Olen hirveä nainen, mikä mua vaivaa!?
Tapailemani mies oli viime yönä mun luona. Oli kiihkeää seksiä illalla ja aamulla. Sit päivällä törmäsin eksääni, asiat jotenkin lähti lapasesta ja yhtäkkiä huomasin antavani hänelle persettä! 😳 Nyt tässä mietiskelen, että mitähän vittua.. Mikä mua vaivaa?? Ei todellakaan kuulu tapoihin, ei mitään kontrollia!? Aaaargh...
Kommentit (29)
Miks mä sepittäisin päästäni jotakin tällaista?
En kyllä kykene enää tuota miestä silmiin katsomaan, pakko varmaan sanoa että ei enää tunnu siltä että haluaisin jatkaa 😢
Ap
Se voi olla koko elämäsi munaus lopettaa jos hän on muutoin asiallinen tyyppi. Miksi sun pitäis eilisen vuoksi menettää huominen? Et ole sen huonompi kuin ennenkään, ehkä hitusen viisaampi jatkossa. Turha mennessä piehtaroida. Kukaan täällä ei ole enkeli vaan ihmisiä olemme kaikki heikkouksinemme ja hyvinä puolinemme
Ehkä mun käsitykseni poikkeaa yleisestä moraalista, mutta jos tapailuvaiheessa miesystäväni olisi ollut toisen naisen kanssa (vaikka eksänsä) niin ei se mun maailmaa hetkauttaisi. Ennen kuin sitoudutaan jollain tasolla, niin ihminen on vapaa. En varmaan haluaisi kyllä tietääkään, mut noin ajatuksen tasolla en pitäisi juuri minään, kunhan suhteessa sitten ollaan rehellisiä ja ihminen on sellainen, jonka koen luotettavaksi. Ennen suhdetta tapahtuneet asiat ei ole mun omaisuutta tai niistä kukaan tilivelvollinen. Ja ei, en tällä ajatuksella pedannut itselleni vapaata reittiä muiden miesten pöksyihin tutustumisvaiheessa, tarvitsen seksiin muutakin kuin vain mahdollisuuden tehdä sitä.
hei ap, toi on ihan tyypillistä käytöstä naisilta, kaikki naiset tekee tota, ei huolta. painu nyt mäkeen täältä jankuttamasta!
Et ole kummankaan miehen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Miks mä sepittäisin päästäni jotakin tällaista?
En kyllä kykene enää tuota miestä silmiin katsomaan, pakko varmaan sanoa että ei enää tunnu siltä että haluaisin jatkaa 😢
Ap
Meinaatko sit antaa uudelleen eksälle anaalia, jos ette jatka tapailumiehen kanssa? Sittenhän ei tod.näk. ole enää omantunnon tuskia tiedossa. Annoitko muuten molemmille paljaalla?
Sun tilannetta voisi - ehkä kokonaisvaltaisemmin - katsoa tältä kannalta https://youtu.be/Yq-7t9nsgjE?si=LXjIHEZPDOTQs6l_
Saatoit joutua sitoutumispaniikkiin, sabotoit tapailusuhdetta siksi?
Olet sexuaalinen anna mennä :) Se on jo kulunut niin tuskin repsahtaa enempää...