Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se kivaa kun koulusta ilmotetaan " päivän" varoitus ajalla luistelusta..

Vierailija
24.01.2007 |

tosi kivaa ollut ravata päivässä ostamassa kypärät uusia luistimia ja terotuttaa ja kele..juu olis pitänyt ite juu varautua ajoissa. Luulin vaan että koulusta ilmotetaan edes viikkoa ennen ALE myyntejä kyttäsin luistimista . Miksei koulusta saa kypäriä. Rahaa palaa. Käskekää vielä ostaa sukset niin hip hurraa..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lasten koulussa on kypäriä, jos itsellä ei satu olemaan. Suksia saa halvalla kirpparilta, mutta voi niitä olla koulussakin jokunen pari siltä varalta, ettei jollakin ole. Mutta eivät ne välttämättä ole sopivat juuri sinun lapsellesi.

Vierailija
22/25 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkoko se on siltä seisomalta rynnätä luisteleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se pitää käyttää heti hyödyksi koska kohta taas tod. näk. tulee vettä taivaan täydeltä.

Vierailija
24/25 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä taas tiedä kauanko tätä talvea kestää. Mun mielestä aivan huippu juttu, että menevät heti luisteleen. Hyvää ja hauskaa liikuntaa!!! Kyllä pitäis olla vanhemmilla tiedossa, että talvella luistellaan/hiihdetään, vaikka jo ennen joulua, jos säät sallii... Ikävää, kun olet joutunut rehkimään tänään...

Vierailija
25/25 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei tullut mieleenkään syyttää koulua, vaan nolotti itseäni, että miten kiireinen muka olen, etten ole ehtinyt edes omien lasteni välineistä huolehtia, työasiat on kyllä kaikki kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi