Miksi joidenkin on vaikea tajuta, että joskus ero on väistämätön, vaikka kuinka olis halunnut asioiden menevän toisin?
Itse olen juuri eronnut, lapsia kolme. Eron syy on miehen alkoholiongelmat, miehen näkemys asiasta toinen ja se on hänen asiansa. Oman versionsa kertoo sitten suvulleen, ihan sama. Jos anoppi kysyy jotain, ni kerron kyllä totuuden minun vinkkelistäni. Muutamalle ihmiselle, siis sukulaiselle, olen kertonut ja kaikki ovat ihmetelleet, että eihän X ole mikään alkoholisti. No, tehän sen tiedätte....Kulissit oli kunnossa ja mies pitää ne pystyssä hautaan asti. Hyvä työ, koulutus, ei mokaile tuttujen seurassa viinan kanssa jne. Eli ei ole vielä alittanut monia rajoja, mutta itse olen joutunut elämään sellaisessa helvetissä, että tiedän kyllä asioiden laidan.
On tää vaikeeta muutenkin , joten en halua kuulla mitään " noinko tekin luovutitte, kun on pieniä lapsia ja kaikki" . Niin just. Tämähän on niin ihanaa, että ihan huvin vuoksi päätin näin.
Ainahan joku tietää asiat paremmin kun itse. Kun kerran suku näkee kulissit/ei myönnä ongelmaa niin hyvähän se on ihmetellä.
Pääasia että saat itsellesi ja lapsille turvallisen kodin pois alkoholismin piiristä.