Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hirveä nainen, mikä mua vaivaa!?

Vierailija
06.05.2024 |

Tapailemani mies oli viime yönä mun luona. Oli kiihkeää seksiä illalla ja aamulla. Sit päivällä törmäsin eksääni, asiat jotenkin lähti lapasesta ja yhtäkkiä huomasin antavani hänelle persettä! 😳 Nyt tässä mietiskelen, että mitähän vittua.. Mikä mua vaivaa?? Ei todellakaan kuulu tapoihin, ei mitään kontrollia!? Aaaargh... 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sexuaalinen anna mennä :) Se on jo kulunut niin tuskin repsahtaa enempää...

Vierailija
22/29 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mä sepittäisin päästäni jotakin tällaista?

En kyllä kykene enää tuota miestä silmiin katsomaan, pakko varmaan sanoa että ei enää tunnu siltä että haluaisin jatkaa 😢

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla koko elämäsi munaus lopettaa jos hän on muutoin asiallinen tyyppi. Miksi sun pitäis eilisen vuoksi menettää huominen? Et ole sen huonompi kuin ennenkään, ehkä hitusen viisaampi jatkossa. Turha mennessä piehtaroida. Kukaan täällä ei ole enkeli vaan ihmisiä olemme kaikki heikkouksinemme ja hyvinä puolinemme

Vierailija
24/29 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mun käsitykseni poikkeaa yleisestä moraalista, mutta jos tapailuvaiheessa miesystäväni olisi ollut toisen naisen kanssa (vaikka eksänsä) niin ei se mun maailmaa hetkauttaisi. Ennen kuin sitoudutaan jollain tasolla, niin ihminen on vapaa. En varmaan haluaisi kyllä tietääkään, mut noin ajatuksen tasolla en pitäisi juuri minään, kunhan suhteessa sitten ollaan rehellisiä ja ihminen on sellainen, jonka koen luotettavaksi. Ennen suhdetta tapahtuneet asiat ei ole mun omaisuutta tai niistä kukaan tilivelvollinen. Ja ei, en tällä ajatuksella pedannut itselleni vapaata reittiä muiden miesten pöksyihin tutustumisvaiheessa, tarvitsen seksiin muutakin kuin vain mahdollisuuden tehdä sitä.

Vierailija
25/29 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ap, toi on ihan tyypillistä käytöstä naisilta, kaikki naiset tekee tota, ei huolta. painu nyt mäkeen täältä jankuttamasta!

Vierailija
26/29 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kummankaan miehen arvoinen.

Vierailija
27/29 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks mä sepittäisin päästäni jotakin tällaista?

En kyllä kykene enää tuota miestä silmiin katsomaan, pakko varmaan sanoa että ei enää tunnu siltä että haluaisin jatkaa 😢

Ap

Meinaatko sit antaa uudelleen eksälle anaalia, jos ette jatka tapailumiehen kanssa? Sittenhän ei tod.näk. ole enää omantunnon tuskia tiedossa. Annoitko muuten molemmille paljaalla?

Vierailija
28/29 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tilannetta voisi - ehkä kokonaisvaltaisemmin - katsoa tältä kannalta https://youtu.be/Yq-7t9nsgjE?si=LXjIHEZPDOTQs6l_

Vierailija
29/29 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoit joutua sitoutumispaniikkiin, sabotoit tapailusuhdetta siksi?