Mitä mieltä siitä, että seurustelukumppani ei halua esitellä minua perheelleen?
Ollaan noin vuoden verran tapailtu / seurusteltu, mutta koskaan en ole nähnyt miehen äitiä, sisaruksia tai muitakaan sukulaisia. Pari hänen kaveriaan olen tänä aikana nähnyt. Pitää ainakin äitiinsä kuitenkin yhteyttä itse, muihin sukulaisiinsa ei oikeastaan. Kyseessä 35v mies. Vastaavasti ei ole kiinnostunut tutustumaan minunkaan sukulaisiini. Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (28)
Miksi sinut pitäisi esitellä ihmisille, joita viimeistään yhteenmuuton jälkeen inhoat ja joita kiellät miestäsikin tapaamasta?
Tapailin edelliskesänä 41-v miestä. Hän tapaili samanaikaisesti myös ainakin yhtä muuta. Mökkeilivät yhdessä, tekivät ulkomaanmatkan ja laskettelureissun. Liikkuivat myös uusperheenä, sillä heillä oli samanikäiset pojat.
Mies lähetti matkoilta ja mökkireissuilta minulle kaipaavia viestejä sekä kuvia. Näin jälkeenpäin mietityttää, miten tuo nainen suhtautui miehen yöllisiin viestittelyihin. Täytyihän hänen olla tietoinen, että oli vain yksi tapailukumppani muiden joukossa?
Vierailija kirjoitti:
Tapailin edelliskesänä 41-v miestä. Hän tapaili samanaikaisesti myös ainakin yhtä muuta. Mökkeilivät yhdessä, tekivät ulkomaanmatkan ja laskettelureissun. Liikkuivat myös uusperheenä, sillä heillä oli samanikäiset pojat.
Mies lähetti matkoilta ja mökkireissuilta minulle kaipaavia viestejä sekä kuvia. Näin jälkeenpäin mietityttää, miten tuo nainen suhtautui miehen yöllisiin viestittelyihin. Täytyihän hänen olla tietoinen, että oli vain yksi tapailukumppani muiden joukossa?
Miten niin täytyi tietää? Siitähän se on kiinni kertoiko mies 😂
Mies haluaa vain panosuhteen eikä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies lähetti matkoilta ja mökkireissuilta minulle kaipaavia viestejä sekä kuvia. Näin jälkeenpäin mietityttää, miten tuo nainen suhtautui miehen yöllisiin viestittelyihin. Täytyihän hänen olla tietoinen, että oli vain yksi tapailukumppani muiden joukossa?Miten niin täytyi tietää? Siitähän se on kiinni kertoiko mies 😂
Niinpä, aika sokea nainen jos epäilykset ei herää. Viestejä tulee yökaudet puolin ja toisin.
Mulla oli aikoinaan vähän samanlainen tilanne. Näin jälkikäteen ymrrän, että halusi suojella mua äidiltään.
Ollaan seurustelu 5 vuotta enkä ole ikinä nähnyt miehen vanhempia eikä hän minun.
Miksi sinut pitäisi esitellä tuon miehen vanhemmille ja sisaruksille? Olet heidän poikansa/veljensä naisystävä, heille et yhtään mitään muuta kuin vaivaannuttava ja turha tapaaminen. Käytkö työkavereiden perheissä esittäytymässä?
Te vain tapailette, ette seurustele. Mies on todennäköisesti aktiivisena *tindereissä*. Hänelle riittää kevytsuhde. Ei tule vakiintumaan sinun kanssasi.
Mulla on tällä hetkellä kiva ex-anoppi. Olen 43 v. ja tullut siihen tulokseen etten halua tavata siltikään kenenkään mahd. seurustelukumppanin vanhempia. En vaan jaksa enää, eikä kiinnosta. Ex- anoppi riittää ja hänen kanssaan on kiva olla tekemisissä.
Kelpaat panoseuraksi ja tylsyyden poistajaksi, mutta et ole ns. vaimomateriaalia tai mikään rakkauden kohde miehelle.
Olette tapailleet vuoden ja pidät edelleen miestä mammanpoikana, jonka tulee hyväksyttää naisensa äidillään?
Minä en ole esitellyt kotona yhtäkään miestä sen jälkeen kun muutin pois lapsuudenkodista. Omatkin välit vanhempiin ja sukuun ovat kylmät, hankalat ja viralliset, joten en halua viedä sydämen asioita siihen pakastearkkuun. Miesteni perhettä ja sukua sen sijaan olen mielelläni tavannut.
Jotkut ei edelleenkään tajua tapailun ja seurustelun eroa 🙈
Kyllä se aina jostain kertoo, ettei halua esitellä sinua perheelleen. Joko pelkää ettei perheensä pidä sinusta tai sinä et perheestä tai sitten yksinkertaisesti itsekin häpeää suhdettanne ja haluaa pitää sinut vähän salassa. Tosin se on helpottavaa, että on sentään parille kaverille esitellyt sinut. Itsellä vähän samanlainen kokemus, etten vuodenkaan jälkeen saanut tavata ketään, mutta olin liian tyhmä myöntääkseni, että hän häpesi minua. En kylläkään edelleenkään tiedä, miksi hän häpesi 20-vuotiasta nättiä naista, vaikka itse oli yli 30-vuotias ja matalammin koulutettu.
Ap ei ole vieläkään kertonut, miksi hänet pitäisi esitellä miehen lapsuudenperheelle.
Laskin kerran, että jos veljeni (nyt 35v) olisi esitellyt äidille kaikki seurustelukumppaninsa, niin naisia olisi käynyt katsastettavana ainakin 20.
Tapailumies pyörittää yhtäaikaa useampaa naista, niin tietenkään ei esittele heistä ketään äidilleen ja sisaruksilleen.
Onko hiiva vaivannut? Muista kumi.
Ilmeisesti teidän suhde ei ole kovin vakavalla pohjalla, koska silloin olisi perheeseen tutustuminen tullut mukaan jo alussa. Tavallaan vain tapailette, joten mitä siihen perhettä sotkemaan sekaan.
No jos ajattelee ettei sunkaan tarvitse kärsiä hänen sukulaisistaan, kun ei itsekään välitä tapailla sinun.
En tiedä. Voi tietysti olla joku ettet "kelpaa" esiteltäväksi, mutta jospa ei kuitenkaan.
Itsellä oli joskus kumppani joka vaati olemaan tekemisissä äitinsä kanssa, vaikken ole kyläilytyyppiä eikä hänkään olisi koskaan varmaan lähtenyt tapaamaan siskojani. Ja tuskin vanhempianikaan, jos he olisivat olleet elossa.
Nykyisen seurustelukumppanin äidin olen nähnyt vain vähän vahingossa 2 kertaa ja oli aika tyly minua kohtaan
, eikä minua ole kutsuttu siellä käymään, joten vaikea kai se olisi miehenkin väkisin viedä. Asuvat kyllä käytännössä naapurissa. Äippää ei vain kiinnosta, inhoaa kai minua jo sekin.
Isäänsä olen jonkun kerran nähnyt, siskonsa kanssa ei ole tekemisissä.
En hingu tapaamisiin kyllä. Mikäs siinä, en välitä olla arvosteltavana.