Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Geishakuulat, teenkö jotain väärin?

Vierailija
05.05.2024 |

Mulla ne aloittelijan narussa olevat pallot. Toinen pallo ei pysy syvällä emättimessä vaan luiskahtaa melkein heti pois. Liukastinta käytän

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge syvälle ja käytä lantiopohjan lihaksia, jos sellaiset löytyy.

Vierailija
2/27 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunge syvälle ja käytä lantiopohjan lihaksia, jos sellaiset löytyy.

Vaikka tungen kuin syvälle niin ei auta. Ja kyllä käytän lantionpohjan lihaksia. Kait ne sitten niin surkeat

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treeniä vaan. Sehän niiden idea on.

Vierailija
4/27 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus käyttänyt niitä anaalssa mutta ei tuota tuntemuksia. Pitäiskö ??

Vierailija
5/27 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ilman liukastinta, se voi olla liikaa yhdessä kuulien painon kanssa. Aluksi ihan lyhyen aikaa, vaikka viisi minuuttia ja vaikka sohvalla makoillen totuttelet, että ne ylipäätään ovat sisälläsi. Katso myös YouTubesta kegelharjoituksia, siis niitä joita tehdään ilman kuulia tai muita apuvälineitä, ja opettele niiden avulla jännittämään ja rentouttamaan (jälkimmäinenkin yhtä tärkeää!) lantionpohjan lihaksia. Ne voisivat muutenkin olla sinulle ja useimmille naisille paras tapa aloittaa ja vahvistaa ja myöhemmin pitää yllä lantionpohjan lihasten hallintaa. Kuulat voi ottaa käyttöön vähän myöhemminkin. Älä lannistu!

Vierailija
6/27 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä huijaa sua täällä, ne on tarkoitettu vain anaaliin.

Vierailija
7/27 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokeillut vain sitä yhtä aloittelijan palloa ja ei todella luiskahda pois. Saan vetää siitä narusta todella voimakkaasti, että saan sen ulos. Ongelmani taitaakin olla rentoutuksessa.

Vierailija
8/27 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pimppifyssarille selvittämään lihaskuntosi ja eri lihasten jännityksen taso. Sieltä saat oikeaa tietoa ja oikeat venytys- ja treeniohjelmat.  Siten osaat treenata oikein ja vahvistaa/rentouttaa oikeita lihasryhmiä. 

Vierailija
9/27 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta kunnolliset ohjeet ilmaiseksi: https://hotlips.fi/a49/lantionpohjan-lihasten-harjoitusohjeet

Vierailija
10/27 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin pienillä kevyillä kuulilla. Sitten kun opin hallitsemaan lihaksia siirryin isompiin ja painavampiin. Pikku hiljaa treenamalla opin kuuliin ja hallitsemaan niitä lihaksilla. Nyt voin pitää useamman tunnin jopa kotosalla siivotessa jumppaan kuulilla lantionpohjalihaksia. Miehenikin on oikeen tyytyväinen kuulieni käyttöön, kuulemma parani torttu paljon. Voin kyllä päättää koska mieheni tulee seksissä kun alan supistelemaan lihaksi niin aika äkkiä hän tulee. Virva 39.

Vierailija
11/27 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitset kuulia. Onko miehesi vihjaillut että kaikuu.

Vierailija
12/27 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä. niitä on paljon erilaisia, joten jos et kerro kuuliesi myyntinimeä ja kokoja yms., niin ei voida auttaa.

Ehkä tilanne korjaantuu, kun opit käyttämään lantionpohjalihkasia: ne kuulat pysyy sisällä nimenomaan lihasten avulla. Ehkä emättimesi on tavanomaista lyhempi ja sinne ei mahdu kahta palloa peräkkäin, ehkä et laita niitä tarpeeksi syvälle, vaan se ulommas jäänyt kuula tippuu sen vuoksi pois.

voithan mennä vaikka jonnekin lantionpohjalihastreeneihin erikoistuneelle kätilölle/fysioterapeutille ongelmasi kanssa, joka voi miettiä missä on vika

Vierailija
13/27 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Ap stressaa. Joillekin nuo kuulat ei vaan sovi tai tuntuu koko ajan epämukavilta ja jos näin on niin sit et vaan käytä kuulia. Lantiopohjantreeniä voit tehdä myös ilman kuulia. 

Vierailija
14/27 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asiallinen Gloryholekysymykseni Poistettiin palstalta?

Vierailija
15/27 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/27 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että se oli yhtä asiallinen kuin tämä spämmisi joka ketjuun.

Vierailija
17/27 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/27 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tungin joskus hk:n blöön prseeseeni eikä prseeni siitä sen kummemmaksi silti tullut. Blöö kyllä näytti saaneen sinappikuorrutuksen vaikka ei mulla ollu varaa ostaa sinappia sen makkaran lisäks. Pitäiskö?

-Erkki

Vierailija
19/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tungin joskus hk:n blöön prseeseeni eikä prseeni siitä sen kummemmaksi silti tullut. Blöö kyllä näytti saaneen sinappikuorrutuksen vaikka ei mulla ollu varaa ostaa sinappia sen makkaran lisäks. Pitäiskö?

- Erkki

Söitkin IDIOOTTII sen myös varmasti.

Vierailija
20/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosissasi, että joku täällä tietäisi siitä?

Kysy ylläpidolta, urpo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi