Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

38v ikäisenä miehenä lapsia haluavan naisen löytäminen

Vierailija
04.05.2024 |

Aikamoinen työmaa löytää nainen, joka on vielä ensimmäistä lasta vailla.

Moni nainen ei kirjoita lapsistaan mitään profiiliin ja se sitten tulee yllätyksenä keskustelussa.

Vähän haasteellinen kuvio olisi alkaa tekemään lapsia kun naisella on jo lapsia. Monihan ei varmaan edes haluaisi lisää eli joutuu jo senkin puolesta siirtymään seuraavaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sinne profiiliin kirjoittaa, että etsit tulevaa vaimoa ja lastesi äitiä. Voit myös kirjoittaa, että sinulla ei ole lapsia ja toivot samaa tulevalta kumppanilta niin lapselliset toivottavasti painaa x. Olen itse naisena samassa tilanteessa, en suostu tapailemaan miehiä joilla on lapsia, joten valikoima on kolmekymppisissä jo pieni. Olin jonkin aikaa Tinderissä mutta en löytänyt yhtään potentiaalista miestä, joten jätin leikin kesken.

Suosittelen, että mietit kuvat ja kirjoituksen tarkkaan. Ei kala, auto, tupakka, alkoholi tai lapsi kuvia. Ei vessa selfietä eikä kuvia joista eksä on leikattu pois (hiukset tmv näkyy). Jos sinulla on korkeakoulutus niin mainitse. Jos olet savuton, et juo paljoa ja sinulla on vakaa elämäntilanne niin toivoa on.

Vierailija
22/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole mitään jossittelua vaan pelkkä tosiasia, että tietyissä elämänvalinnoissa/tulevaisuudensuunnitelmissa pitää olla selvät sävelet jo nuorena eli joko pitää haluta se ydinperhe, omakotitalo, perhefarkku ja kultainen noutaja tai sitten olla haluamatta ja vetää ticoticoa villinä ja vapaana. Sama juttu se on opiskelun ja uran rakentamisenkin kanssa, että pitää jo nuorena tehdä ne oikeat valinnat jotka vie unelmaa kohti eikä kuvitella, että aikaa on koska mä olen nuori vielä ja kyllä sitä voi opiskella sitten vaikka kolmikymppisenä. Joo voi toki, mutta sitten on turha kateellisena marista ja rypeä itsesäälissä kuinka muilla on jo työura hyvässä vauhdissa eikä itsellä ole vielä mitään. Takamatkalta on kurja lähteä ja monissa asioissa vaikka se teoriassa vielä olisikin mahdollista niin ei se käytännössä enää onnistukaan kuin todella harvalta.

Näissä asioissa ei oikein onnistu mielen muuttaminen, koska tehtyä ei tekemättömäksi saa eikä kelloa kulkemaan takaperin. Yhtä ja samaa kakkua kun ei voi sekä syödä, että säästää.

No höpöhöpö. Ei kukaan parikymppinen mieti jotain omakotitaloja, perhefarkkuja eikä kaikki tiedä, haluavatko joskus lapsiakaan. On ihan normaalia, että parikymppinen miettii opiskelupaikkaa, pohtii omaa alaa ja toiveammattia, ja sen omakotitalon sijaan voi olla tähtäimessä ihan vaan, että löytäisi kivan kodin opintojen ajaksi. Jos seurustelee, voi yhteenmuutto ja ihan vain se suhde olla mielessä. Kyllä noita omakotitaloja ehtii miettiä sitten lähempänä kolmeakymppiä ja sen jälkeen. Kymmenen vuotta on ihmisen elämässä ja psykologisessa kehityksessä pitkä aika - se parikymppinen, joka ei tiennyt haluaako lapsia, saattaa jo 28-vuotiaana tietää. Ja silloin ehtii vielä hyvin tehdä niitä joko olemassa olevan kumppanin tai (jos sellaista ei ole) jonkun uuden ihmisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden modernien yhteydenpitotapojen lisäksi, kokeile näitä vuosikymmeniä toimineita hyviä tapoja tavata kolmikymppisiä naisia.

Kesä tulossa ja kaikenlaiset tanssiaiset myös. Mene tanssikurssille ja opettele, jos et vielä ole opetellut, ne perinteiset "lavatanssit". Vanha hyvä tapa toimii parhaiten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä