Ilmianna tänne hyvä ilmankostutin!
Sellainen tuhnutin mikä on hyvä eikä kastele paikkoja. Minulla ei ole mitään kokemusta joten vinkatkaa mikä on suoraan saatanan hattu hyllyltä.
Kommentit (15)
Ufox. Ultraäänellä toimivat tekevät pintoihin harmaan kalvon.
On se varmaan hyvä jos on kuiva ilma.
Ufoxille täältäkin ääni, ostin sen pienemmän kaksiooni
Mitä tahansa teet niin älä osta ultraäänipaskaa, ei ole edes hygieeninen
Vierailija kirjoitti:
Joo olen kans miettinyt että kuumahöyry tuhnutin mutta kuulema vievät paljon sähköä?
-ap
Ufox U3S on paras.
Äänetön ja hygieninen koska nostaa veden lämpötilan riittävän kuumaksi. Kannattaa sit ostaa akkuvettä siihen, koska vesijohtovedestä saattaa jo parissa päivässä tarttua karmeat kivennäisaineet niihin vettä kuumentaviin vastuksiin. Joita sitten joudut putsailemaan ties millä happoliemillä.
Toistan viellä että suosittelen Ufox U3S:ää.
Vierailija kirjoitti:
Ufox U3S on paras.
Äänetön ja hygieninen koska nostaa veden lämpötilan riittävän kuumaksi. Kannattaa sit ostaa akkuvettä siihen, koska vesijohtovedestä saattaa jo parissa päivässä tarttua karmeat kivennäisaineet niihin vettä kuumentaviin vastuksiin. Joita sitten joudut putsailemaan ties millä happoliemillä.
Puhdistuu ihan sitruunahapolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo olen kans miettinyt että kuumahöyry tuhnutin mutta kuulema vievät paljon sähköä?
-ap
Se on joko sähkön kulutus tai ilmaan leviävät bakteerit ja kalkki. Itse valitsisin sähkösyöpön.
Ufox edelleenkin. Niitä ultraäänisumuttia ei kannata hankkia.
En ilmianna. Minusta ei ole ilmiantajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ufox U3S on paras.
Akkuvesi? Mitä se on? Mietin ihan samaa että pitäisikö ostaa kaupasta pullotettua vettä jos siinä ei olisi niin paljon kalkkia ym.
-ap
tämä ketju olikin menestys. antakaa se kruunu!
-ap