Työnhakija ei suostunut 8 tuntia kestävään testiin, jossa olisimme teettäneet hänellä yhden työn
Nyt joudumme tuon työn tekemisestä jollekin maksamaan. 😡😡 Arvaa vaan, onko tuolla hakijalla enää asiaa firmaamme!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Olisitte ottaneet työkkäristä 9 euron työntekijän.
Niillä nyt ei voi teettää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä useampi työnantajia mollaava aloitus ja niin samanlaisella tekstillä kirjoitettu että taitaa olla sama provoilija...
Niinpä. Hyvin kuitenkin uppoaa.
Maksetaanko sinulle tästä spämmistä?
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin palkannut 3 työntekijää mutta kaksi ei tullutkaan töihin päivänä jolloin piti allekirjoittaa työsopimus. Soitin perään ja toinen ei vastannut mitään ja toinen vaan sanoi ettei haluakkaan töitä. Jouduin sitten äkkiä etsimään kaksi työntekijää joten soitin kaverille koska piti saada hommia tehtyä. Kaveri oli 2 kuukautta töissä ja jouduin maksamaan sille sitten 2400 euroa palkkaa kun sille toiselle olisin maksanut vain 1800 euroa kk 35 tunnin työviikosta. On tylyä jättä kertomatta ettei tulekkaan töihin ja sitten minun pitää äkkiä saada jostain joku tekemään työt kun piti järjestellä kaikkea että asiakkaita voi tulla. Ei ole helppo löytää työntekijää joka sitoutuu.
Tuo isompi palkka olisi voinut innostaa sitä kadonnutta hakijaakin tulemaan töihin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin palkannut 3 työntekijää mutta kaksi ei tullutkaan töihin päivänä jolloin piti allekirjoittaa työsopimus. Soitin perään ja toinen ei vastannut mitään ja toinen vaan sanoi ettei haluakkaan töitä. Jouduin sitten äkkiä etsimään kaksi työntekijää joten soitin kaverille koska piti saada hommia tehtyä. Kaveri oli 2 kuukautta töissä ja jouduin maksamaan sille sitten 2400 euroa palkkaa kun sille toiselle olisin maksanut vain 1800 euroa kk 35 tunnin työviikosta. On tylyä jättä kertomatta ettei tulekkaan töihin ja sitten minun pitää äkkiä saada jostain joku tekemään työt kun piti järjestellä kaikkea että asiakkaita voi tulla. Ei ole helppo löytää työntekijää joka sitoutuu.
Tuo isompi palkka olisi voinut innostaa sitä kadonnutta hakijaakin tulemaan töihin...
Mietin ihan samaa. 1800e/kk on aivan paska palkka, ei ihme jos ei motivoi.
Miksi ihmeessä kenenkään pitäisi moiseen kyykytykseen suostuakaan ja ihan vain siksi että "työnantaja", tuo huonolla itsetunnolla varustettu mitätön surkimus, saa tuntea edes kerrankin olevansa jotain?.. Työstä maksetaan palkka ja jos tuntuu ylivoimaiselta niin tekee sen työn ihan itse.
Olisimme, joudumme, firmaamme.. Yhden tyylin provoilija vauhdissa taas.
Vierailija kirjoitti:
eipä ole kovin suuri rike, jos ei ilmoita työpaikkaan, ettei työt kiinnosta, jos työnantajaakaan ei kiinnosta maksaa palkkaa enemmän kuin 1800e
Työnhakija yksikössä? LOL.
Esim. 5 työnhakijaa haastatteluun olisi 5 työpäivää? Just.