Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tunnustaa saaneensa ala-arvoista kohtelua YTHS:llä käydessään

Vierailija
24.01.2007 |

Itse olen saanut aikoinani mm. krapulaisen silmälääkärin kirjoittaman silmälasireseptin, joka opitkolla osoittautui vääräksi (onneksi silmälääkäripalvelut eivät enää kuuluu palveluihin)

Olin myös potenut vatsavaivoja ja sain diagnoosiksi: syöt liian nopeasti. Oikeasti minulla oli puhjennut laktoosi-intoleranssi

Kaikista paras on kun menin hakemaan apua masennukseen ja ala-kuloon, niin sain ohjeeksi syödä vähemmän perunaa ja riisiä ja ulkoilla (siis sinänsä ihan ok neuvoja, mutta " oikea" lääkäri diagnosoi minulle vaikean masennuksen, johon sain sitten kunnon hoidon)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuduttamatta ja kiireella paikattu taallakin ja myohemmin korjailtu pahimpia jalkia yksityisesti.

Vierailija
22/30 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärissä palvelu todella hyvää. Mutta gyne aivan kamala, epäkohtelias tylyttäjä. Kun mainitsin ikäni ja rouvuuden ja äitiyden, alkoi kohdella mua hieman paremmin. Eli muuttui normaalin ystävälliseksi. Yleislääkäri oli aivan karmea noita-akka ja diagnosoi jalkavaivani ylipainoksi ja liikunnanpuutteeksi (bmi 21 ja urheilin 4-5 kertaa viikossa hikiliikuntaa). Oikea lääkäri teki diagnoosin rakenteellisesta poikkeavuudesta luustossani myöhemmin (samasta röntgenkuvasta, jota yleislääkäri oli käyttänyt).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varoituksen vai peräti potkut?

Ainakin lehdissä oli juttua joku vuosi sitten.

Vierailija
24/30 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostunu ottamaan muuta ku klamydian, muita tauteja ei kuulemma Suomen markkinoilta voi saada.

Se on kiva että kampanjoidaan jotain hiviä vastaan mutta testejä ei saa.

Vierailija
25/30 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerireseptin uusinnan yhteydessä täti olisi kovasti halunnut passittaa klamydiatestiin eikä tahtonut uskoa kun vakuuttelin ettei ole tarvetta. "Nokun se klamydia kuule vaanii joka nurkan takana" oli tädin loppukaneetti. Muuten olen saanut ihan ok palvelua.

Vierailija
26/30 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut yths:ltä hyvää ja ymmärtäväistä palvelua. Näen joskus kaupassa sitä mieslääkääriä, joka aina uusi mun pillerireseptin ja tekis mieli vieläkin kiittää sitä. Sen jälkeen kun oon käynyt julkisella puolella, niin voi jeesus mitää kovakouria joka kerta! Myös ihottumaani suhtauduttiin yhts:llä asiallisesti, julkiselta mut naurettiin ulos ja käskettiin ostamaan perusvoidetta, eikä ees annettu reseptiä sitä varten, toisin kuin yhts:llä. Jne.

Vierailija
27/30 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut pääosin hyvää palvelua, en tiedä mitä sitten käy kun en ole enää opiskelija ja joudun siirtymään julkiselle :( Kyllä YTHS:llä hinta-laatusuhde on kohdillaan. Tampereella asun.

Ainakin pari lääkäriä siellä on aivan mahtavia, ottavat tosissaan ja suhtautuvat ystävällisesti ja asiallisesti.

Yksittäisiä huonojakin kokemuksia on muttei pahasti. Ehdottomasti plussan puolella kuitenkin.

Vierailija
28/30 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten tiennyt, etta se henkilo oli joku laakari.

Vierailija
29/30 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kovakourainen hammaslääkäri nainen siellä on. Kohteli todella kovakouraisesti, teki kaiken huolimattomasti. Ei puudutellut paljoa, ei ainakaan odottanut puudutuksen vaikutuksen alkamista.. Sohi välineillä vähän mihin sattuu,, poskeen jne.. ups -totesi vaan. Huh mikä painajainen oli, kun muutaman kerran kävin.

Gynekologi sanoi mulle 23v että pitäisi aloittaa jo lapsenteko pian, ei kannata odottaa. Mulla ei ollut vakituista kumppania. Gyne sanoi, että pitäisi sellainen olla jo 23-vuotiaalla, ettei jää ilman!!?!!

Ja Helsingissä nämä.

Vierailija
30/30 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hakemassa ehkäisypillerireseptiä ja lääkäri rupesi tivaamaan lastenhankinnasta (olin tuolloin 24) ja opinnoista jäjlellä vielä neljä vuotta...) Piti pitkän saarnan siitä kuinka lasten tekoa ei pidä jättää yli 30-vuotiaaksi. Totesi lopuksi, että sillä tavalla ei myöskään tarvitsisi miettiä ehkäisyä vähään aikaan... Huoh* Suostui sentään antamaan sen pilleri reseptin

..Muistaakseni kysyi vielä olisiko se nyt NIIN kamalaa jos tulisin raskaaksi. Ikää taisi olla 22v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä