Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä on taas viemässä lapset hienolle Välimeren lomalla kesällä

Vierailija
04.05.2024 |

Joka kesä sama nöyryytys mulle, kun en pysty viemään lapsia Tallinnaa pidemmällä. Ennen matkustettiin perheenä. Miten päästä tästä yli, lapset nauttii matkastaan isänsä kanssa enkä haluaisi pilata sitä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet onnellinen että lapset pääsee edelleen reissuun ja hoidat itse sen tallinna-osuuden, mikä on ongelma? se että sulle ei kustanneta sitä reissua?

Vierailija
2/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti, jankuti

Vierailija
4/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen itkuvirsi se 

Vierailija
5/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna viedä, ei se ole sinulta pois. Mieti jos tilanne olisi niin että sinä viet lapset Välimerelle ja eksälläsi olisi varaa vain Tallinnaan. Silloinkin olisit valittamassa täällä että epäreilua.

Vierailija
6/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi pilata lasten lomaa..?? Mitä tämä tarkoittaa? Olet niin katkera, että kuitenkin vähän haluat pilata ja valittaa?

Vierailija
7/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko AP pyytää exään maksaan joskus sun ja lasten etelänmatkan? Ei ole hyväksi lapsille tuollainen, että joskus tajuavat äidin (naisen) olleen se köyhempi. Varsinkaan, jos tyttöjä.

Vierailija
8/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti lapsivapaastasi. Hemmottele itseäsi.

Vierailija
9/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 50/50 huoltajuus. Lapsivapaata riittää. Ap

Vierailija
10/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen. Niin moni mies matkustaa eron jälkeen uuden naisen ja yhteisten lasten kanssa. Ei edellisen liiton lapset pääse koskaan mukaan tai vain harvoin. Nyt mies haluaa tarjota lapsille elämyksiä ja hauskanpitoa. Jos olisin eronnut, olisin onnellinen, jos mies veisi lapsia kivoihin juttuihin.

Vierailija
11/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin onnellinen, että isä haluaa viettää aikaa lastensa kanssa ja käyttää heihin rahaa, sen pitäisi olla itsestäänselvää, mutta ei valitettavasti useinkaan ole. 

Meillä on myös isot tuloerot, ja mies maksaa matkat. Tiedän, että jos ero tulisi, niin lapset pääsisivät kanssani hyvällä tuurilla laivalle kerran viikossa, ja isänsä kanssa ulkomaille. Ajatus tuottaa itselleni vain iloa ja helpotusta. 

Vierailija
12/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ vikiset!

Alat lasten kanssa säästää, vaikka Kilimadzaroon!

Jokainen kantaa kortensa kekoon, tavalla tai kahdella, pullot kauppaan ja rahat säästöön, leluja myymällä, tavaroita muita, vaatteita.Jakakaa kimpassa mainoksia....

Lakkaa naukumasta, tee jotain!

Vierailija
13/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mitä? Haluaisitko että eivät matkustaisi minnekään?

Vierailija
14/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet onnellinen että lapset pääsee edelleen reissuun ja hoidat itse sen tallinna-osuuden, mikä on ongelma? se että sulle ei kustanneta sitä reissua?

Tämä! 

Vierailija
15/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli melkein totaalinen yh eron jälkeen. Pian kymmeneen vuoteen ei isä ole vienyt lapsia yhdellekään ulkomaan reissulle eikä lapset ole olleet lentokoneessa kuin pieninä. Minulla rahat menee ihan arkeen. Eipä nuo mitään matkoja edes odota. Sinuna en valittaisi.

Vierailija
16/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa mittarissa 50 vuotta ja Ruotsia pitemmälle en ole ikinä päässyt. Nyt (uusi) puoliso on luvannut viedä mut Englantiin, mutta itseäni hirvittää hassata rahaa sillä tavalla itseeni.

Lapset ovat sen sijaan käyneet jo Espanjassa, Hollannissa, Saksassa ym. Siitä kiitollinen exälle.

Vierailija
17/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä ap. Omien lasteni isä ei ole edes ottanut lapsia luokseen eron jälkeen eikä ole ostanut mitään heille. Elatusapu ollut aina minimi. 

Vierailija
18/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viemässä lapset taas kesällä Kreikkaan viiden tähden all inclusive -hotelliin vesipuistolla. Exä matkustelee yksin ja vie lapset korkeintaan Tallinnaan. Yhdessä ollessa maksoin aina yksin exänkin matkat ja pääosan muistakin hänen menoista.

Jos ex kehtaisi vielä vinkua lasten lomista, menisi hermot kokonaan. Se mies on aina ollut itsekäs laiska loinen, joka on kupannut minua parhaansa mukaan.

Hanki ap omat rahasi luksusperhelomiin ja lopeta kadehtiminen.

Vierailija
19/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 50/50 huoltajuus. Lapsivapaata riittää. Ap

No sitten olet todella onnekas.Lapsilla on kaksi huolehtivaa vanhempaa. Älä ota vanhemmuutta kilpailuna. Teet lastesi kanssa sellaista mihin sinulla on varaa.Monilla on asiat paljon huonommin.

Vierailija
20/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se loma etelässä joku onnellisuuden mitta? Jotenkin koko keskustelu on vääristynyt. ex:llä on omanlaisensa suhde lapsiin, ok, antaa niin olla. Sinä tarjoat lapsille jotain muuta. Jotenkin tuntuu että olet vähän katkera siitä, ettet itse päässyt mukaan.

Voisit suunnitella jonkun toisenlaisen matkan, jos haluat. Ihan kotimainen kylpyläloma syysloman aikaan tai vaikka teatteri/konserttimatka johonkin toiseen kaupunkiin, jossa yö hotellissa. Mutta mieti mitä sinä tarjoat lapsille. Ei ne elämykset ole kuin mauste siinä arjen leivässä. Siihen leipään mahtuu monenlaista muutakin tekemistä, isovanhempia, hauskaa yhdessä oloa.

Ja se arki, ei lapsia tarvitse lahjoa, ei elämä ole yhtä nautintoa. Turvallinen, rajat ja järjen tarjoava arki on aivan yhtä arvokasta, jos sitä pitää arvokkuudella saati rahalla edes mitata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän