Mikä on bodycountisi, alle 30 v nainen?
Ihmettelen vähän vuoden 2015 Finsex-tutkimusta jonka mukaan naisilla on koko elämän aikana n. 7 seksikumppania. Tuohan on tosi vähän kun nykyään suuremmalla osalla on varmasti kymmeniä. Ja kohta 10 vuotta vanha tutkimus niin tuntuu että tässä ajassa on muuttunut kulttuuri tosi paljon kun nuorilla naisilla trendinä kasvattaa bodycountia ihan tarkoituksella.
Kommentit (49)
Miten noin isolla prosentilla voi olla yli 100?
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätön harhaluulo joillakin,että neitsyys olisi jotenkin hävettävä asia.Neitsyt naiset ovat kultakimpaleita,joita ei ole kaikenlaisilla mulkuilla pilattu.
Neitsyys ei ole hävettävä asia, mutta ei se mikään ansiokaan ole. Arvostan vaimossani sitä, että hänellä on elämänkokemusta. Se tekee hänestä minulle paremman kumppanin. Arvostan sitä, että en ole ainut mies, jonka kanssa hän on nainut. Se tekee hänestä paremman rakastajan.
Minulle on täysin samatekevää onko hänellä ollut ennen minua 2, 20, 200 tai 2000 seksikumppania. Tutustuimme vasta aikuisina, minusta olisi ollut pelottavaa, jos hän olisi osoittautunut seksuaallisesti kokemattomaksi.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/f1d8e2af-cfd1-4941-8829-ca494f84164e
Melkein 30 prosenttia on nykyään harrastanut ryhmäseksiä, niin kylhän siinä ihmisille kumppaneita kertyy kerrallakin useampia.
Somessa "kaikki" naiset jakaa lukumääriään niillä leuhkien, on joku nykytrendi juttu. Ja määrät on yleensä just jotain sadan huitteilla. Joten kyl nuorten naisten keskiarvo on pompannut kymmeniin ellei sataan, harva kai seurustelee enään perinteissä mielessä.
Pyöreä nolla. - Mutta itse en ole lainkaan pyöreä, joka nyt täsmennyksenä ennekuin joku väittää läskiksi ja kehottaa laihduttamaan. (Painan 56 kiloa ja pituutta 169cm)
Usein näillä asioilla kehuskelevat ovat kovin hukassa muutenkin elämässään. Niin miehet kuin naiset. Jos seksikumppaneita kertyy, ei siinä mitään, ei se tee huonompaa, eikä parempaa ihmisestä.
aloitus keräsi kannattajia enempi kuin sinun vastine. koko kansa voi mennä nurin kuten ennen vanhaan sen takia ettei olla yksiavioisia. voit hyvin miettii että siiyä kaikki nykyajan ongelmatkin lähtee. perhe kärsii jne