Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos asiakas kohdistaa negatiivisen palautteen tiettyyn työntekijään

Vierailija
05.05.2024 |

Mutta kertoo palautteen toiselle työntekijälle, niin kumpi tapa on parempi?

Työkaveri antaa palautteen työntekijälle

Vai palaute esimiehen kautta?

 

 

 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehen kautta. Muuten se palautteen vastaanottanut voi joutua ikävään välikäteen jos menee suoraan toiselle kertomaan kuinka tämä on mokannut.

Vierailija
2/3 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös yleensä firman käytännöt ole palautteen aihe, jokin puute tai bisnestapa. Laki voi myös määrätä jotain hullua työntekijöiden sanottavaksi tai tehtäväksi? Ellei se henkilö itse tajua että käytäntö on haitallinen asiakkaille. Ja asiakkaat vapaita ihmisiä valitsemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työroolissamme meidän on sopeutettava viestintämme asiakkaan mukaan. Kun juttelee kollegan, kumppanin tai ystävän kanssa, vastuuu on yhteinen ja molempien on sopeuduttava. Mitä enemmän aiheesta tietää, sitä helpompi on sopeutua, vaikka se vaatiikin aina enemmän energiaa.

Luonteeltaan ihmiset ovat lähellä toisiaaan, mutta heidän tekonsa erottavat heitä -Kungfutse