Suljetaankohan meidän netti huomenna? ov
Eli emme ole saaneet viime kuun laskua ollenkaan ja tuosta tuli sulkemisuhkauskirje viime perjantaina. Netti suljetaan 25.1, jos maksua ei ole hoidettu siihen mennessä. Viime kuu oli aika kiireinen, kun meille syntyi kaksoset ja oma isäni on ollut aika huonossa kunnossa (syöpä), joten emme muistaneet ollenkaan tuota laskua, kun vasta nyt kun tuo lasku tuli.
Yritin perjantaina soittaa tuonne ja pyytää laskulle maksuaikaa (pystymme maksamaan tuon laskun ensi keskiviikkona). Jonotin puoli tuntia aamulla ja sitten multa meni hermot. Jonotin iltapäivällä puoli tuntia ja taas sama juttu ja kun viimein pääsin läpi, vastaus on: Olemme avoinna klo 8.00-17.00 ma-pe. Ja klo vasta 16.50!!! Eli ei todellakaan ollut vielä sulkemisaika.
Noh, yritin sitten maanantaina taas soittaa ja sama juttu. En päässyt läpi. Kolme kertaa yritin päästä läpi.
Laitoin sitten eilen tuonne sähköpostin ja pyysin laskulle maksuaikaa ensi keskiviikkoon. Mutta en ole saanut vielä vastausta. Mitenköhän on, suljetaanko tuo nyt vai ei? Olenhan ottanut heihin ajoissa yhteyttä. Ei tuo muuten huolestuttaisi, mutta mulla on menossa perjantaina muutama huutonet kohde kiinni ja niissä kaikissa on huutoja. En viitsi sulkea niitä aikaisemmin, koska noissa on jo muutama huutaja.
Kommentit (6)
Ja meidän lähikirjaston koneelle on todella vaikea saada aikoja, koska siellä on aina ne samat tyypit, pari somalia, pari venäläistä ja sitten kakarat, jotka vaan chattailevat ja pelaavat jotain tappelupelejä. Sama juttu siinä " ei ajanvarausta" koneella, sekin on koko ajan varattu :(
Sulkeutuu. Vaikka soittaisit asiakaspalveluun vielä huomenna aamulla uudestaan, ei sulkua enää voi perua. Liittymä aukeaa, kun lasku näkyy maksettuna ja sinulta veloitetaan liittymän uudelleen avausmaksu. Kehoittaisin vielä kuitenkin soittamaan uudestaan ja neuvottelemaan tilanteesta, jos vaikka saisit liittymän uudelleen maksutta auki.
Vierailija:
Sulkeutuu. Vaikka soittaisit asiakaspalveluun vielä huomenna aamulla uudestaan, ei sulkua enää voi perua. Liittymä aukeaa, kun lasku näkyy maksettuna ja sinulta veloitetaan liittymän uudelleen avausmaksu. Kehoittaisin vielä kuitenkin soittamaan uudestaan ja neuvottelemaan tilanteesta, jos vaikka saisit liittymän uudelleen maksutta auki.
Meillä oli kerran sellainen tilanne, että olimme maksaneet laskun, mutta siinä oleva viitenumero oli väärin, joten maksumme ei kirjautunut tuonne. Saimme myöskin tuon uhkauskirjeen tuonne, mutta olimme tuolloin parin viikon lomalle. Kun tultiin kotiin, soitin heti samana aamuna tuonne ja sieltä sanottiin, että hyvä kun soitit. Eli aamulla, kun soittaa niin ei mene kiinni. Muusta en sitten osaa sanoa mitään.
Vierailija:
Sulkeutuu. Vaikka soittaisit asiakaspalveluun vielä huomenna aamulla uudestaan, ei sulkua enää voi perua. Liittymä aukeaa, kun lasku näkyy maksettuna ja sinulta veloitetaan liittymän uudelleen avausmaksu. Kehoittaisin vielä kuitenkin soittamaan uudestaan ja neuvottelemaan tilanteesta, jos vaikka saisit liittymän uudelleen maksutta auki.
Yritin tuossa 12 minuuttia sitten soittaa vielä kerran tuonne asiakaspalveluun, jonka piti olla auki klo 18.00 asti, mutta yllätys, yllätys. Kukaan ei vastannut, vaikka annoin puhelin soida melkein 10 minuuttia.
Tuo laskutus menee kiinni klo 17.00 (tai pitäisi mennä!). Mutta alkaa pikkasen jo vituttamaan, että miksi helvetissä nuo sitten mainostavat nettisivuillaan ja laskuissa, että olemme avoinna silloin ja silloin, kun se ei kerta niin ole. Vaan muijat lähtevät 5-10 minuuttia liian aikaisin.
Meidän nettiliittymä ei ole muuten Soneran eikä Kolumbuksen vaan ihan muun.
ja kaikki muu siinä mukana