Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moniko on kokenut niin hyvää seksiä, että kontrolli pettää?

Vierailija
06.05.2024 |

Oletko saanut niin hyvää seksiä, että olet menettänyt ns. järjellisen kontrollin ja elänyt vain tunteella hetkessä ja vain nauttinut? Eli niin sanotusti naitu "aivot pihalle". Näistä saa lukea monissa fantasioissa, missä taitava rakastaja tuottaa naiselle sarjana orgasmeja niin ettei laskuissa enää pysy, mutta moniko on oikeasti kokenut tämän?

Jos olet kokenut, niin kerro millaisessa tilanteessa näin on käynyt ja mikä siitä teki niin mahtavaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista lähdin itseäni nuoremman miehen matkaan. Mies ei edes antanut esileikkiä vaan tuli kondomin laiton jälkeen sisään. Olin itse pienessä humalassa mutta juuri siinä vaiheessa kun on kiima päällä. Heti kun mies oli työntynyt sisään kivikovalla kangella, niin päähäni iskeytyi tunne, että olin löytänyt palapelin oikean palan. Miehen penis sopi täydellisesti omiin paikkoihin ja hankaus tuntui juuri oikeissa paikoissa. Pystyin vain huokaisemaan ja sain 5 min jälkeen elämäni isoimman ja pisimmän orgasmin. Ääntelin niin kovaa, että varmasti kaikki naapurit kuulivat. Ainakin miehen kämppis kuuli kun aamulla katseli minua himokkain katsein. Hävetti kun tää kämppis varmaan piti mua nymfomaanina, edellisen yön äänien takia.

Mies itse olisi halunut suhteen kanssani mutta mulle se oli vain nautinnollinen yksi yö

Vierailija
22/33 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tapaamani nainen sai kunnon kiihotuksen jälkeen viskoen päätään ja huutaen. Pillu tarrasi niin kiinni kalusta ettei oikein saanut liikkumaan. Lopuksi hän ynisi ja nytkähteli kyljellään ainakin minuutin ja jalkoväli oli tosi limassa ilman spermaakin. Meni ihan minuutti tolkulla ennen kuin häneen sai kontaktia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla tapahtunut tämän tästä jo nuoresta. Hänessä ollut aina kaksi eri persoonaa, toinen kainovieno ja toinen brutaalimpi orgasmia vaativa ja ottava sisäinen eläin tai mustaleski. Löysin tuo sisäisen villiin ekaa kertaa varmaan vahingossa, koska suudeltiin ja sormettelin kuukauden ennen enimmäistä yhdyntää nuorina. Kun sitten pitkän perusteellisen kiihoittamisen ja esileikin jälkeen suostuin hakemaan kumin ja alettiin yhdyntään, niin ei mennyt kuin hetki, jolloin hänen sisäinen eläin otti valla ja minua vietiin kuin pässiä narussa. Hänen voimansa oli ennen orgasmia ja orgasmia ottaessa niin suuret ettei minusta urheilijanuorukaisesta ollut vastusta. Vähän tuli noviisille pöllästynyt olo, kun kontrolli hävisi omista käsistä, eikä ollut mitään tehtävissä. Mutta kokemus oli niin hieno, että siitä lähtien aina kaivanut vaimon sisäistä eläintä esille. Tuolla sisäisellä eläimellä ja persoonalla on ollut vain yksi päämäärä, ottaa orgas

Joko sä saat sen pillun kosteaksi?

Vierailija
24/33 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tapaamani nainen sai kunnon kiihotuksen jälkeen viskoen päätään ja huutaen. Pillu tarrasi niin kiinni kalusta ettei oikein saanut liikkumaan. Lopuksi hän ynisi ja nytkähteli kyljellään ainakin minuutin ja jalkoväli oli tosi limassa ilman spermaakin. Meni ihan minuutti tolkulla ennen kuin häneen sai kontaktia. 

Mahtavaa kun nainen osaa ottaa kunnolla nautintonsa ja antaa sen myös näkyä ja tuntua kunnolla. Miehet voivat päästä samaan kunnon eturauhasorkun avulla, jolloin voi orkkukin kestää useita minuutteja.

Vierailija
25/33 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut. Oli huikea yö. Pantiin koko yö, levättiin välillä ja jatkettiin taas, ehkä nukahdettiinkin välissä. Oli herkkää ja rajua, ihanaa. Tultiin monta kertaa, eikä vaan pystytty lopettamaan, oltiin aina vaan uudelleen toistemme kimpussa. Yksi parhaista kokemuksista ikinä. 

Mutta mies ei ollut muuten yhtään tyyliseni, enkä minä hänen. Tavattiin pari kertaa ja sen jälkeen ei enää nähty. Molemmat seurustellaan tahoillamme, mutta uskon hänellekin jääneen tämä yö mieleen. Meillä oli uskomaton seksikemia.

Vierailija
26/33 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon kohtaus. 🤣

Vierailija
27/33 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut kaikissa hyvissä suhteissa noin. Eikö se ole koko jutun pointti?

Vierailija
28/33 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ole kokemusta tuosta.

Vierailija
29/33 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut. Oli huikea yö. Pantiin koko yö, levättiin välillä ja jatkettiin taas, ehkä nukahdettiinkin välissä. Oli herkkää ja rajua, ihanaa. Tultiin monta kertaa, eikä vaan pystytty lopettamaan, oltiin aina vaan uudelleen toistemme kimpussa. Yksi parhaista kokemuksista ikinä. 

Mutta mies ei ollut muuten yhtään tyyliseni, enkä minä hänen. Tavattiin pari kertaa ja sen jälkeen ei enää nähty. Molemmat seurustellaan tahoillamme, mutta uskon hänellekin jääneen tämä yö mieleen. Meillä oli uskomaton seksikemia.

Hassua miten toisilla voi olla upea seksikemia, mutta ei muuta kemiaa. Usein kuitenkin puhutaan, että pitää olla se henkinen puoli kunnossa, että voi nauttia seksistä, mutta selkeästi siihen voi riittää pelkästään fyysinen vetovoima. Usein tätä korostetaan miesten ominaisuudeksi, mutta selkeästi se löytyy myös naisilta.

Vierailija
30/33 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun niihin joiden kontrolli pettää täysin kun muna on sisällä. Kaksi lasta on saanut juuri niin alkunsa ja totesin vain että tuntuu niin hyvältä etten välitä tulenko raskaaksi. Mies teki sitten valintansa ja tuli ja minä raskaaksi. Sitä vain on vaikea selittää mutta kait minä olen jonkinlainen seksiaddikti. Siihen asti sen voi perustella että ei mutta parhaimmillaan sormetus riittää saamaan sen panetuksen ja homma karkaa käsistä.

Vierailija
31/33 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monetkin naiset mun kanssa kokee tollasta. t silvrifox

Vierailija
32/33 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulun niihin joiden kontrolli pettää täysin kun muna on sisällä. Kaksi lasta on saanut juuri niin alkunsa ja totesin vain että tuntuu niin hyvältä etten välitä tulenko raskaaksi. Mies teki sitten valintansa ja tuli ja minä raskaaksi. Sitä vain on vaikea selittää mutta kait minä olen jonkinlainen seksiaddikti. Siihen asti sen voi perustella että ei mutta parhaimmillaan sormetus riittää saamaan sen panetuksen ja homma karkaa käsistä.

Wow, tuo on kyllä toisaalta upeaa, koska nautinto on varmasti maksimaalinen ja ei ole ensimmäisenä tiskit tai tv-ohjelmat mielessä.

Vierailija
33/33 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta noin nelikymppisenä perheenäitinä sain kokea ensimmäisen elämäni panon. Mies oli oikeastaan poika, parikymppinen vasta armeijasta päässyt koneurakoitsija. Kyyti oli heti alusta alkaen rajua ja sen lisäksi poika oli vielä kestäväkin panomies. Vehje ei ollut iso, mutta käyttäjä tiesi miten sitä käytetään. Esileikkejä ei harrastettu eikä niitä tarvittukaan, sillä olin aina valmis. En ollut sitä ennen äänekäs, mutta hänen kanssaan jouduin puremaan hihaani tai tyynyä tai mitä suinkin hampaiden väliin sain. Hotellissa seinänaapurit koputtelivat seiniin ja ulkona metsässä paneskellessamme pelkäsin parkaisujeni kuuluvan kauas. Ero kotona hiljaisesti kerran viikossa nauttivaan perheenäitiin oli valtava. Romanssi jäi valitettavasti yhden kevään ja kesän mittaiseksi. N56