Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako kunnollinen mies kenellekään?

Vierailija
05.05.2024 |

Joka ei osaa mitään "pelejä", ei ole ensisijaisesti vain "sen" perään, haluaisi perinteisen parisuhteen ja perheen, on opiskellut, käy töissä, ei polta, ei lyö, ei juo, ei ole tatuoitu. 

Sellaisen vaikutelman olen saanut, että tällaisille ei ole kysyntää nykypäivänä.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oma elämänkokemus on opettanut, niin ei kelpaa. Kunnollinen mies on liian tylsä. Naiset toki valehtelevat haluavansa kunnon miehiä, mutta ne miehet kelpaavat lähinnä hyväksi käytettäväksi hyödyllisiksi idiooteiksi. Kannattaa olla tarkkana naisten kanssa mitkä heidän oikeat motiivit on.

Vierailija
22/85 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille kelpaa mies jolla on lihakset mutta ei loista älyllään sillä sellasta on helppo manipuloida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oma elämänkokemus on opettanut, niin ei kelpaa. Kunnollinen mies on liian tylsä. Naiset toki valehtelevat haluavansa kunnon miehiä, mutta ne miehet kelpaavat lähinnä hyväksi käytettäväksi hyödyllisiksi idiooteiksi. Kannattaa olla tarkkana naisten kanssa mitkä heidän oikeat motiivit on.

Mutta se mikä sinusta on kunnollinen ei välttämättä ole sitä naisen mielestä. Se että ei lyö ja käy töissä ei vielä riitä siihen, että suhteeseen haluaa, koska silloinhan kelpaisi suurinosa.

Vierailija
24/85 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle muunlainen kelpaakaan, mutta miehen pitää tietenkin olla kunnollinen ns oikealla tavalla eikä se pelkkä kunnollisuuskaan riitä jos vaikkapa meidän ajatus- ja arvomaailma sekä elämänasenne ja -katsomus eroaa kovasti toisistaan.

Vierailija
25/85 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-hiusraja

-pituus

-naamakomeus

-kehonkoostumus

-peniksen koko

Yhteen voi vaikuttaa. Jos saa noista kolme oikein, niin kiinnostaa monia naisia. Kaksi oikein voi myös riittää johonkin. 

Peniksen koko? Ketä kiinnostaa? Suurin osa naisista sanoisi, että sillä ei ole mitään väliä, mutta niin vain miehet luulevat, että sillä on. Peniksen koolla on väliä miesten saunailloissa. Siellä voi tuntea ylemmyyttä, jos oma varustus on kookkaampi kuin muiden. 

Vierailija
26/85 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois hienoa haluta kunnollinen kiltti mies, mutta nyt kiikarissa mies joka huomioi paremman puutteessa, ottaa yhteyttä lähinnä kun ei muuta, käyttää omien halujen tyydyttämiseen, ei kehu, mutta haluaa silti jatkaa kuvioamme.

Niin, mitä hittoa että käy näin, tunteet herää vaikka järki sanoo muuta.

Vierailija
27/85 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normi nainen haluaa komean pelimiehen jotta nainen voi esitellä kavereilleen sitä komeaa miestä.

Prismat täynnä komeita pelimiehiä vaimoineen.

Vierailija
28/85 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen aloitusviestissä kuvailtuhan on unelma.

Vierailija
29/85 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei alapää kostu tuollaisista miehistä, miehen pitää olla väkivaltainen tatuoitu nisti, se saa naisen kuumaksi.

Kuinka monella nistillä tiedät olevan naisystävä, joka ei ole vähintäänkin alkoholiongelmainen?

Vierailija
30/85 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. minä olen tuollainen. Eipä ole naisia ollut jonoksi asti.

Vierailija
31/85 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas. Missä ja milloin voidaan tavata? Tulen sitten tänne raportoimaan pitääkö väitteesi paikkansa.

Vierailija
32/85 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaamasi perusteella green flag. Itse en tosin lapsia halua, joten en olisi oikea sinulle. Mutta varmasti löytyy kysyntää jos muuten mätsää.

Vierailija
33/85 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Haluan jänniksen. 

-Pena

Vierailija
34/85 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua reppanaa, kun niin kovasti yrität kerjätä kehuja ja esittää negaamalla miten hieno saalis olisit.

Vierailija
35/85 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas. Missä ja milloin voidaan tavata? Tulen sitten tänne raportoimaan pitääkö väitteesi paikkansa.

Ei näitä miehiä saa kukaan koskaan tavata missään. Joko ovat niitä satuolentoja tai sitten eivät vain tarpeeksi halua tavata ketään naista. Helpompi valittaa täällä, että kukaan nainen ei huoli.

Vierailija
36/85 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen mies ja kelpasin kyllä, mutta en suomalaiselle vaan aasialaiselle naiselle. Suomalaiset pelailee niitä pelejään tinderissä ja etsivät jotain herra täydellistä eikä mikään tunnu koskaan kelpaavan.

Vierailija
37/85 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi. Ei vaan ole yksikään kunnollinen mies lähestynyt. Tai sitten he vain ovat menneet läheisyydessäni jotenkin rikki, kun ovat alkaneet katkerina haukkumaan kun en ole ollut kiinnostunut. Minusta kunnollinen mies ei tee sellaista, vaikka tulisikin torjutuksi.

Vierailija
38/85 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa vain kunnollinen.   Missä kunnolliset ovat?

Vierailija
39/85 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta nössö, kiltti, arka, alistuva, liian sovinnollinen, sosiaalisesti kömpelö ei kelpaa.

Vierailija
40/85 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaamasi mies on kuin lottovoiton saisi. Itselläni on kunnollinen mies ollut jo 10 vuotta<3 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme