Asuntotarkastus tulossa
Asuntotarkastus tulossa taloyhtiön kaikkiin asuntoihin viikon kuluttua. Olen ikihössöttäjä jolla koti ei kuvastojen kaltainen.
Mihin asunnoissa kiinnitätte päällimmäisenä huomiota?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin asuntotarkatus???
Tulevaa häätöä varten
Vierailija kirjoitti:
Patterit, vessa ja kylpyhuone sekä parveke tarkistetaan kaikista asunnoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaa häätöä varten
Ei silloin kaikkien taloyhtiön asuntojen yhteistarkastuskierros olisi
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaa häätöä vartenEi silloin kaikkien taloyhtiön asuntojen yhteistarkastuskierros olisi
-ohis
Ohisalo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patterit, vessa ja kylpyhuone sekä parveke tarkistetaan kaikista asunnoista
Kunhan huolehdit esteettömän pääsyn noihin kohteisiin niin ei kukaan kiinnitä mihinkään muuhun huomiota.
Silloin pitää olla kotosalla alasti.
Vierailija kirjoitti:
Silloin pitää olla kotosalla alasti.
Paitsi jos on ylipainoa. Silloin on parempi kun ei ole kotona ollenkaan.
Tietysti niihin asioihin, mikä on tarkastuksen kohde, kodin sisustuksella, siisteydellä, kalusteilla jne. ei ole mitään merkitystä, eikä niihin kiinnitä mitään huomiota.
Jos kohde on parvekkeet, missä kunnossa maalipinta, tuleeko raudoitus näkyviin, kaiteet, lattia jne. kunto.
Jos käy sadoissa asunnoissa, ei jaksa kiinnostua kenenkään sisustustyylistä, ellei se vaaranna jo taloyhtiötä ja asukkaita esim. paloturvallisuutta.
Suomalaiset asuvat siististi ja turvallisesti.
Minä olin aikoinani unohtanut tuollaisen ja heräsin kesken (aamuvuoron jälkeisten) päiväunien ovikelloon. Saatoin olla aika koominen näky kun pöhnässä aukaisin oven eikä ajatus vielä juossut. Mutta ei se sen kummempaa ollut, katsoivat paikat läpi ja lähtivät.
Kasat
Hajut
Lavuaarit