Rainbowta paremmat Coopin tuotteet?
Listataan :) en ole vielä itse löytänyt tällaista.
Kommentit (28)
Ostettiin vappuna coop-merkkistä simaa. Yllätti miten hyvää oli, melkein kuin itse tehtyä!
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin vappuna coop-merkkistä simaa. Yllätti miten hyvää oli, melkein kuin itse tehtyä!
Jo toinen positiivinen kommentti! 😊 Vähissä kyllä ovat
Purkki sillit parempia kuin jopa Abballa. Samoin pizzaz hyviä. Broilerileikkele samaa tasoa kuin kalliimpi. Noita ei ole kaiketi suomalaistettu. Suomen markkinoillehan tehdään huonoimmat tuotteet alkaen kananugeteista. Kuten joitakin sitten oli lehtijuttu. Lidlin taso laski kun saksalaisia makkaroita ym alettiin korvata suomalaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa olla osa sitä *uudistusta ja muutosta*, jossa ruoan laatua lasketaan tietoisesti voittojen maksimoinniksi.
Suomessa myytävät tuotteethan eivät kelpaa sellaisenaan edes Ruotsiin. Suomalainen kuluttaja on opetettu olemaan lapsipuolen asemassa. Se muualla normaali on täällä ns vientilaatua. Silti ruoka on täällä ihan helvetin kallista. Se kalliimpaa kuin ruoka Norjassa norjalaisille. S-Ryhmä kerää tolkuttomia voittoja. Sijoittaen ne järjettömiin yli investointeihin. Parhaimmillaan pikkukaupungissa on kolme salea, abc, kaksi s- markettia ja prisma. Abc vielä erityismaininta. Korkeintaan keskinkertaista lounasruokaa mutta kirkkaasti kallein. Samoin vetinen pakastepulla ja isokahvi on miltein 10€ kun saman saa alta 5€ villiltä kauppiaalta.
Coop-merkin "feta-kuutiot" ovat Arlan valmistamia ja maistuvatkin ihan samalta. Vastaavasti Coop-karjalanpiirakat ovat Atrian tekemiä ja ihan kamalia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi s-ryhmä vaihtoi rainbowin coopiin?
Koska EU ja Marinin hallitus:
"Miten käy Pirkan, Rainbown ja Lidlin monen "halpamerkin"? Uusi laki kieltää kauppoja oikeudettomasti kopioimasta tuotteita omikse merkeikseen"
"Hallitus hyväksyi tänään esityksen elintarvikemarkkinalain uudistamisesta.
Taustalla on viime vuonna hyväksytty EU-direktiivi, joka vaatii hyvän kauppatavan vastaisia kieltoja sekä niiden valvontaa."
https://yle.fi/a/3-11620627
Tämä taitaa olla osa sitä *uudistusta ja muutosta*, jossa ruoan laatua lasketaan tietoisesti voittojen maksimoinniksi.