30v on paras ikä naisena. Voi tapailla vaikka 20 vuotiaita, tai sitten 50 vuotiaita jos siltä tuntuu
Kommentit (56)
Kieltämättä monet kolmekymppiset naiset ovat vielä todella tyttömäisen kauniita ja olisi mennyt ihan täydestä silloin kun itse olin vielä kaksikymppinen.
Vanhemmille miehille nyt tietysti aina käy mukavasti nuorempi nainen, varsinkin kun kolmekymppinen harvemmin enää on mitenkään häiritsevän lapsellinen.
Tarkemmin kun ajattelee, niin varmaan asiallinen kolmekymppinen mieskin voi olla ihan pätevä deittailemaan naisia samasta haarukasta. Tosin itsesuojeluvaisto varmaan estää monia viisikymppisiä naisia innostumasta niin paljon nuoremmasta miehestä.
Joo, 50v miehelle 30-35v nainen on juuri sopiva, vanhemmat naiset on jo ihan mummoja.
Tuossa iässä pitäs olla jo varattu.
Naisen paras ikä ei määräydy sen mukaan, minkä ikäisiä miehiä nainen voi tapailla.
Parisuhteessa ihanan miehen kanssa voi olla kaiken ikäisenä. Ilman parisuhdetta voi olla mukavaa omaa arkea kaiken ikäisenä. Ja perheen kanssa voi nauttia perheestä monessa iässä.
Mitä parasta on eri-ikäisten tapailussa? Tai tapailussa yleensä?
Oman ikäistä ei voine seurustella, koska sitten paljastuu oma ikä ?
Mä olen 30v ja naimisissa 32v miehen kanssa, näin on hyvä ja oli myös 10 vuotta sitten :)
Minusta kaikki 30v, jotka eivät ole löytäneet vielä kumppania ovat jotenkin säälittäviä reppanoita. Silloin pitäisi jo olla ensimmäinen lapsikin tehtynä ja perhe perustettuna kun on ensin seurustetu se 6-10 vuotta. Jos ei ole kelleen kelvannut vielä tuolloin, niin joutuu ottamaan toisella kierroksella olevia tai muille kelpaamattomia jämiä.
Vierailija kirjoitti:
Pedofiili. M23
Olen ihan samaa mieltä. Animea katsovia miehiä syytetään pedofiiliasta, mutta kun rupsahtaneet tätinaiset hyväksikäyttävät poikia, niin se ei ole pedofiiliaa naisista.
Ilmiannoin ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedofiili. M23
Naiset ei ole pedofiilejä. Koittakaa jo painaa se kalloihinne.
Naiset ovat pedofiileja. Piste.
Vierailija kirjoitti:
35-vuotiaana miehenä koen olevani hyvässä iässä. Jos 18-vuotias teini maistuu, helppo edelleen saada, jos 25-30 v hieman kypsempi nainen kiinnostaa, näitäkin on tarjolla. Hyvässä välimaastossa olen.
Siis tämä on ihan yksinkertainen totuus ja näin myös moni tekee. Outoa, että tässä on alapeukkuja, ei tämä peittelemällä tai kaunistelemalla muutu.
Miehillä on kuitenkin usein se tilanne, että noin 20 vuotiaana ollaan vielä aika rääpäleitä, ei tiedetä naisista tarpeeksi, eikä ole lainkaan kertynyt varallisuutta tai omaisuutta, eikä minkäänlaista asemaa vielä missään, eikä ole oikein mitään tarjottavaa naiselle, mikä kiinnostaisi.
Niin voi, mutta lysti kestää hetken vaan per ukko. Laskemme vain kestävät avioliitot menestykseksi.
valkoihoislapsettoman naisen arki
Vierailija kirjoitti:
Pedofiili. M23
Mitä teet palstalla, eikö siellä päiväkodissa ole nukkuma-aika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kolmekymppisenä en kyllä pysty edes katselemaan parikymppisiä poikia sillä silmällä, ihan räkiksiä on jo mun silmissä.
Toisaalta neljä- viiskymppisiä alkaa jo katselemaan ihan potentiaalisina, jos on terve ja nuorekas.
no ne 20v köyhät finninaamaiset ruipelot on kyllä räkiksiä meidän 20v tyttöjenkin silmissä, tulee joku pikkuveli mieleen, yök
Kyllä nyt OF-huøra uhoaa... -.- Uhoaa kuin pelle.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä pitäs olla jo varattu.
Kuka niin on määrännyt?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. 70-vuotiaana ei annata enää ollenkaan tavata oman ikäisiä miehiä, saati vanhempia. Tapailen 35-65-vuotiaita. Saa olla tosihyvä tyyppi, jos hyväksyn yli 65 vuotiaan. Ollut tosin yks sellainenkin pikakaveri.
Onko monikin kolmekymppinen ollut kiinnostunut seurastasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedofiili. M23
Olen ihan samaa mieltä. Animea katsovia miehiä syytetään pedofiiliasta, mutta kun rupsahtaneet tätinaiset hyväksikäyttävät poikia, niin se ei ole pedofiiliaa naisista.
Ilmiannoin ketjun.
Sanoilla on merkityksiä. Jos aletaan väittää että 20-vuotiaan kanssa seurusteleva on pedofiili niin miksi kutsutaan ihan oikeita pedofiileja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedofiili. M23
Naiset ei ole pedofiilejä. Koittakaa jo painaa se kalloihinne.
Naiset ovat pedofiileja. Piste.
Ei, vaan se 50v mies on pedofiili, jos alkaa seurustelemaan 30v naisen kanssa. Sehän vois olla sen isä!
20+ mies on vielä ok. N.50v. mies on liian vanha. 🤮