30v on paras ikä naisena. Voi tapailla vaikka 20 vuotiaita, tai sitten 50 vuotiaita jos siltä tuntuu
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedofiili. M23
Naiset ei ole pedofiilejä. Koittakaa jo painaa se kalloihinne.
Naiset ovat pedofiileja. Piste.
Ei, vaan se 50v mies on pedofiili, jos alkaa seurustelemaan 30v naisen kanssa. Sehän vois olla sen isä!
Kummalla on enemmän rahaa, 20v räkiksellä vai 50v koulutetulla herrasmiehellä? Kyllä jokainen nainen ikään katsomatta valitsee jälkimmäisen.
En tykännyt olla kolmikymppinen. Kauhea paine sekä lisääntyä, että tehdä uraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen 63 vuotias nainen ja mieheni on 45 vuotias, ei se ikä miyään merkkaa.
Samaa mieltä, että pelkkä ikä merkkaa tosi vähän. Joku 35v voi helposti olla rupsahtaneempi kuin toinen 65v.
Jos olisin kuuskymppisenä vapaa niin en kyllä ainakaan itseäni vanhempaa kumppania haluaisi. Aikanaan naureskeltiin tutuille tädeille kun he sanoivat että nuorempi mies se pitää saada eikä vanhaa ukkoa. Oikeassa olivat. No mutta asiahan on jokaisen oma yksityisasia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaikki 30v, jotka eivät ole löytäneet vielä kumppania ovat jotenkin säälittäviä reppanoita. Silloin pitäisi jo olla ensimmäinen lapsikin tehtynä ja perhe perustettuna kun on ensin seurustetu se 6-10 vuotta. Jos ei ole kelleen kelvannut vielä tuolloin, niin joutuu ottamaan toisella kierroksella olevia tai muille kelpaamattomia jämiä.
Kaikki eivät metsästä koko ajan sinkkuna ollessaan jotain seuraavaa saalista tai halua olla kenenkään kanssa, eikä se liity kelpaamiseen. Voit ihan rauhassa hajota siihen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, 50v miehelle 30-35v nainen on juuri sopiva, vanhemmat naiset on jo ihan mummoja.
Tällaista harhaa (toinen sukupuoli on ikääntynyt, itse ei) kutsutaan yleisesti viidenkympin kriisiksi. Jostain syystä iskee miehille pahempana kuin naisille.
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt olla kolmikymppinen. Kauhea paine sekä lisääntyä, että tehdä uraa.
Jaa, ei mulla vaan ole mitään tuollaisia paineita. Töissä toki joutuu käymään valitettavasti, että saa maksettua vuokran ja laskut yms. Mutta ei minua kukaan ole painostanut menemään mitenkään eteenpäin uralla. Eikä ole lapsistakaan kukaan kysellyt ja jos kyselee, ei mulle ole ongelma sanoa että "Ei ole, enkä halua" sen pituinen se. Kyllä saa kysyä, mutta pitää myös uskoa se vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedofiili. M23
Ei, vaan se 50v mies on pedofiili, jos alkaa seurustelemaan 30v naisen kanssa. Sehän vois olla sen isä!
Kummalla on enemmän rahaa, 20v räkiksellä vai 50v koulutetulla herrasmiehellä? Kyllä jokainen nainen ikään katsomatta valitsee jälkimmäisen.
No en varmasti valitse ketään viisi- tai nelikymppistäkään. En tosin myöskään parikymppistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedofiili. M23
No ei. Kannattaa tarkistaa asia jostain. Tuttu yli viisikymppinen mies on seurustellut useasti alle kolmekymppisten kanssa mutta suhteet ovat kaatuneet siihen että tämä vanhempi mies ei ole halunnut lapsia. Eiköhän se pedofiili ole lapsiin sekaantuja? Ainakin ennen oli niin. Täysi- ikäiset tehkööt mitä tahtovat.
Sekö se nyt on kaikkein tärkeintä?
Kyllä. Nainen 30 ja yli on parhaassa iässä. Voi olla 40, 50 ....
Naisilla kriisi, kun sekaantuvat poikiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos se paino on sama ja hiukset yhtä pitkät kuin 17 vuotiaana niin kyllä, olet ravintoketjun huipulla!
Valitettavasti näitä on joku 1 per 10 tuhatta ja tämän takia moni joutuu valitsemaan nuoremman.
Jännä kun minä tunnen tosi monta hoikkaa pitkähiuksista kolmekymppistä. Että onko mun tuttavapiiri sitten jotenkin erikoislaatuinen vai oisko sittenkin oikeastaan ihan tavallista olla kolmekymppisenä hyvän näköinen.
Nuoret miehet ovat komeita, siinä kisassa ei kyllä viisikymppinen mies pärjää. Parasta on olla oma ikäisensä kanssa, niin homma pelittää loistavasti.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet ovat komeita, siinä kisassa ei kyllä viisikymppinen mies pärjää. Parasta on olla oma ikäisensä kanssa, niin homma pelittää loistavasti.
Kieltämättä baarissa ois tulossa iskemään monen ikäisiä miehiä alkaen siitä parikymppisestä, mutta ne 40+ ikäisetkin alkaa vaikuttaa jo ihan ok:lle eikä enää vanhoille sedille. Tosin suunnilleen oman ikäinen seura miellyttää eniten ja sen ikäinen on puolisonikin, seuraa en siis kyllä etsi.
Muutenkin kolmekymppisenä on hyvä olla: elämää paljon vielä edessä, ei kremppaa taikka vaivoja, mutta jo elämänkokemusta ja itsevarmuutta ja itsetuntemusta enemmän kuin parikymppisenä.
Vai että 30-vuotias rupsahtanut tätinainen ja 23-vuotias poika. Miehet toki käyttäytyvät lapsen lailla iässä kuin iässä mutta joku raja infantilisoimisellakin. Vai ettekö halua muitakaan aikuisten oikeuksia enää?