Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pian 50 v enkä ole saanut elämässäni mitään aikaiseksi.

Vierailija
05.05.2024 |

Työtönkin olen ja sinkku joten elämäni on onnetonta ja yksinäistä. Tunnen itseni luuseriksi ja tyhmäksi loppuelämäni ajan.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista toivon sinulle parasta. 👍

Vierailija
2/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mahtava tyyppi muista se

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥰😍🥰😘

Vierailija
4/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙏

Vierailija
5/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne mullakin. Ainoa asia mitä olen saavuttanut on 200 opintopistettä yliopisto-opintoja mutta niistäkään ei ole mitään hyötyä kun ei ole tutkintoa suoritettuna.

Vierailija
6/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Toisaalta surettaa ja masentaa, mutta toisaalta on todella levollinen tunne koska oikeasti ei ole yhtään mitään menetettävää vaikka huomenna tulisi ydinlaskeuma niskaan tai vain päättäisi lähteä selkoseen eikä tulisi enää ikinä takaisin.

Vierailija
7/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole saanut yhtään mitään aikaiseksi. Ei ole työuraa, ei korkeakoulutusta, ei parisuhdetta, ei omaisuutta, ei lapsia, ei ystäviä, ei mitään hienoa. Olen vielä lisäksi typerä, ruma, lihava ja juoppo. Ja todella nolo ja kaikin tavoin häpeällinen yksilö, jota ihmiset joko säälivät tai inhoavat.

Vierailija
8/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta eläkkeelle.

Vierailija
9/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne. Toisaalta surettaa ja masentaa, mutta toisaalta on todella levollinen tunne koska oikeasti ei ole yhtään mitään menetettävää vaikka huomenna tulisi ydinlaskeuma niskaan tai vain päättäisi lähteä selkoseen eikä tulisi enää ikinä takaisin.

Mulla sama. Tiedän ettei kun täältä lähdetään, niin ne hienommat ihmiset jättävät rikkautensa, tittelinsä ja kaiken kalliinsa tänne, eivätkä mitään vie mukanaan.

Vierailija
10/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsekaan saavuttaa mitään 😊 Tee asioita mistä sinulle tulee hyvä mieli ja nauti elämästä

Vierailija
11/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Minulla jäi kaikki aivan kesken kun sairastuin vakavasti ja etenevästi. En tosin oikein enää tiedä mitä edes olisi pitänyt *saada aikaiseksi*. Nyt odotan loppua.

Vierailija
12/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole saanut yhtään mitään aikaiseksi. Ei ole työuraa, ei korkeakoulutusta, ei parisuhdetta, ei omaisuutta, ei lapsia, ei ystäviä, ei mitään hienoa. Olen vielä lisäksi typerä, ruma, lihava ja juoppo. Ja todella nolo ja kaikin tavoin häpeällinen yksilö, jota ihmiset joko säälivät tai inhoavat.

Sama setti paitsi juoppo en ole, koska en käytä enää lainkaan alkoholia. Ei se alkon lopettaminen kyllä ole millään tapaa elämääni parantanut tai muuttanut eli sinänsä täysin turha sitten tuokin ainoa asia, jonka olen saanut aikaan ja missä jopa onnistuin :(

Vierailija
13/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta eläkkeelle.

20 vuotta ei ole kohta.

Vierailija
14/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitä kaikkien mitään niin ihmeellistä pitäisi saadakaan aikaan. Nauti elämän pikkuiloista. Voit tehdä vaikka mitä. Lähde vaikka opiskelemaan. Opiskellessa on helppo saada joku työkin siihen oheen.

Vierailija
15/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään. Ei muutkaan. Voi aloittaa uudelleen jotain, jos haluaa tai jaksaa, vai ehtii. Ehkä on edistytty silti joissakin asioissa ja löydetty uutta. Ja lisää löytyy. Elämä on tutkimusmatka ja sukellus.

Vierailija
16/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti. yli 99,99% ei jätä tähän maailmaan mitään merkittävää vaikka moni niin kuvittelee. Heidät unohdetaan hyvin nopeasti sen jälkeen kun viimeinen henkäys on vedetty eikä kukaan heitä sen jälkeen jää kaipailemaan. Karuja totuuksia mutta niin se menee...

Vierailija
17/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. Kenenkään meidän tekemisiä ei muisteta sadan vuoden kuluttua. Luultavasti koko planeettaakaan ei tällä menolla enää ole. 

Vierailija
18/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne mullakin. Ainoa asia mitä olen saavuttanut on 200 opintopistettä yliopisto-opintoja mutta niistäkään ei ole mitään hyötyä kun ei ole tutkintoa suoritettuna.

No mulla on se tutkintokin ja muutama muukin tutkinto lisäksi, mutta eipä niillä yli viiskymppinen enää töitä saa. 

Vierailija
19/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa kohta 50 ja pelkään kuolevani ennen kuin olen saanut maailman pelastettua. Uskon kuitenkin, että tekemällä parhaansa voi saada edes jotain hyvää aikaan ja jokainen päivä on uusi mahdollisuus. Ei pidä elää menneessä eikä murehtia tulevaa. Jos voisin elää uudestaan, huolehtisin terveydestäni paremmin.

Vierailija
20/38 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mahtava tyyppi muista se

Ei täällä kukaan oikeasti saa mitään aikaiseksi. se on harhaa ja illuusiota...