Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-supermarketin ryöstöhinnat varastamista kuluttajilta

Vierailija
05.05.2024 |

Eräänkin appelsiinimehun hinta kohta neljä euroa. Jokunen vuosi sitten saman tuotteen sai alle kahdella eurolla. En aio maksaa ryöstöhintoja ja toivoisin, että muutkin ihmiset äänestäisivät jaloillaan.

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti niin tyhmiä ihmisiä että menee ylipäätään mihinkään Keskon puljuun ? Ilmeisesti on. Ja ei en mene liiteriinkään 

Olet siis ässäuskovainen?

Vierailija
22/111 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan K-Marketista kaikki ruokaostokset, myös appelsiinimehut. En ole ikinä ajatellut hintoja. Ruokaa on ostettava kuitenkin enkä halua juosta tarjousten perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni K-ryhmän kaupat boikottiin koska heikensivät vessapaperinsa laatua ihan törkeästi. K-Menun alla kulkeva tuote. Aivan luokattoman huonoa mutta hinta pysyi samana. Valitin asiasta mutta mitään ei ole kuulunut. Pitäkää tunkkinne.

Vierailija
24/111 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-ryhmä on aina ollut miljonääreille ja t yhmille.

Tyhmä voin olla mutta miljoonäristä kauempana kuin kukaan eli työmarkkinatuen varassa. Ostan kaiken k ketjusta, lähinnä supermarketista. Hyviä tarjouksia, moni tuote edullisempi kuin s ketjulla. Nykyään saa joskus jopa punalaputettuja.

Vierailija
25/111 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K menu appelsiinimehu maksaa vähän yli euron litra. Ihan juotavaa on.

Vierailija
26/111 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K - market se vasta kallis on.

Vierailija
27/111 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää menkö sinne jos rahat ei riitä, vit..ako valitatte.

Vierailija
28/111 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta jää kauppaan jokainen ylihintainen tuote. Se on pieni protestini tätä ryöstöä vastaan.

Vierailija
29/111 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulle tärkeät tuotteet ovat K-kaupassasi (liian) kalliita ja saat vastaavat edullisemmin toisesta kaupasta järkevän matkan päästä, niin tuskin mikään estää sinua käyttämästä tuota toista kauppaa? Miksi sinua haittaa, jos se K on jollekulle toiselle parhaimman tuntuinen?

Minulle valikoima on todella tärkeä. Kokeilen uuttakin, mutta tietyt arjen perusasiat haluan ostaa niinä meidän perheessä toimivina versioina. Olen tästä syystä vähentänyt, miltei lopettanut, asioinnin läheisessä S-marketissa ja siirtynyt kahteen eri kokoiseen K-kauppaan.

Tavallaan pieniä asioita, mutta esim. kun S siirtyi meidän käyttämän jauhelihan osalta 300 gr pakkauksiin, niin ei vaan toimi. Reilummasta 400 gr tulee luontevasti evässetti minulle töihin, 600 gr taas on meille liikaa. Tuoremehu, mehukeitto, mysli, vapaan lehmän maustamaton jogurtti ym. perustavaroita, joissa eri syistä meille valikoitunut jokin tietty ja sitä halutaan käyttää. Olennaista myös, että Vaasan ruispalojen ohutta versiota on hyllyssä kun mennään - ne loppu usein yhdestä kaupasta.

Minä en siis valitse niinkään hinnan perusteella, vaan sen miten todennäköisesti saan haluamani tuotteet. Ei minulle silti ole mitään muita kauppoja vastaan saati että yllyttäisin boikotoimaan. Mahtavaa, kun on mahdollisuus valita!

Vierailija
30/111 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni K-ryhmän kaupat boikottiin koska heikensivät vessapaperinsa laatua ihan törkeästi. K-Menun alla kulkeva tuote. Aivan luokattoman huonoa mutta hinta pysyi samana. Valitin asiasta mutta mitään ei ole kuulunut. Pitäkää tunkkinne.

Sait naurunremakan aikaan valituksellasi. Siellä Keskon päässä.

Vierailija
31/111 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn kaupassa Prismassa, Lidlissä sekä Tokmannilla. Mutta omistan Keskon osakkeita. Kesko maksaa ainakin tällä hetkellä osinkoa ihan mukavasti.

Vierailija
32/111 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla työtön 🤣🤣

Ja sinulla taitaa olla velkaa ja olet tuhlari? Maksat tuotteen hinnan ja sen lisäksi vapaaehtoisesti ojennat kauppiaan tassuun kaksi euroa, ihan muuten vaan. Minä käytän sen rahan omiin menoihin, en kauppiaan elämään. Sivusta

Vierailija
33/111 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn aina kookaupassa 

Vierailija
34/111 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko Brazil mehusta? :D

Vierailija
35/111 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan K-Marketista kaikki ruokaostokset, myös appelsiinimehut. En ole ikinä ajatellut hintoja. Ruokaa on ostettava kuitenkin enkä halua juosta tarjousten perässä.

Eikö tunnu vastenmieliseltä käydä antamassa tuntemattomalle yrittäjälle omaa rahaa? Sitten kauppias lähtee lomareissulle sinun antamilla rahoilla. Sen ruuan saa nimittäin oikeaan hintaan muualta.

Vierailija
36/111 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla työtön 🤣🤣

Eri. Olen töissä, mutta miksi maksaisin ryöstöhintoja? Maksatko sinä ihan vaan sen takia, että et ole työtön? No, sinähän trollaat noilla jutuillasi jatkuvasti, mutta mitä ihmettä niistä saat? Onko kiva esittää i ioottia, vai miksi?

Vierailija
37/111 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tunnu vastenmieliseltä käydä antamassa tuntemattomalle yrittäjälle omaa rahaa? Sitten kauppias lähtee lomareissulle sinun antamilla rahoilla. Sen ruuan saa nimittäin oikeaan hintaan muualta.

Meidän kylässä on nuori ja ystävällinen kauppias, hyvä palvelu. Kovasti tekee töitä joka päivä.

s-ryhmä, puhumattakaan Lidlistä ei palvelujaan tänne ole tuoda joten oikein mielelläni minä ainakin maksan nuorelle yrittäjälle tämön työstä.Ps. Eikä hän ole miljönääri, joten yhtälailla hän ansaitsee lomamatkansa kuin muutkin työssäkäyvät.

Vierailija
38/111 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sait naurunremakan aikaan valituksellasi. Siellä Keskon päässä.

Ei epäilystäkään, etteikö kuluttajille naureta, kun tuotteiden kokoa pienennetään, huononnetaan ja hinta pysyy samana tai nousee. Kuluttaja äänestää jaloillaan ja saa sen viimeisen naurun. Ihan sama itkevätkö, vaiko nauravat siellä Keskon päässä.

Vierailija
39/111 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko Brazil mehusta? :D

Kyllä. Olen seurannut sen hinnan kehitystä ja nyt tuli huippuhinta vastaan. Kiva, että sain keskustelua aikaan. Kiitos kaikille osallistujille 😀

Vierailija
40/111 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se duopoli teettää..

" Vain kaksi vaihtoehtoa sinä maksat laskun "

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001723649.html

(Juttu on jo  vuodelta 2011)

Lainaus:

" Entistä suurempi siivu ruoan hinnasta menee kaupalle. Näin paljastaa pian valmistumassa oleva selvitys. Sen mukaan kaupan osuus ruoan hinnasta on kasvanut viimeisen kymmenen vuoden aikana samalla kun kaupan keskittyminen on kärjistynyt. Kun S- ja K-ryhmä hallitsevat 80 prosenttia kaupasta, ei ihme, jos valinnanvaraa ei ole ja laskun maksat sinä.  "