Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko huolestunut omasta jaksamisesta

Vierailija
05.05.2024 |

Oletko huolestunut omasta jaksamisestasi tässä kilpailuyhteiskunnassa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ja niin on kuulemma työkaveritkin

Vierailija
2/9 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen  huolestunut kuinka kauan jaksan näyttää näitä kulisseja ulospäin et hyvin menee vaik oikeasti kaikki menee päin pyllyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäistä itkeä kun p*skat on jo housussa. En jaksanut.

Vierailija
4/9 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon nykyisen elämäntilanteeni, niin aina välillä mietin että varmaan pitäisi. Taidan kuitenkin olla aika sitkeää sorttia.  Mutta yritän olla tarkkana, koska eihän sitä koskaan tiedä, jos se aisan katkeaminen käykin ihan yllättäen ja äkkiä.

Vierailija
5/9 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri, olen osaeläkkeellä ja sen lisäksi osapäivätöissä, joita on kutakuinkin sen verran kuin jaksan.

Vierailija
6/9 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En,  koska en ole lainkaan kilpailuhenkinen. Käyn töissä,  mutta vain palkan takia.  En stressaa työasioilla.  Tyydyn vähään,  joten en tarvitse suurta palkkaa. 

Vierailija
7/9 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olen tehnyt liikaa töitä. Mutta osaan jo rentoutua ja huolehtia omasta hyvinvoinnistani. Nuorempana en osannut. Ja aina sanoin juu kyllä mä voin...vaikken jaksanut.

Vierailija
8/9 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ja olen työtön ollut 10 vuotta.

Vierailija
9/9 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kilpailuyhteiskunnassa vaan omassa työssäni. Lääkäri sanoi, että minulla on akuutti stressireaktio ja keskivaikea masennus. En kuitenkaan halunnut sairaslomaa, koska pelkään, etten enää kuntoudu takaisin töihin.

Tosin rahan takia ei töitä enää tarvitsisi tehdä. Se kuitenkin tuo elämään sisältöä ja ryhtiä.