Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen kaveri avautui humalassa naisettomuudestaan

Vierailija
07.05.2024 |

Kyseli sitten neuvoja ja apuja sen naisen saamiseen. Ymmärrän hyvin hänen ongelmansa, mutta en voi auttaa. Hän on mukava, mutta 'outo'. Vieraiden ihmisten kanssa hänellä on sellainen pälyilevä katse. Ja ääni naismainen, se ei katoa edes tuttujen seurassa. Eihän noista voi hänelle edes sanoa. Lohduttelin vaan, että kyllä se oikea vielä tulee vastaan. Haluaisitko sinä ikisinkkuna tiedää kavereidesi rehellisen mielipiteen?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä isälläni että veljelläni on/oli vähän naismainen puhetapa eikä kovinkaan matala ääni. 

Isällä on neljä lasta ja hän oli naimisissa kuolemaansa saakka, veljeni on ollut vasta 21 vuotta saman naisen kanssa. 

Ei se siitä äänestäkään ole aina kiinni. 

Vierailija
42/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälyily karkottaa tehokkaasti. 👀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä myös jotain "outoja" tai erikoisia harrastuksia? Sieltä voisi löytyä toinen samanlainen.

Vierailija
44/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä isälläni että veljelläni on/oli vähän naismainen puhetapa eikä kovinkaan matala ääni. 

Isällä on neljä lasta ja hän oli naimisissa kuolemaansa saakka, veljeni on ollut vasta 21 vuotta saman naisen kanssa. 

Tämä. Ihmisillä on hassu tapa ajatella, että parisuhteeseen pääsyn voi typistää yhteen omianaisuuteen. Toki tarjokkaita voi olla enemmän, jos kaikki on kunnossa. 

Vierailija
45/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naismaisia ääniä on monenlaisia, niihin voi liittyä myös sairauksia. Esimerkiksi lyhytkasvuisella miehellä on hyvin kimeä ja aika pistävä ääni, en sitten tiedä liittyykö intersukupuolisuuteen myös ääni, mutta käsittääkseni Klinefelter-oireyhtymään voi liittyä. Mutta testosteronihoitohan vaikuttaa myös ääneen, jolloin siihen saisi apua.

Olen siis se, joka vinkkasi foniatrista, vaikken kyllä tiedä voiko kenellekään ehdottaa lääkäriin menoa siksikin, jos taustalla on sairaus, josta mies ei halua muiden tietävän. 

Vierailija
46/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä myös jotain "outoja" tai erikoisia harrastuksia? Sieltä voisi löytyä toinen samanlainen.

Mikä on sellainen outo tai erikoinen harrastus, että sieltä löytää pälyilystä tai naismaisesta äänestä kiinnostuvia naisia. Ihan yleisemmin - eri asioita hararstavat ihmiset elävät yhteiskunnassa myös niiden harrastuten ulkopuolella. Näin ollen outoja (mitä ihmettä ne sitten ovatkaan) asioita harrastavien naisten ei tarvitse tyytyä outoihin miehiin - jos esim. pälyily ja naismainen ääni nyt ovat sellaisia deal breakereita kuin ne palstamammoille tuntuu olevan. 

Vierailija
47/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ihmisillä on hassu tapa ajatella, että parisuhteeseen pääsyn voi typistää yhteen omianaisuuteen. Toki tarjokkaita voi olla enemmän, jos kaikki on kunnossa. 

Ei se kovin hassulta tunnu seurata sivustakaan tällaisia ongelmia, jotka vaikuttavat kumppanin löytymiseen vahvasti. Ongelman vähättely ei ainakaan auta. 

Melkein kaikkiin ongelmiin on olemassa keinoja, jos ihminen itse osoittaa haluavansa etsiä niitä. Mutta jos itse ei koe haluavansa niihin apua, ei voi oikein mitään tehdä paitsi kuunnella ja olla empaattinen. 

Useimmiten ihmiset kärsivät "erilaisuudestaan", sitä kärsimystä ei poista, että vähätellään. 

Vierailija
48/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sellainen outo tai erikoinen harrastus, että sieltä löytää pälyilystä tai naismaisesta äänestä kiinnostuvia naisia. Ihan yleisemmin - eri asioita hararstavat ihmiset elävät yhteiskunnassa myös niiden harrastuten ulkopuolella. Näin ollen outoja (mitä ihmettä ne sitten ovatkaan) asioita harrastavien naisten ei tarvitse tyytyä outoihin miehiin - jos esim. pälyily ja naismainen ääni nyt ovat sellaisia deal breakereita kuin ne palstamammoille tuntuu olevan. 

Ehkäpä idea oli ennemminkin, että harrastuksen parissa ihmiset tutustuvat toisiinsa sellaisina kuin ovat, ja näin lempi voi leimahtaa. 

Hyvin usein ikisinkulla on kapea tai olematon sosiaalinen piiri. Ihmiset tuntevat toisia ihmisiä, ja tutkimustenkin mukaan suurin osa pariutuu omista ympyröistä löydetyn kumppanin kanssa.

Eri

Vierailija
49/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saat varmasti naisen?

-Tottelemalla häntä ja rahoittamalla instagram -kelpoisen elämän.

Vierailija
50/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tosi mukava kaveri, ja todella fiksu. Mutta hän tarvitsisi kipeästi puheopetusta. hänen aivonsa toimivat niin suurella nopeudella että kun hän sanoo jotain, puhe purkautuu suusta kuin varpusparvi, kukaan ei saa oikein selvää. Kaveri ei ole edes hullumman näköinen, ainoa paha puoli on tuo puhe jossa koko lauseen sanat purkautuu yhdellä kertaa. Kenelläkään ei ole mitään mahdollisuutta ymmärtää. Tiedän että kaveri on yksinäinen koska kaveritakaan ei jaksa jutella sen kanssa. Raastavaa, mutta en pystynyt sanommaan sille että p u h u  s e l v e m m i n . 

Meitä on, ja osittain ymmärrämme tämän erilaisuuden itsekin. Ainakin itse koen ulkopuolisuutta ja tämä yksi niistä ominaisuuksistani. Jos innostun jostain, en vain osaa oikein rauhoittua miettimään sanojani ja jotenkin naisista ajattelen muiden tietävän jo samat ajatuskulut kuin itse tiedän. Lopputuloksena on tuo sama aivopieru, että parissa lauseessa on sisällään kaikki se ajatustyö, mistä innostun.

Olen parisuhteessa ja puolisoni usein käyttää sitä, että hän hyvätahtoisesti naurahtaa sanoen, että jos sisäänhengityksestä tiesi, että olen innostunut, mutta voisinko kertoa monisanaisemmin jutun. Meitä usein naurattaa, se rikkoo sitä muuria ja sitten pääsemme itse asiaan. Kokeile :) hyvätahtoisesti ja kiinnostuen, jos asia kiinnostaa. Jos ei, "hmmh" on aika yleinen vastaus myös, mistä kyllä ainakin itse olen oppinut ymmärtämään ettei asiani kiinnosta toista ihmistä.

Vierailija
51/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tosi mukava kaveri, ja todella fiksu. Mutta hän tarvitsisi kipeästi puheopetusta. hänen aivonsa toimivat niin suurella nopeudella että kun hän sanoo jotain, puhe purkautuu suusta kuin varpusparvi, kukaan ei saa oikein selvää. Kaveri ei ole edes hullumman näköinen, ainoa paha puoli on tuo puhe jossa koko lauseen sanat purkautuu yhdellä kertaa. Kenelläkään ei ole mitään mahdollisuutta ymmärtää. Tiedän että kaveri on yksinäinen koska kaveritakaan ei jaksa jutella sen kanssa. Raastavaa, mutta en pystynyt sanommaan sille että p u h u  s e l v e m m i n . 

Meitä on, ja osittain ymmärrämme tämän erilaisuuden itsekin. Ainakin itse koen ulkopuolisuutta ja tämä yksi niistä ominaisuuksistani. Jos innostun jostain, en vain osaa oikein rauhoittua miettimään sanojani ja jotenkin naisista ajattelen muiden tietävän jo samat ajatuskulut kuin itse tiedän. Lopputuloksena

Naisista=naivisti 😅

Vierailija
52/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kovin hassulta tunnu seurata sivustakaan tällaisia ongelmia, jotka vaikuttavat kumppanin löytymiseen vahvasti. Ongelman vähättely ei ainakaan auta. 

Melkein kaikkiin ongelmiin on olemassa keinoja, jos ihminen itse osoittaa haluavansa etsiä niitä. Mutta jos itse ei koe haluavansa niihin apua, ei voi oik

Ongelmia ei kannata väheksyä ja jos niitä voi hoitaa, niin tähän kannattaa ryhtyä. Kuitenkin usein ihmisillä on se näkemys, että kun yksi ongelma poistetaan, niin humpsis, elämä alkaa luistaa. 

Naismainen ääni voi olla este parisuhteelle, mutta aivan hyvin ongelma ei välttämättä katoa vaikka ääni korjaantuisi. Veelä suurempi haasten muodustuu, jos ihminen alkaa hoitaa ääntään kuvitelleen, että tämä korjaa ongelmat ihan itsestään. Sama pälyilevan katseen kanssa. 

Eli mitään hassua ei ole ongelmassa, hassua on siinä, että ongemla voidaan suoraan palauttaa kahteen piirteeseen ja kuvitelmaan, että nämä korjaamalla kaikki korjaantuu. 

Vierailija
53/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tuttavapiirissä varmaan olis sinkkunaisia? Voisit parittaa miehen jollekin tai ainakin tyrkätä matkaan 🤔

Vierailija
54/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun tuttavapiirissä varmaan olis sinkkunaisia? Voisit parittaa miehen jollekin tai ainakin tyrkätä matkaan 🤔

Tämä on paljon vaikeampaa kuin luulisi. Minulla on muutamakin sinkkunainen ystävänä, ja tunnen myös muutamia sinkkumiehiä. Puolin ja toisin kilpistyy johonkin minun mielestäni muotoseikkaan, nainen ei halua 170-senttistä miestä, karhumaisen pullea viiskymppinen mies ei kelpuuta kuin mallinkiinteitä naisia. Ei kai siinä sitten mitään, yksinkin voi olla ihan hyvä (paitsi kumma kyllä kitinää kuuluu).

Nuorempana sentään onnistuimme eksän kanssa parittamaan yhdet sinkkututtumme. Kolme lasta, talo ja koira on heillä nyt <3

Vierailija
55/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlainen tilanne ollut pari kertaa miehen veljen kanssa. Olisi ihanaa kun olisi vaimo ja perhekin, mistään ei ketään löydy, voi voi kun olen sinkku. Miksi kaikki muut löytää naisen paitsi minä.

No, voisin sanoa siihen että ehkä monen kymppitonnin pelivelat, hoitamattomat mielenterveys- ja alkoholiongelma sekä peliriippuvuus eivät ole sellaisia piirteitä joita naiset tulevien lastensa potentiaalisissa isissä etsivät. Mutta tyydyn sanomaan että kyllä se oikea vielä joskus tulee vastaan. Ei kukaan halua kuulla totuutta, ja luulen että moni tietää sen sisimmässään itse kuitenkin.

Vierailija
56/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No totteleminen on kyllä oikeasti hyvä neuvo. Olen useasti täällä törmännyt miehiin, jotka kuvittelevat naisen saamisen ja pitämisen olevan jonkinlaista käskyttämistä ja määräilyä. 

Ig taas on teinien ja lapsellisten ihmisten juttu.

Vierailija
57/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaa kysyä naisettomuuteensa neuvoa miehiltä, joilla on nainen.

Näin sanoisin. Nainen ei osaa antaa neuvoa tällaisessa asiassa miehelle (eikä mies naiselle).

Vierailija
58/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi mitään. Se nyt vaan valitettavasti menee eläinmaailmassakin niin että kaikki eivät löydä kumppania/pääse parittelemaan. Luonto on julma.

Vierailija
59/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeasti sait tiivistettyä yhteen lauseeseen syyt sille miksi sinulla ei ole naista

Vierailija
60/76 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaa kysyä naisettomuuteensa neuvoa miehiltä, joilla on nainen.

Näin sanoisin. Nainen ei osaa antaa neuvoa tällaisessa asiassa miehelle (eikä mies naiselle).

No jaa-a, näköjään ainakin minä (nainen) osasin antaa sopivia neuvoja eksälle (mies) että saa tinderissä matcheja. Ennen neuvoja 3kk ja 0 matchia, neuvoillani viikossa sai kaksi matchia ja kahdet treffit, sekä toiselta ns. "sai pesää". Juu juu, ei hän heti niistä parisuhdetta saanut mutta en minäkään ihmeisiin pysty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan