Muuta biisin nimestä yksi kirjain, mistä laulu nyt kertoo.
Joutsentaulu - Laulussa kerrotaan taiteilijasta, joka on saanut inspiraation maalauksiinsa ylväistä joutsenista.
Kommentit (3541)
Vierailija kirjoitti:
HIeno video, hyvät laulajat ja ne koreografiat! Kiitos! Mukava aloitus tälle päivälle.
Raskauden aamu
Kertoo vauvan odottamisesta ja siitä, että aamut eivät ole silloin niitä parhaita hetkiä.
The name of the fame
Laulu kertoo uudesta trendistä, jossa ihmiset vaihtavat nimensä kuuluisien ihmisten nimiin, tavoitteenaan saada samaa kunniaa, mammonaa ja mainetta kuin esikuvallaan. Mahtipontinen ja lievästi uhoava sävelmä.
Winner takes it ill. Peliriippuvaisten valistuslaulu, isojen voittojen on todettu tuovan jopa mielenterveysongelmia . Lauletaan valittavaan ja ohjaavaan tyyliin.
Autiolaari.
Laarin pohja ammottaa tyhjyyttään. Pitää kai lähtee ostamaan valmista leipää oman kylän kaupasta.
Vähän ennen kyybeleitä - Erään rikollisen uran päätepiste
Minä olen maistanut - Vaimon epäilys osoittautuu todeksi
Pameja - Sekakäyttäjän mopedin sarvessa on jo mallasta, mutta tarakallakin tilloo ois
Kulman kurdit - Kirkan elämänmakuinen kuvaus monikulttuurisesta Suomesta
Katumaa-tango. Tangotanssija, joka tahtoo paeta hektistä elämäänsä Katumaan, Hämeenlinnaan.
Ai, liittyikö tämä johonkin lauluun?
Kööpenhamina, teltta ja kamina? Leevi and the Leavings
Kapinaorkesteri
Aarniometsän suojassa harjoitteli
Kapinaorkesteri hetken aikaa meitä viihdytti
Pitkä kuuma pesä
Kuvaus siitä itsestään erään yhden illan jutun jälkeen...
Pitkä puuma kesä
Vanhempiin naisiin tykästynyt nuoren playboyn kesäsuunnitelma.
Huomen Salossa
Reippaan ja iloise paikallisylpeyttä henkivän laulun sanat alkavat: "Honkain keskellä mökkini seisoo huomenen soreassa Salossa," ja kertosäe kuuluu: "Hoi laari laari laa ja laarit ne täyttyvät Suomemme syksyisessä valossa
Vierailija kirjoitti:
Ai, liittyikö tämä johonkin lauluun?
Kööpenhamina, teltta ja kamina? Leevi and the Leavings
Juu, Kööpenhamina, teltta ja kapina
Välillä Kööpenhaminassa, välillä Helsingissä
bideistä parhain
väitti äiti kun testasi
Vaskipellot - Suomesta on löytynyt useita viikinkien hautaamia aarrekätköjä peltotöiden yhteydessä. Näistä historiallisista ja arvokkaista löydöistä on tehty viimeinkin laulu. Möreä-äänisille mieskuoroille sopiva.
Sata kiharaa kaikkien luonnonkiharaisten oma sävelmä.
Sinun vuorosi toistaa - puheterapeuttien käyttämä oppimuslaulu
Sinun kuorosi loistaa
Kapellimestari on hyvin otettu, kun hänen johtamaansa kuoroa kehutaan ylitsevuotavin sanoin.
Tavaa sydämesi mulle
Laulussa harjoitellaan oikeinkirjoitusta ja muistutetaan, että suomalaisen sydämeen mahtuu vain yksi (ä)m(mä).