Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä siitä, että seurustelukumppani ei halua esitellä minua perheelleen?

Vierailija
04.05.2024 |

Ollaan noin vuoden verran tapailtu / seurusteltu, mutta koskaan en ole nähnyt miehen äitiä, sisaruksia tai muitakaan sukulaisia. Pari hänen kaveriaan olen tänä aikana nähnyt. Pitää ainakin äitiinsä kuitenkin yhteyttä itse, muihin sukulaisiinsa ei oikeastaan. Kyseessä 35v mies. Vastaavasti ei ole kiinnostunut tutustumaan minunkaan sukulaisiini. Mitä ajatuksia herättää? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin itseäni 10v vanhemman naisen kanssa jolla lapsia. En jotenkin pystynyt viemään näytille omille vanhemmilleni. He halusivat lapsenlapsia ja minulle oman ikäisen puolison. En vain pystynyt. Itse rakastin naista ja eron jälkeen en ole palautunut ennalleen, ihan zombina elelen. Mut en pystynyt esittelemään.

Vierailija
22/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole vieläkään kertonut, miksi hänet pitäisi esitellä miehen lapsuudenperheelle.

Laskin kerran, että jos veljeni (nyt 35v) olisi esitellyt äidille kaikki seurustelukumppaninsa, niin naisia olisi käynyt katsastettavana ainakin 20.

Ai miksi? No vaikka siksi, että näkisi millaisista geeneistä seurustelukumppani on saanut alkunsa. Voi lopettaa seurustelun saman tien jos esim. mamma on hieman vinksahtanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyrpäperhe on parempi olla tutustumatta.

Vierailija
24/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän paljon tekemisissä perheensa kanssa? Oletko osoittanut kiinnostusta hänen perheeseensä? Minä yllättyin aikoinaan siitä kuinka nopeasti miehet veivät näytille, olisi ollut kivakin vähän odottaa

Vierailija
25/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut mieheni kanssa seitsemän vuotta, enkä ole esimerkiksi tavannut hänen isäänsä tai tytärtään koskaan. Tapasin ensimmäisen kerran hänen äitinsä ja veljensä useamman vuoden seurustelun jälkeen, koska pelkästään välimatkojen vuoksi se nyt ei vaan sattunut tapahtumaan aikaisemmin. Ei meillä ole koskaan ollut mitään esittelykierrosta, eikä tapaamisia ole tarkoituksella rajoitettu tai estetty, vaan ollaan tavattu toistemme läheisiä silloin, kun se on ollut mahdollista ja luontevaa. Tämä koskee myös ystäviin tutustumista ja on molemminpuolista. Emme kaipaa sellaista sukumeininkiä ja suhteen sosiaalista tunnustamista. En siis pidä tuota tilannetta mitenkään outona. 

Vierailija
26/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei esittele sinua perheelleensä ei suunnittele tulevaisuutta kanssasi. Olet hänelle vain leikkikaveri hetkeksi, mutta et pitkäkestoisesti.

Toinen on, että mahdollisesti seurustelee useamman henkilön kanssa samaan aikaan.

Vierailija
27/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ei edelleenkään tajua tapailun ja seurustelun eroa 🙈

Ei, ei kyllä ymmärrä. Jos vuosi "tapailtu", niin eikö se ole seurustelua jo. Ymmärrän jos tapaillaan joku pari-kolme kuukautta, mutta sen jälkeen kyllä pitää jo tietää,että ollaanko oikeasti yhdessä vai ei. Itse ainakin lähtisin tuossa kohtaa menemään, jos selkeyttä ei tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi