Onko väärin vaatia naiselta sitä että pitää huolta itsestään?
Kommentit (63)
Onko väärin vaatia, että minun pitää saada aviomiehekseni Cheek?
N52
Ei ole vaadittu liikaa keneltäkään aikuiselta ihmiseltä.
Ihan aikuiselle ihmiselle niin miehelle kuin naiselle; itsestään selviä asioita kuten puhtaus jne
Kyllä, jos on kykeneväinen. Elättää itsensä jos vsin voi, syödä suht terveellisesti, peseytyä, pestä vaatteensa, siivota kotinsa. Toki jos on rahaa, niin voi palkata apua mm. kodinhoitoon.
Meikit, hiuspidennykset, ripsihuollot, botoxit yms eivät ole itsestään huolta pitämistä. Ne ovat muokattua ulkonäköä, joilla on omat riskinsä. Tähän on toki oikeus myös.
Sitä ei vaan kannata sinne kirjoittaa. Karkottaa myös ne, jotka pitävät huolta itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Omanikäistä naista en huoli. Naisen täytyy olla nuorempi
mies 42
Mutta miksi sen naisen pitää katsella ryppyistä vanhenevaa miestä? Se on vaan niin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies 42
Mutta miksi sen naisen pitää katsella ryppyistä vanhenevaa miestä? Se on vaan niin väärin.
Miehet ei vanhene yhtä nopeasti kuin naiset
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos on kykeneväinen. Elättää itsensä jos vsin voi, syödä suht terveellisesti, peseytyä, pestä vaatteensa, siivota kotinsa. Toki jos on rahaa, niin voi palkata apua mm. kodinhoitoon.
Meikit, hiuspidennykset, ripsihuollot, botoxit yms eivät ole itsestään huolta pitämistä. Ne ovat muokattua ulkonäköä, joilla on omat riskinsä. Tähän on toki oikeus myös.
Vaadit itsestään huolehtmista, mutta et kuitenkaan vaadi. Rahalla muut ihmiset voivat nuo siis tehdä. Pitääkö ko. henkilö silloin itse itsestään huolta? Eli onko itsestään huolta pitävä sellainen joka kylvettää itse itsensä vai luetaanko siihen myös henkilö joka maksaa jollekin siitä, että hänet kylvetetään? Kertokaa toki.
Voit etsiä preferenssiesi mukaisia kumppaneita mutta et vaatia sellaisia, jotka eivät toiveitasi täytä, muuttamaan itseään toiveitasi vastaavaksi. Mitä muuten tarkoitat "itsestään huolta pitämisellä"? Se tuntuu deittimaailmassa olevan nykyään kiertoilmaus sille, ettei ole ylipainoa, samoin kuin "liikunnallinen". Itsestä huolen pitäminenhän voisi tarkoittaa myös huoliteltua ulkonäköä, kuten kaunista meikkiä ja laitettuja hiuksia, sekä omasta mielenterveydestä ja hyvinvoinnista huolehtimista. Nämä kiertoilmaukset ärsyttävät, sillä esimerkiksi minä pidän kyllä huolen itsestäni yllä kuvatuilla tavoilla ja liikunnallinenkin olen, mutta koska olen ylipainoinen, en täytä deittimaailmassa niitä kriteereitä, joita noilla luonnehdinnoilla tosiasiassa tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies 42
Valopää olet oikeassa, miehillä on syntymäpäivä vain 5 vuoden välein. He myös elävät lähes 150 vuotiaiksi, koska he eivät vanhene niin nopeasti kuin naiset.
Olen koko ajan huolissani itsestäni.
Tinderissä saat esittelytekstissäsi vaatia ihan mitä vaan mieli tekee. Ihmissuhteissa toisen painostaminen ei ole hyvä juttu, asioista pitäisi sopia yhteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies 42
Kyllä miehet vanhenevat nopeammin. Miehen testot jo niin alhaalla, ettei se ole onnistunut enää kahteen vuoteen.
Mitä sitten tarkoitetaan tuolla huolehtimisella?
Mielestäni se on puhtaus, hyvä henk.koht. hygienia ja puhtaat vaatteet. Sama koskee tietysti myös miehiä.
Itselleni ainakin "itsestään huolta pitävä" on totaalinen turn off deitti-ilmoituksessa.
Saahan sitä kaikenlaista vaatia, mutta kukaan ei ole velvollinen vaatimuksiasi täyttämään. Etenkin, jos et itse pysty tarjoamaan kumppaniehdokkaalle samaa mitä häneltä vaadit.
Deittailin itsekin joskus hetken aikaa herraa joka kertoi kuinka tärkeää hänelle on että nainen "pitää itsestään huolta" (eli on hoikka ja kaunis), samaan aikaan kun hän itse poltti tupakkaa, tissutteli kaljaa harva se ilta, ei harrastanut liikuntaa ja oli tunnetasolla hyvin kypsymätön sekä estoinen. Omasi kaiken kaikkiaan hyvin harhaisen käsityksen omasta tasostaan parisuhdemarkkinoilla. Kumma kyllä en jäänyt hänen koukkuunsa, vaan löysin vastinkappaleekseni itsestään oikeasti huolta pitävän miehen :)
Ap, jos itse pitäisit itsestäsi huolta, sinun ei tarvitsisi vaatia mitään, vaan löytäisit kaltaistasi seuraa. Deittimaailma toimii sillä tavalla että samanlainen vetää puoleensa. Keskity siis huolehtimaan itsestäsi.
En vaadi, mutta ei minusta kiinnostuneita naisia löydy koska useimmin he vaativat jotain.
On. Et voi vaatia keneltäkään muulta mitään. Sinun ei myöskään tarvitse valita itsellesi epämieluisaa seuraa.