Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä ikä alkaa näkyä kaulasta?

Vierailija
04.05.2024 |

Vielä ei näy, olen 54v

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot on murheet 

Vierailija
22/40 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla näkyy jo 47 vuotta. Hassua koska muuten olen nuoren näköinen. Kaulan ihoa on leikattu ja siinä on hermovauriota, johtuu varmaan siitä.

Olet todellisuudessa rupsahtanut niin kuin kaikki ikäisesi naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut ensimmäinen poimu kaulaan nyt 62v:nä. Samoin decolte vielä rypytön (toki jos puristan rinnat yhteen tiukasti tulee ryppyjä mutta ei muuten)

Vierailija
24/40 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on näkynyt aina. Mulla on muonnostaan jotenkin paksu iho kaulassa ja poimuja näkyvissä, ollut siis teini-iästä lähtien. En jaksa murehtia. 

Sama juttu.

Vaikka olen ollut normaalipainoinen, on kaulani jotenkin lihava.

Vierailija
25/40 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen vuoden aikana kaula vanhentunut. Olen 55 v. Kädet ollut jo 5 vuotta vanhentuneet. Elämä on, ei ole tarvetta nuorentaa itseään. Ja hoikka olen.

Vierailija
26/40 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina näitä kaularenkaita ja nyt ovat korostuneet :(

Vierailija
27/40 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kaularenkaita, mutta naamasta ja käsistä olen kyllä kurttuinen.

N57

Vierailija
28/40 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kalusta?

Vierailija
29/40 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko täällä jossain vaiheessa keskustelu, että missä vaiheessa ikä alkaa näkyä kalusta, vai luinko tämän koko ajan väärin?

Vierailija
30/40 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla viimeistään 30v, miehillä ei koskaan.

Näin juuri baarissa miehen, jolla hirveä heltta, oli 55-v. Tuli juttelemaan, mutta eipä paljon kiinnostanut sen heltan vuoksi.

Vierailija
31/40 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko täällä jossain vaiheessa keskustelu, että missä vaiheessa ikä alkaa näkyä kalusta, vai luinko tämän koko ajan väärin?

Oli mutta se poistettiin, tyhmä mode.

Vierailija
32/40 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt viimeisen vuoden aikana ilmaantunut sellainen mummokurttu kaulaan, täytin just 53. 

Vierailija
33/40 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaularenkaat aina, jo 15-16 vuotiaasta saakka. Ei lihavuudesta johtuen vaan ihan luonnostaan. Kalkkunakaula alkoi muodostumaan 45 vuoden jälkeen.

Vierailija
34/40 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 49, ei näy kaulassa mitään, sileää ihoa vain, ei ole kaksoisleukaakaan tai otsajuovia, mutta poskijuovat ovat syvät, samoin suupielten juonteet, leukalinja onneksi on vielä kiinteä, mutta toinen poski on isolla lommolla epäsymmetrisyyden vuoksi. Naurettavaa on se, että kasvoista näytän vanhemmalta kuin kropastani, mutta en koskaan ole ollutkaan auringossa miltään kropan osalta tai ole ylipainoinenkaan ollut, joten siinä on vartalo ja iho säästynyt, ei ole edes näkyvää selluliittia vartalossa, ja olen edelleen kiinteä ja lihaksikas. Mutta tämä naama on sitten vanhempi kuin ikäni puolesta yleensä ilman aurinkoa, sukurasitteita, sairauksia tai edes puuttuvaa tai liikaa hoitotuotetta syyttäen. Että jollain sitten myös näin, näytän jo eläkeikäiseltä.

Vierailija
35/40 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu auringon määrästä...joillakin auringon ottajilla iho on erityisesti kaulalla 50 kymppisenä jo todella kurttuinen näky ..

Auringon ottajilla 40 v on kriittinen. Raja

Vierailija
36/40 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin vasta 70-vuotiaana, toisilla jo 30-vuotiaana.

Vierailija
37/40 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 48 vuotiaana on pieni kaksoisleuka. En ole lihonut, mutta iho on ohentunut ja tulossa on heltta. Myös niskan puolella on emännän kyhmy, jota en saa pois millään jumpalla ja taakse taivutuksia. Nämä on mulla ensimmäiset ikääntymisen merkit sen lisäksi, että silmäluomet on laskeutuneet. Muuten ei pahempia muutoksia eikä vielä vaihdevuosia. En oikein tiedä, milloin nämä ilmaantui. Omasta mielestä vasta ihan just ja esim vuosi sitten olin paljon freshimpi.

Vierailija
38/40 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä näy, olen 69, edesmenneellä äidilläni ei myöskään kaula venynyt. Äiti myös pysyi kasvoiltaan rypyttömänä, viiruja oli silmänurkissa mutta poskien ryppyjä ei tullut. Minulta eilen eräs nainen kysyi, että milloin aion vanhentua. Samoin tyttäreni aina sanoo, että toivottavasti hän on perinyt ihoni. Minulla on paksu ja pehmeä iho, enkä ole innokas auringonottaja. Kosmetiikkaa olen käyttänyt hyvin vähän. Kun viihteellä käyn, seuraani yrittää minua huomattavasti nuoremmat miehet, niin on kyllä on aina, mutta huvittaa kun monelle pitää kertoa, että olen taatusti vanhempi kuin äitisi. 

Vierailija
39/40 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun kasvoja ei enää erota takapuolesta.

Vierailija
40/40 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla viimeistään 30v, miehillä ei koskaan.

Näin juuri baarissa miehen, jolla hirveä heltta, oli 55-v. Tuli juttelemaan, mutta eipä paljon kiinnostanut sen heltan vuoksi.

Etkä nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme