Farmin kuvauksissa järkyttävä tapahtuma. Siis todellako tämä järkyttää?
"Kirsikka kertoi jaksossa, ettei hän ollut uskoa sitä, että televisio-ohjelman kuvauksissa piti itse tyhjentää ulkohuussia.
Ajattelin, että herran jestas. Missään nimessä näin ei voi olla, Kirsikka totesi."
Niin, onhan se ihan ihmisoikeuksien poljentaa, että kun on käyttänyt huussia, pitää huussia myös tyhjentää. 😂 Missä maailmassa jotkut elää...
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/974cfb19-f19a-4080-b743-fd37232…
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmispaskalla ei peltoja lannoiteta!
Minne luulet Hesalaisten paskan lopulta päätyvän?
Itämereen päätyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin maistu myös pehtoorin jakama eväs joka oli kielletty . Kaikki muut kärsi seuraamuksista paitsi pehtoori itse .
Mitä tämä kielletty herkku oli?
Varmaan housuista löytyi kurkku.
Järkyttää ihan v:tusti, mutta aina sitä joutuu mökillä tekemään. Onneksi vaihdettiin lopulta biolandeen, niin ei tarvitse ruopia kuin multaa ja laittaa se vuodeksi jälkikompostiin. Piisaa meinaan hyvää multaa.
Kuinkahan moni foorumilaisista on tyhjentänyt vessan muuten kuin vetämällä narusta?
Kyllä tuo on ällöä hommaa enkä usko, että oikeasti heittivät sonnan pellolle, koska se nykyisin on laitonta. Ollut vuodesta 2014 lähtien.
Joidenkin maailma järkkyy pienestä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni foorumilaisista on tyhjentänyt vessan muuten kuin vetämällä narusta?
Kyllä tuo on ällöä hommaa enkä usko, että oikeasti heittivät sonnan pellolle, koska se nykyisin on laitonta. Ollut vuodesta 2014 lähtien.
Ällökokemus on jo pelkästään käynti tällaisessa perinteisessä ei kompostoivassa hyyskässä, jossa on joku tynnyri täynnä haisevaa 💩 🥶
Joo, on kaikenlaisia systeemejä kehitetty, mutta tässä aloituksessa puhuttiin Farmin huussin tyhjennyksestä ja sen kauheudesta!
Ihme ettei se p*skan tuottaminen järkytä.
Vierailija kirjoitti:
Symppaa vihreitä. Otaksun.
En ole varma, miksi Vihreiden symppaaminen vaikuttaa ulkohuussien tyhjennykseen. Omassa tuttavapiirissäni kaikki me vihreät, persut ja demarit olemme jokainen huusseja tyhjentänyt, kun monet eivät ole syntyneet hyväosaisuuteen vaan on tuttua huttua, ettei vesivessaa mökiltä löydy.
Kirsikka ymmärtääkseni on profiloitunut julkkisjuoruista ja esim. kuningashuoneen käänteiden ruotimisesta, joten en itse usko hänen olevan kovinkaan vasemmalla. Voin toki olla väärässä, kun en tätä mediapersoonaa tunne.
Kuka sen sitten tyhjentää, ellei talon asukkaat itse? Itsehän se Kirsikka sen mm.täyttää! Kaikenlaisia kermape.seitä sinne lähetetäänkin!