Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden ja synnytyksen pilaama keho - oletko käynyt korjauttamassa?

Vierailija
04.05.2024 |

En ole alun perinkään ollut hyväkroppainen, mutta muutama raskaus ja imetys on pilannut rinnat ja vatsan täysin. Pienistä rinnoista ei ole jäljellä sitä vähääkään, ja vatsassa on löysää nahkaa ja rasvakudosta vaikka laihduttanut normaalipainon alarajaan. Raskausarpia ei sentään onneksi ole. Oletteko muut tehneet jotain toimenpiteitä saadaksenne kropan kuntoon, lähinnä siis rasvaimua tai jotain kiinteytyksiä? Ja joo ulkonäöllä ei ole väliä jne mutta olisihan se kivaa ettei näyttäisi ihan kamalalta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kunnossa sun lihakset on? Niilläkin on todella suuri merkitys, joten en lähtisi leikkelemään mitään ennen kuin olisin treenannut itseni hyvään kuntoon.

Vierailija
2/10 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todella. Mun itsetunto perustuu muuhun kun roikkuvaan ihoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todella. Mun itsetunto perustuu muuhun kun roikkuvaan ihoon.

Ei minunkaan itsetunto perustu ulkonäköön. Saa sitä silti haluta näyttää hyvältä. 

Vierailija
4/10 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni ei tarvitse

Ja sitä paitsi lapsia tulossa lisää muutenkin

Vierailija
5/10 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt millainen esikuva olet lapsellesi, jos menet kauneusoperaatioon?

Vierailija
6/10 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rinnat roikkui kauan ennen raskautta. Ei ole tullut mitään kauneushaittaa vartaloon.

Vierailija
7/10 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaa. Siitä on hyötyä muutenkin kuin vain esteettisesti.

Vierailija
8/10 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa odottaa tarpeeksi kauan että palautuu. Myös liikuntaa ja lihasjumppaa jonkun verran. Paljon vaikuttaa myös ikä. Sain omat lapset nuorena (useampi) ja imetinkin kaikkia. Olen ihan tyytyväinen tilanteeseeni, ehkä muutama lisäkilo tosi hoikalle parantaa ulkonäköä :).

Vierailija
9/10 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vuoden sisään lapsen saanut, niin mahdollista on, että tilanne vielä kohenee. Itse sain kolme lasta 25-31v ja kolmannen jälkeen rinnat olivat kuin tyhjentyneet ilmapallot. Mutta sitten aloin käydä salilla, sain painoa 5kg lisää ja nyt 40v kroppa on tikissä ja tissit läpäisee kynötestin mennen tullen. Toki itsetunto ei ole ulkonäöstä kiinni, mutta onhan se kiva näyttää hyvältä.

Vierailija
10/10 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt millainen esikuva olet lapsellesi, jos menet kauneusoperaatioon?

Lapseni ovat poikia, eivätkä he varmasti edes huomaa, jos käyn jossain operaatiossa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi