Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset tapailevat? Mikä on treffailun tavoite?

Vierailija
05.05.2024 |

Niin, miksi ihmiset nykyään tapailevat ja käyvät treffeillä, jos pidempi suhde ja sitoutuminen ei kiinnosta?

Eikö se ole varsinkin naisille vähän surullista touhua? 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani, alle 30v sanoi, että nykytyylissä jos ei ole illaksi tekemistä, voi sopia treffit jonkun kanssa. Käydä kahvilla tai baarissa yksillä, ihan vaan tutustuakseen ihmiseen. Ei johda edes seksiin, vaan ihan vain käydään yksillä, jutellaan ja oli kiva tavata. JOS joku sitten kolahtaakin enemmän, se on eri asia. Mutta ettei tarkoituskaan ole nyt se että etsitään vimmalla sitä oikeaa, vaan se että tutustutaan ihmisiin.

Ja ihan samaa olen kuullut muualtakin. En vaan uskonut sitä ennenkuin oma poika sanoi samaa 😄

Vierailija
22/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se olis vaan jotenkin inhottava ajatus antaa itseään jollekin melko vieraalle tyypille. Siis jos ei sen ihmisen kanssa voi sen jälkeen halailla ja tuntea oloaan jotenkin "hellityksi" ja arvostetuksi.

Sitten sun ei kannata harrastaa seksiä ihmisten kanssa, joita en tunne hyvin. Ja ehkä sinun ei kannata etsiä suhteita mistään deittisovelluksista. Kuulostaa siltä, että sinulle sopii sellainen, että tunnet henkilön jo ennestään, kun aloitatte suhteen. Eli tutustut työn, harrastusten, tuttujen, opintojen tms. kautta ja pikkuhiljaa sitten kiinnostutte. Nimittäin syventynyt seurustelukin on aluksi tutustumista ja tapailua, mikäli ei tunneta etukäteen - joten vaikka deittisovelluksesta löytäisi jonkun vakava parisuhde tähtäimessä, niin ihan yhtä laillahan silloin ollaan aluksi tuntemattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani, alle 30v sanoi, että nykytyylissä jos ei ole illaksi tekemistä, voi sopia treffit jonkun kanssa. Käydä kahvilla tai baarissa yksillä, ihan vaan tutustuakseen ihmiseen. Ei johda edes seksiin, vaan ihan vain käydään yksillä, jutellaan ja oli kiva tavata. JOS joku sitten kolahtaakin enemmän, se on eri asia. Mutta ettei tarkoituskaan ole nyt se että etsitään vimmalla sitä oikeaa, vaan se että tutustutaan ihmisiin.

Ja ihan samaa olen kuullut muualtakin. En vaan uskonut sitä ennenkuin oma poika sanoi samaa 😄

Mutta tällä tyylillä ei luultavasti perhettä tule koskaan saamaan? Eikö haaveile lainkaan lapsista, joilla olisi toisiinsa sitoutuneet vanhemmat? 

Vierailija
24/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista tullut hirveitä jakorasioita ja miehistä vastuuntunnottomia vätyksiä. 

Vierailija
25/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin haluan erilaisia seksikokemuksia.

N34

Tässä oikeasti kunnon esimerkki tämän päivän naisesta. Ei jatkoon! 

Vierailija
26/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tällä tyylillä ei luultavasti perhettä tule koskaan saamaan? Eikö haaveile lainkaan lapsista, joilla olisi toisiinsa sitoutuneet vanhemmat? 

Ei ole koskaan halunnut lapsia. Kas kun se ei ole pakollista, eikä kaikkien elämän ykköstarkoitus. 

Vierailija
27/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet haluavat vain seksiä? 

Kysy mieluummin miksi miehet haluavat vain seksiä sinulta.

Muilta naisilta voivat haluta ehkä muutakin.

Ja en tarkoita millään pahalla tätä.

Vierailija
28/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö se ole jotenkin vähän surullista touhua harrastaa seksiä ihmisen kanssa jota ei kunnolla tunne tai joka ei sua rakasta? 

Voin tirauttaa mieliksesi pari kyyneltä asian surullisuudelle. Mutta ensin nussitaan! Joka reikään!

Miksi?

Vierailija
29/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet haluavat vain seksiä? 

Kysy mieluummin miksi miehet haluavat vain seksiä sinulta.

Muilta naisilta voivat haluta ehkä muutakin.

Ja en tarkoita millään pahalla tätä.

Ei mun tarvi, mä oon naimisissa. Oma mies haluaa paljonkin seksiä.

Vierailija
30/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen miehet oli kohteliaita. Avasivat ovia, ottivat hatun pois päästä yms. Nykymiehet ovat ihan tolloja. Ennen avioliitto oli miehelle kunnia asia samoin perheen elatus. Tsempatkaa pojat!