut miten homma toimii, saattaa tosin mopo lähteä käsistä. Rahaa tarvitsee 2 viikon matkan lisäksi n. 1000-2000€. Sieltä saa myös potenssiin auttavia lääkkeitä, niin ei tarvitse miettiä meneekö rahat hukkaan. Hinnat 1000baht-4000baht eli 25e-100€. 

Vierailija
71/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kaksipiippuinen juttu. Suoraan sanominen voi loukata, mutta jos ei koskaan kuule keneltäkään että mistä kiikasta, niin ei osaa tehdä mitään asian korjaamiseksi.

Entä jos asia ei ole korjattavissa? (esim autismi tai ääni)

Vierailija
72/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo voi olla juuri jollekin hyvä. Toki normien mukainen persoona ja ulkonäkö jne. on aina määrällisesti useamman mielestä kiinnostava kuin poikkeava tapaus. 

Vierailija
73/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänelleen ei mitään voi, mutta todella typeränkuuloisellakin äänellä varustettu voi löytää kumppanin. Olen itse siitä elävä esimerkki. Mulla on aivan hirveä ääni, sellainen leenuliinutiinu-kimitys. Kuulostan alle kymmenvuotiaalta, vaikka olen keski-ikäinen. Mies mulla on siitä huolimatta, eli kaverillasi on toivoa.

Pälyilystä kannattaa yrittää opetella pois. Se antaa kuvan, ettei pälyilijä ole kiinnostunut keskustelukumppaninsa jutuista ja haluaa pois tilanteesta. Johtuu ujpudesta ainakin minulla (olen myös pälyilijä), siitä, etten tunne oloani mukavaksi vieraiden ihmisten seurassa. Siitä pystyy oppimaan pois, vaatii vain aktiivista oman käytöksen tarkkailua. 

Vierailija
74/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisko kimittävälle miehelle möreä-ääninen nainen?

Vierailija
75/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänelleen ei mitään voi, mutta todella typeränkuuloisellakin äänellä varustettu voi löytää kumppanin. Olen itse siitä elävä esimerkki. Mulla on aivan hirveä ääni, sellainen leenuliinutiinu-kimitys. Kuulostan alle kymmenvuotiaalta, vaikka olen keski-ikäinen. Mies mulla on siitä huolimatta, eli kaverillasi on toivoa.

Pälyilystä kannattaa yrittää opetella pois. Se antaa kuvan, ettei pälyilijä ole kiinnostunut keskustelukumppaninsa jutuista ja haluaa pois tilanteesta. Johtuu ujpudesta ainakin minulla (olen myös pälyilijä), siitä, etten tunne oloani mukavaksi vieraiden ihmisten seurassa. Siitä pystyy oppimaan pois, vaatii vain aktiivista oman käytöksen tarkkailua. 

Nainen voi, mies ei. 

Vierailija
76/76 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vähän eri, onko naisen ääni leenuliinutiinu-kimitys, kuin että miehen ääni on vastaava kimitys. Jos sun äänesi oliskin viski-basso-reiskan ääni, niin sit vois verrata

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme