Huomenna taas yksi työttömyyspäivä edessä.
Herätys kuudelta taas ihmettelemään tätä turhaa elämää. Kai pitää aamulla käydä nostaa kalaverkot, siinä menee kaksi tuntia ja sitten loppupäivä vapaata jos en jaksa lähtee illalla laskemaan verkkoja taas. Muuten makoilen kotona koko päivän yleensä.
Kommentit (16)
Täällä alkaa huomenna pikkuvessan kaakeleiden maalaus. Siinäpä se päivä tuhraantuu ja keskiviikkokin.
Eikö kukaan sukulaisista tai naapureista tarttis sun apua?
Mikä työttömyydessä masentaa. Itse tykkään.
Kannattaa vaan hakea töitä josta saa yli 3000 euroa palkkaa.
Itse osa-aikatyössä ja san muutamaa tukea lisäksi. Nyt 3 päivää vapaata. Kotona makoilen ja katon leffoja sekä pelailen videopelejä ja saunon. Ensi viikolla viikon kesäloma. Mulla 4 viikkoa töistä kesälomaa ja pidän ne siten et 1 viikko tässä kuussa, kesäkuussa,heinäkuussa ja elokuussa.
Kuha fileet K marketeissa melkein 30 E kilo Nam. Tuletko miehekseni ;)
Yhteiskunnan systeemien mukaan olen työtön, vaikka teen keikkatyötä täysiä viikkotunteja toisensa perään.
Itse taas olen 45-vuotias ja olen ollut jo 11 vuotta tk-eläkkeellä. Viimeksi jutellut jonkun muun kuin kaupankassan tai hammaslääkärin kanssa joku 3 vuotta sitten. Arvaas kuinka tylsää tää elämä on? Toimeentulo on kyllä turvattu, mutta ei tää elämää ole.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas olen 45-vuotias ja olen ollut jo 11 vuotta tk-eläkkeellä. Viimeksi jutellut jonkun muun kuin kaupankassan tai hammaslääkärin kanssa joku 3 vuotta sitten. Arvaas kuinka tylsää tää elämä on? Toimeentulo on kyllä turvattu, mutta ei tää elämää ole.
Oletko liian sairas harrastamaan?
Jos ihmisillä on noin tylsää työttömänä, niin tervetuloa ajankuluksi vaikka tekemään asuntooni suursiivous tai hieromaan kipeää selkääni!
Vaikea ymmärtää, miten eläminen voisi olla tylsää.
Itse pääsisin töihin mutta ei ole lapselle hoitajaa. Uskokaa pois olen kääntänyt kivetkin tämän asian suhteen.
KAnnattaa käydä maksullisissa naisissa välillä.
Katso metsään, siellä on tekemätöntä työtä.
Itse teen 3pv viikossa töitä ja nautin kun on aikaa tehdä myös muuta. Puutarhahommia ja kotitöitä, salia ja lenkkeilyä.
En hae mitään tukia lisäksi, pärjätään ihan hyvin näin.
Hae osa-aika työtä, vaikka vapaaehtois. Silloin vapaapäivät saa aivan uuden merkityksen.
Mitä jos hakisit töihin?