Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helvetin ukko! Tsekkasi tänään ulkona meistä ohi hölkänneiden nuorten naisten trikoopeput!

Vierailija
04.05.2024 |

Tänään kun ihan normaalisti kävimme vähän ulkoilemassa, niin meistä ohi hölkkäsi pari hoikkaa, nuorta naista, ehkä n. 20-25-vuotiaita. Millä helvetin oikeudella miesystäväni uskalsi ja kehtasi, oikein jopa minun nähden, tsekata noiden naisten peput? Ei yhtään mitään oikeutta tuollaiseen! Sanoin miesystävälleni tuosta suorat sanat. Mies väitti minun kilahtaneen ihan turhasta ja väitti, että kaikki miehet tekee tuollaisia pieniä, ohimeneviä vilkaisuja, eikä ne merkkaa yhtään mitään. Voi jösses! 🤦

Me ollaan molemmat yli kolmekymppisiä iältämme, jos sillä mitään merkitystä on.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on elossa ja terve.

Olisin huolissani, jos ei olisi mitään reaktiota.

Katsele vaan sinäkin. Ei siitä ole vahinkoa. Ja kevitä vähän. Kaikki katselevat, paitsi kuolleet.

Vierailija
22/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä kai sille mitään voi, vaikka tuntuisikin ikävältä. Mies ei kuitenkaan pettänyt sinua.

Katso sä vuorostasi, kun mies juoksee ohi :)

AP:n tapauksessa on siten mies katselemassa miesten perseitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamma kilahti!

Vierailija
24/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli mikä trolli. 

Vierailija
25/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet katsovat ikuisesti lisääntymiselimien paikat, jos et ole huomannut. Minulla on ihanan turpea alapää ja jopa hieman imee vakoon :) Jätän tahalteen pesemättä joka päivä privaatit ja olen huomannut, että koirapuistossa tarina luistaa paremiin jos pidän samoja "ulkoiluhousuja" . No tiedän, että haisen kuin katkarapu mutta miehet rakastavat.  Tervetuloa koirapuistoon ystävät

Vierailija
26/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on juoksemassa samaan suuntaan, niin miten vois olla katsomatta? Ne trikoot vetää katseet puoleensa, vaikka mitä tekisit. Vielä kun ne naiset juoksee, se pylly hytkyy hypnoottisesti.

Ja ihan heteronaisena tämän totean.

Vierailija
27/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet katsovat ikuisesti lisääntymiselimien paikat, jos et ole huomannut. Minulla on ihanan turpea alapää ja jopa hieman imee vakoon :) Jätän tahalteen pesemättä joka päivä privaatit ja olen huomannut, että koirapuistossa tarina luistaa paremiin jos pidän samoja "ulkoiluhousuja" . No tiedän, että haisen kuin katkarapu mutta miehet rakastavat.  Tervetuloa koirapuistoon ystävät

Melkolailla oksettavaa.

Vierailija
28/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaappa ap ,kuinka paljon ja mitä mies tsekkaa ,kun et ole mailla et halmeilla.

Vierailija
29/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienillä lapsilla on peput, ei aikuisilla. 

Vierailija
30/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on pielessä miehessä jos ei katso trikoopeppuja ja tarkasti

Vierailija
31/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poika kun tietäisit :) Monet miehet puistossa ovat valmiita ostamaan hieman klimmppiset housuni. Jos et tykkää niin imuroi munnoo. Minulla on sivusto melkein 65 kiloa rakkautta ;) ja haisen aina

Vierailija
32/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mies teki tänään samoin kun ajoimme autolla ohi hyväpeppuisen naisen, jolla lenkitti paria koiraa. Tuumasin vain, että katsoitko sinäkin noita söpöjö koiria ja nauroimme molemmat. Olemme myös kolmekymppisiä, en todellakaan jaksa suuttua tuollaisesta :)

ei kun sitä söpöä kissaa

Vierailija
33/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi poika kun tietäisit :) Monet miehet puistossa ovat valmiita ostamaan hieman klimmppiset housuni. Jos et tykkää niin imuroi munnoo. Minulla on sivusto melkein 65 kiloa rakkautta ;) ja haisen aina

Hyi hitto mikä sotkuperse. Yäks!

Vierailija
34/43 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tosta. Minäkin mittailen vastaantulevien miesten jalkoväliä,, alle 30 vuotiaiden. N 45

Vierailija
35/43 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Muista aina, että katsoa saa vaan ei koskea.

Vierailija
36/43 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan voi katsoa minkälaisia vaatteita ihmiset käyttää.      

Vierailija
37/43 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pysyy puolikovana nykypäivänä.

Vierailija
38/43 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha tämä aloitus on niin selvästi miehen kirjoittama, että ei epäilystäkään.

Vierailija
39/43 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen rannalle kesällä katselemaan naisten ihania perseitä ja vartaloita.

Vierailija
40/43 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on huvittavaa. Näkee oikein kaukaa kuinka akka kihisee raivosta ja kun on mennyt ohi niin käy miestä sääliksi. Kotona alkaa se paskamyrsky. 😂